quote:
Klagen, klagen, klagen maar wel samen naar het werk rijden. Wat een zeurkous ben je zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
9/10 keer brengt mn pa me naar stage en haalt mn moeke me op omdat het op de route ligt. Maar ben vanmorgen met hem meegereden omdat hij moest zijn bij mij in de wijk.vind het zo creepy om bij hem in die kleine kutauto te zitten, hij is zo'n bestuurder die opzij kijkt als ie wat vraagt en net zo lang blijft kijken tot je antwoord hebt gegeven en terug hebt gekeken.
Kan jij nou nie gewoon een keer gewoon zeg maar om en nabij infinity je kaolo bek houden, stuk zwerfafval dat je bent.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Klagen, klagen, klagen maar wel samen naar het werk rijden. Wat een zeurkous ben je zeg.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan jij nou nie gewoon een keer gewoon zeg maar om en nabij infinity je kaolo bek houden, stuk zwerfafval dat je bent.
wtfquote:
Waarschijnlijk ben je nog daadwerkelijk zo egocentrisch dat je denkt dat je begeleider in je geïnteresseerd is, vreselijke man boehoehoe... tien seconden later mag ik morgen meerijden want papa en mamma kunnen me niet brengen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan jij nou nie gewoon een keer gewoon zeg maar om en nabij infinity je kaolo bek houden, stuk zwerfafval dat je bent.
Helemaal niet, hij biedt dat zelf aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je nog daadwerkelijk zo egocentrisch dat je denkt dat je begeleider in je geïnteresseerd is, vreselijke man boehoehoe... tien seconden later mag ik morgen meerijden want papa en mamma kunnen me niet brengen.
Als hij bij me om de hoek is rijd ik best mee, kan ik een halfuur langer slapen, scheelt reistijd en heb nu ook geen OV. Maar zit wel oncomfortabel in de auto danquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Modus het volgende:
Ik zou best nee zeggen als ik daar geen zin in had, eerlijk gezegd.
Gewoon je vinger op de trigger van je busje pepperspray houden, kan niks gebeuren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij bij me om de hoek is rijd ik best mee, kan ik een halfuur langer slapen, scheelt reistijd en heb nu ook geen OV. Maar zit wel oncomfortabel in de auto dan
kut postbodequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die zeuren dat je hun post gevouwd in de brievenbus doetAnders krijg ik dat pokkeding er niet in mens.
gevouwENquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die zeuren dat je hun post gevouwd in de brievenbus doetAnders krijg ik dat pokkeding er niet in mens.
Waarom probeer jij in plaats van te posten niet gewoon een keer om niet te posten klapmongool pleasequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef DigitalGirl het volgende:
WD probeer je altijd zo krampachtig "straat" over te komen, het is een beetje lachwekkend als een blanke meid die nog bij papa en mamma woont het namelijk doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |