quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AnaalJammer weer, ik ben ook ernstig verkaasd maar toch hou ik niet van (alleen maar) hollands etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beetje vaag hequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer weer, ik ben ook ernstig verkaasd maar toch hou ik niet van (alleen maar) hollands eten.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
2NutZ
Groene bananen symboliseren nieuw leven en groei. Ook kracht. Kracht om te groeien. Verandering. Jij bent als een groene banaan, je hebt dat allemaal in je. Je bent nog zoekend. Er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn.
Pittig eten moet je ook maar leren eten hequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje vaag heze heeft liever stampot rauwe andijvie
Ja maar jij bent ook gewoon half kaasjeis juist leuk als je van alles wel lust.
haha groentjequote:
ik houd ook niet van pittigquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pittig eten moet je ook maar leren eten heMijn ma zat 2/3 jaar geleden al te zaniken om een spaanse peper, nu mag ik gewoon een hele madame jeanette in de nasi flikkeren van haar
Ook niet van een piecie pikant?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd ook niet van pittig
Haha.quote:
gvd, een stucadoor heeft nog minder plamuur op zijn radio zittenquote:
beetje mag wel, maar ik vind het al gauw te scherp hoor, ik proef dan niet meer hoe mijn eten smaaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet van een piecie pikant?
dat hoop ik oprecht nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahum, misschien dat mannen hier intrappen.
die zijn dan ook niet zwart, zoals haar ogenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, mannen zien t verschil tussen fakeboobs en echte ook vaak nieteens
dunno, er zijn iig geen post weg.quote:
KUT MORTIEquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op t verkeerde knopje gedruktHad mortie al geDM't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |