Oh, dus dat is echt Arnhems wat Michella praat. Ik dacht dat ze perfec ipv perfect zei omdat ze het taalgevoel van een pissebed heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die kans is levensgroot. Alle T's aan het einde van een woord vergeten en zo.
Michellaquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dus dat is echt Arnhems wat Michella praat. Ik dacht dat ze perfec ipv perfect zei omdat ze het taalgevoel van een pissebed heeft.
Zou wel iets meer moeite hebben om dit bedrijf dan voor vol aan te zien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
omg ik zit op tumblr te scrollen en komt zo langs een halfnaakte vrouw in de keuken zegt die kerel van hier haha das leuk dat moet je in een ontwerp voor een klant stoppen
wie zou er dan gelijk zeggen ik zoek wel een ander bedrijf?
Renkum?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Zodra ik aan kinderen ga beginnen wil ik toch echt in een dorp gaan wonen
Nee haha. Michella is echt een Arnhemse met praten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dus dat is echt Arnhems wat Michella praat. Ik dacht dat ze perfec ipv perfect zei omdat ze het taalgevoel van een pissebed heeft.
Is goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan neem ik je binnekort mee op een tour.
Je mot respek voor ze hebbèèj!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook een grapje, Renkum is niet zoveel aan. Durpkes daar bij jou in de buurt zijn veel leuker en mooierquote:
Ik zou er wel om kunnen lachen en juist voor zo'n bedrijf kiezen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou wel iets meer moeite hebben om dit bedrijf dan voor vol aan te zien.
Huissen is leuk, woont een tante van mij. Zevenaar vind ik persoonlijk wat minder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef L0t.. het volgende:
Huissen of Zevenaar lijkt me ook nog wel oké.
Ja misschien is het ook wel omdat ik deze gast nu 3 weken heb meegemaakt en hij vreemd is en zo van het net-niet-aanraken (of wel als ik strek en dan mn hand pakkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou er wel om kunnen lachen en juist voor zo'n bedrijf kiezen.
Stop nu maar die aandacht vindt je geweldig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook wel omdat ik deze gast nu 3 weken heb meegemaakt en hij vreemd is en zo van het net-niet-aanraken (of wel als ik strek en dan mn hand pakken![]()
) en mn aandacht trekken en zo
. Echt superirritant. Als ik op tumblr zit en kom voorbij een chick in bikini zit ie ohhhh scroll is terug oohhhh leuk ohhhh laat is zien
Dit kan prima in een ontwerp dat naar een klant gaat, geen probleem.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zulke dingen vindt ie fantastisch . .. .................... . . . .. . . ....
Oh godquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook wel omdat ik deze gast nu 3 weken heb meegemaakt en hij vreemd is en zo van het net-niet-aanraken (of wel als ik strek en dan mn hand pakken![]()
) en mn aandacht trekken en zo
. Echt superirritant. Als ik op tumblr zit en kom voorbij een chick in bikini zit ie ohhhh scroll is terug oohhhh leuk ohhhh laat is zien
Nee. hou je muilquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Stop nu maar die aandacht vindt je geweldig.
Dat ene deurtje hangt lager. Wat slordigquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |