verlof is vrij wat ik zelf heb aangevraagd de andere zijn volgens roosterquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
verlof is toch vrijż of ben je dan oproepbaar
ben jij de faggot met de vierkante sleutel wowquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee, de trein gaat niet zonder mij want ik moet de deuren sluiten [ afbeelding ]
duidelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
verlof is vrij wat ik zelf heb aangevraagd de andere zijn volgens rooster
mwhehehequote:
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een anti met hamsters, kom zeg
zo gemeenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben jij de faggot met de vierkante sleutel wow
"Luie conducteur zorgt voor allerhande vertragingen"quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:51 schreef Salatrel het volgende:
ook wel eens 5 minuten te laat met zon wc loze sprinter vertrokken omdat ik eerst ff ben wezen pissen [ afbeelding ]
ga dit doorgeven aan de nsquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:51 schreef Salatrel het volgende:
ook wel eens 5 minuten te laat met zon wc loze sprinter vertrokken omdat ik eerst ff ben wezen pissen [ afbeelding ]
Ik las koppenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef Salatrel het volgende:
moeten ze maar geen wc loze treinen kopen
quote:
je gaat je gang maarquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef Salatrel het volgende:
moeten ze maar geen wc loze treinen kopen
Wtf betekent doe niet pica?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
"doe niet pica!!"
Mens je bent antiliaans
geen foto makenquote:
Anaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AnaalJammer weer, ik ben ook ernstig verkaasd maar toch hou ik niet van (alleen maar) hollands etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beetje vaag hequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer weer, ik ben ook ernstig verkaasd maar toch hou ik niet van (alleen maar) hollands eten.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
2NutZ
Groene bananen symboliseren nieuw leven en groei. Ook kracht. Kracht om te groeien. Verandering. Jij bent als een groene banaan, je hebt dat allemaal in je. Je bent nog zoekend. Er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn.
Pittig eten moet je ook maar leren eten hequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje vaag heze heeft liever stampot rauwe andijvie
Ja maar jij bent ook gewoon half kaasjeis juist leuk als je van alles wel lust.
haha groentjequote:
ik houd ook niet van pittigquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pittig eten moet je ook maar leren eten heMijn ma zat 2/3 jaar geleden al te zaniken om een spaanse peper, nu mag ik gewoon een hele madame jeanette in de nasi flikkeren van haar
Ook niet van een piecie pikant?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd ook niet van pittig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |