Haha.quote:
gvd, een stucadoor heeft nog minder plamuur op zijn radio zittenquote:
beetje mag wel, maar ik vind het al gauw te scherp hoor, ik proef dan niet meer hoe mijn eten smaaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet van een piecie pikant?
dat hoop ik oprecht nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahum, misschien dat mannen hier intrappen.
die zijn dan ook niet zwart, zoals haar ogenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, mannen zien t verschil tussen fakeboobs en echte ook vaak nieteens
dunno, er zijn iig geen post weg.quote:
KUT MORTIEquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op t verkeerde knopje gedruktHad mortie al geDM't
ongelukje gehad¿quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn nek kraakt de hele tijd als ik mijn hoofd draai
Je mond beweegt ook als je praatquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn nek kraakt de hele tijd als ik mijn hoofd draai
ik draag vaker geen make up dan welquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef Modus het volgende:
Als makeup niet zo de norm was zouden meer vrouwen ook gewoon zonder door het leven gaan ws.
dat is ook normaal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mond beweegt ook als je praat
Mijn nek knakt af en toe als ik mijn hoofd draai, ja. Net als 9/10 van mijn andere gewrichten en botjes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook normaal.
Wil je zeggen dat jouw nek ook altijd kraakt als je je hoofd rraait?
Dan zou ik even naar de dokter gaan
dat is toch normaal, een houding waarop je er niet uitziet, ga je niet gauw op Fb pleuren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Ook mooi dat het zo overbelicht is en ze zo'n strategische pose aanneemt.
Nee zeg dan kut danny, die zet die knoppen van topic sluiten en topic centraal maken toch naast mekaarquote:
af en toe is er het sleutelwoord.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn nek knakt af en toe als ik mijn hoofd draai, ja. Net als 9/10 van mijn andere gewrichten en botjes.
The pains of life.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
af en toe is er het sleutelwoord.
Dat had ik ook, nu sinds die brace af is kraakt hij de hele tijd.
En niet knakken, maar kraken.
Ja blijkbaarquote:
Snap ik. Maar ze is opgegroeid op curacaoquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pittig eten moet je ook maar leren eten heMijn ma zat 2/3 jaar geleden al te zaniken om een spaanse peper, nu mag ik gewoon een hele madame jeanette in de nasi flikkeren van haar
goh, echt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet ook dat het normaal is dat je bakkes beweegt als je praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |