Is goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fokit lees je stuk later want nu op mobiel
Maar denk je dat Promi daar rekening mee houdt? Als ze zoiets zegt. Die is gewoon blij en ja misschien zal ze inderdaad wel lui zijn, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, en dat beweer ik dan ook nergens. Als je e hter echt geen gelegenheid hent om te leren, zou je het niet zo trots lopen te verkondigen, dat doe je enkel als je de keuze hebt en een 7 wel genoeg vindt zonder er moeite voor te doen.
de situatie die jij schetst is heel wat anders dan hoe promi het hier brengt, kijk eens wat ik kan zonder te leren, ha-ha. Dat is een klap in het gezicht van de leerlingen die het inderdaad zo moeilijk hebben als in jouw situatie
You are a traitor to your motherlandquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn Ellen-verslaving begint af te nemen merk ik
Ja sorry hoor, het is gewoon niet realistisch meer. Lievvv blijft ze wel hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You are a traitor to your motherland
nogmaals, er is niets mis met het MBO. Het gaat me puur om de instelling. Als ze op het HBO zou zitten zou die niet anders zijn, en op de uni heb je er ook genoeg rondlopen. Die gaan zichzelf hard tegenkomen laterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar denk je dat Promi daar rekening mee houdt? Als ze zoiets zegt. Die is gewoon blij en ja misschien zal ze inderdaad wel lui zijn, dat weet ik nietMaar misschien is dat dan al de reden dat ze niet op hbo zit. Je kan daar sowieso niet heel erg over oordelen want je kent haar situatie niet.
Maar je zal zelf ook wel weten dat veel mensen op het MBO zich `wel'' beledigd voelen als iemand ze daarop wijstquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef timmmmm het volgende:
Typen gaat te langzaam mobiel. Overigens heb ik inderdaad mijn zwakke punten. Ik voel me dan ook niet beledigd als iemand me daarop wijst.
Ik zit zelf op het MBO (by choice, ik heb ook mijn P op het HBO gehaald) en ik walg van mijn vele klasgenoten die onder voorgenoemde methodiek te werk gaan. Zo min mogelijk voor een acceptabel resultaat.
Gelukkig is er nog Dr. Philquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn Ellen-verslaving begint af te nemen merk ik
Nou dan heb ik liever Ellen Page hoorquote:
Mag ik dan pics van je zusje vragen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Taexon het volgende:
Vanmiddag een klb topic maken
Over een terechte klacht die jullie dan wel zien
spannond hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Taexon het volgende:
Dat bedoelt hij dan ook nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou dan heb ik liever Ellen Page hoor
Daar ben ik mij dan ook ten zeerste van bewustquote:
Of ze zich daar beledigd om voelen zal me een zorg zijn. Prima als je je toekomst onbelangrijk vindt, maar er zo mee te koop lopen maak je jezelf alleen maar belachelijk. Ik ben nou eenmaal een lieverd, en wijs mensen daar graag op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je zal zelf ook wel weten dat veel mensen op het MBO zich `wel'' beledigd voelen als iemand ze daarop wijst![]()
Ik vind het zelf ook noemenswaardiger als je een beetje perfectionistisch bent, maarja helaas is niet iedereen dat en om daar nou gelijk om te walgen vind ik een beetje overdreven.
Spannend hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Taexon het volgende:
hoi promis, hoe is het nou?quote:
Goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoi promis, hoe is het nou?
mwah, het gaat zijn gangetjequote:
Ik heb mijn middaagse fapsessie onderbroken voor deze sensatiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja echt wel, ik zit al op het puntje van mijn stoel
Het was toch juist een reden om te fappenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb mijn middaagse fapsessie onderbroken voor deze sensatie
Krijg wel een flinke paal van de spanning hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het was toch juist een reden om te fappen
Ja dat snap ik bestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg wel een flinke paal van de spanning hoor
Ik bewaar hem tot het topic er is hoorquote:
Dat wordt heftigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bewaar hem tot het topic er is hoor
Hoeft al niet meer, heb je de naaktfoto's van prom nog niet gezien dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft straks spontaan zijn plafond niet meer te witten
Nee. Ik moet zeggen dat ik daar niet direct rouwig om benquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, heb je de naaktfoto's van prom nog niet gezien dan?
Heeft Tax gemaakt, waren wel beetje mislukte bed-foto`squote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerder naar huis omdat je naar de AH wil?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even vragen of ik eerder naar huis mag, kan ik nog even snel langs de appie wippen zodat ik niet een kwartier hoef te wachten op de bus :S
Ik mag zeker niet zeggen wat voor mentaliteit ik dat vind?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerder naar huis omdat je naar de AH wil?
Ik moest er al aan denken jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet zeggen wat voor mentaliteit ik dat vind?
Het is koud buiten ja, dan kan die arme jongen toch geen HEEL kwartier in de kou zitten?!?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest er al aan denken janouja dat vind ik ook een beetje jammer inderdaad
#strugglesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even vragen of ik eerder naar huis mag, kan ik nog even snel langs de appie wippen zodat ik niet een kwartier hoef te wachten op de bus :S
heb je al vakantie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
ben pas net 1 uur wakker, ik kon niet in slaap vallen voor 8.00 uur ;$
jaah, ik woon in brabant he.quote:
haha ja dat is klotequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaah, ik woon in brabant he.
Iedereen in me omgeving is dus aant carnavallen,maar ik vind er echt helemaal niks aan xd
ach in de avonden als ze terug zijn komt er de grootst mogelijke onzin uit op wapp. Das meestal wel lachen xdquote:
Ja met dronken mensen whatsappen is meestal wel grappig jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
ach in de avonden als ze terug zijn komt er de grootst mogelijke onzin uit op wapp. Das meestal wel lachen xd
Uhuquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ga de rest maar niet teruglezen. Wat een geblaat over opleidingen zeg
Wat een aannames zeg. Nou, ik hou me er maar buiten want daar heb ik nu geen tijd voorquote:
Dat klinkt ook buitengewoon aantrekkelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
Opleidingenik heb volgens mij de vrouwen hier vaak genoeg aangeboden om voor mij te komen werken..
haha snap ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een aannames zeg. Nou, ik hou me er maar buiten want daar heb ik nu geen tijd voor
Geen belastingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt ook buitengewoon aantrekkelijk
Misschien kun jij het ons vertellen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik zo blij ben?
Ach, als ''mensen zich vanzelf wel tegenkomen'' gebeurt dat wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een aannames zeg. Nou, ik hou me er maar buiten want daar heb ik nu geen tijd voor
Tot laat of valt het mee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha snap ikmoet straks ook weer werken
Dat is het probleem, I dunno...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien kun jij het ons vertellen?
Ik kijk neer op mensen die geen belasting betalen of op welke manier dan ook ontduikenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Geen belastingwat wil je nog meer...
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, als ''mensen zich vanzelf wel tegenkomen'' gebeurt dat wel.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk neer op mensen die geen belasting betalen of op welke manier dan ook ontduiken
Het is in ieder geval een positief gevoel dus houden zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het probleem, I dunno...
Wat kort zeg. Nauwelijks de moeite waardquote:
Huh, hoezo?quote:
Zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een positief gevoel dus houden zo
Moeten we nou echt een discussie gaan voeren over het sociale stelsel en waarom het niet redelijk is om zwart te werken en/of belasting te ontduiken? Lijkt me nietquote:
Omdat die uitspraak een aanname isquote:
Precies en het reisgeld is wel lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kort zeg. Nauwelijks de moeite waard
Maar goed, je moet het natuurlijk combineren met school/stage dus dan is het genoeg
Dat krijg je ook? Dat is niet gekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Precies en het reisgeld is wel lekker
Waarom zou je met alles wat de overheid je oplegt instemmen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeten we nou echt een discussie gaan voeren over het sociale stelsel en waarom het niet redelijk is om zwart te werken en/of belasting te ontduiken? Lijkt me niet
Je leeft in een democratie. Jij kiest de beleidsmakers samen met de mensen om je heen. Je eigen regels erop nahouden geeft een zooitje. Dan kunnen mensen ook wel door rood gaan rijden, inbreken, verkrachten en weet ik het wat omdat ze niet instemmen met de opgelegde regelsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom zou je met alles wat de overheid je oplegt instemmen?
Absoluutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is wel heel lekker
Dat lijkt me niet ethisch en een rare vergelijking.... En vaak heb je ook te maken de tirannie van de meerderheidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je leeft in een democratie. Jij kiest de beleidsmakers samen met de mensen om je heen. Je eigen regels erop nahouden geeft een zooitje. Dan kunnen mensen ook wel door rood gaan rijden, inbreken, verkrachten en weet ik het wat omdat ze niet instemmen met de opgelegde regels
Sociale controle heeft geen effect op de YOLO mensen in onze samenlevingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet ethisch en een rare vergelijking.... En vaak heb je ook te maken de tirannie van de meerderheid
Anders denkende...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sociale controle heeft geen effect op de YOLO mensen in onze samenleving
Niet ethischquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet ethisch en een rare vergelijking.... En vaak heb je ook te maken de tirannie van de meerderheid
Ik ben wel rustig hoor. Ik vind het gewoon droevig dat mensen dat alsmaar nodig vinden thoughquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Rustig StuJe weet toch dat Gaygay het heerlijk vind om te provoceren
Nu link je allemaal dingen aan elkaar en veronderstel je dat ik zei dat je maar gewoon moet oplichten, maaarrrrr zoiets heb ik helemaal nooit gezegd. Ik zei alleen dat je kan twijfelen aan de belastingen die de overheid soms oplegtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet ethisch
Nee, je hebt gelijk. Het ontduiken en/of helemaal niet betalen van belasting is netjes. Je denkt dan ook aan je medemens die mogelijk niet kan werken door wat voor aandoening dan ook. Je denkt dan echt aan de minderheid en de mensen die bijvoorbeeld medische zorg keihard nodig hebben en steeds meer zelf moeten betalen en dat niet kunnen.
Nou, dan licht jij de boel toch lekker op voor een paar honderd of duizend euro kerel. Je zult het dan wel nodig hebben als je niet op een eerlijke manier rond kunt komen
Wat een zielig gedoe dit zeg. Gadverdamme!
Sinds wnr sta ik hierom bekend...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Rustig StuJe weet toch dat Gaygay het heerlijk vind om te provoceren
Nou, twijfel maar zoveel je wilt. Het helpt vast heel veelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu link je allemaal dingen aan elkaar en veronderstel je dat ik zei dat je maar gewoon moet oplichten, maaarrrrr zoiets heb ik helemaal nooit gezegd. Ik zei alleen dat je kan twijfelen aan de belastingen die de overheid soms oplegt
Dat is nou juist het probleem, dat helpt nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, twijfel maar zoveel je wilt. Het helpt vast heel veel
Wat betaal jij aan belasting trouwens? Je zit toch nog op school?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, dat helpt niet
Ik ben minderjarig jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat betaal jij aan belasting trouwens? Je zit toch nog op school?
Je bent zelf stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik vind discussies niet zo leukquote:
quote:
quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind discussies niet zo leuk
Gewoon.quote:
Same!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom niet? Door discussies kom je weer tot andere inzichten of laat je andere mensen tot jouw inzichten komen. Niks mis mee tochquote:
Ja maar tiimmie en gaygay komen hier ook langsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het zijn vaak persoonlijke meningen. Het hoeft van mij niet zo op een forumquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Door discussies kom je weer tot andere inzichten of laat je andere mensen tot jouw inzichten komen. Niks mis mee toch
dus?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar tiimmie en gaygay komen hier ook langs
Een forum is juist bedoeld voor discussies. anders heb je geen forumquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn vaak persoonlijke meningen. Het hoeft van mij niet zo op een forum
Dan komen de discussies vanzelf welquote:
Stuuuuuuquote:
Deze slungel weetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een forum is juist bedoeld voor discussies. anders heb je geen forum
Ligt aan het deel van het forum waar je bent. In een SC mag je wel wat meer 'onzin' verwachtenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een forum is juist bedoeld voor discussies. anders heb je geen forum
Maar timmie is baas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan komen de discussies vanzelf wel
Net nietquote:
ff terug lezenquote:
Ach, het was zijn mening en kijk op zaken. Ik ben het daar overigens ook niet mee eens maar dat is niet belangrijkquote:
Het gaat me niet eens zo zeer om zijn mening, want die kan ik nog wel begrijpenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het was zijn mening en kijk op zaken. Ik ben het daar overigens ook niet mee eens maar dat is niet belangrijk
Dat kanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens zo zeer om zijn mening, want die kan ik nog wel begrijpenMeer op de manier hoe hij het brengt.
Dat laat je toch niet meer verpesten man?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen ik ben vrolijk, laten wij dat niet verpesten
Nee manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laat je toch niet meer verpesten man?
'quote:
Linkje van de desbetreffende discussie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het was zijn mening en kijk op zaken. Ik ben het daar overigens ook niet mee eens maar dat is niet belangrijk
hoezo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Dat was ook wel te verwachten ja.
Ik heb het niet helemaal gevolgd hoor. Eind van het vorige topic vooralquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Linkje van de desbetreffende discussie?
Omdat je kijkt naar de persoon wie het zegt.quote:
nee als gaygay het zou zeggen, zou ik er ook mee eens zijn. Maarja /carequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je kijkt naar de persoon wie het zegt.
en je zou het ook op dezelfde manier zeggen als hem?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee als gaygay het zou zeggen, zou ik er ook mee eens zijn. Maarja /care
Ik zou zoiets niet zeggen want care dat iemand niet leert.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en je zou het ook op dezelfde manier zeggen als hem?Want dat bedoelde ik he.
Zijn mening ben ik het ook wel deels mee eens
kale koppen niet te stoppenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef timmmmm het volgende:
En ik ben mieters geil. Daar zijn kleine brownies niet tegen bestand
Ik ben nou eenmaal een moraalridderquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou zoiets niet zeggen want care dat iemand niet leert.
Stoer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een moraalridder
Ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef timmmmm het volgende:
En ik ben mieters geil. Daar zijn kleine brownies niet tegen bestand
Doei Stuquote:
Werkzequote:
overmorgen pas hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Straks kom je met 20 rozen thuis en vind je Valentijnsdag opeens helemaal geweldigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Overmorgen, dacht ff dat het woensdag. SOORRRRYYY
wat moet ik met rozen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks kom je met 20 rozen thuis en vind je Valentijnsdag opeens helemaal geweldig
op je nachtkastje zettenquote:
Nou joepiequote:
Ik vergeef jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Overmorgen, dacht ff dat het woensdag. SOORRRRYYY
tuurlijk tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
jullie krijgen allemaal een leuke ecard gr gr
Volgens mij hoorde jij daar ook bij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die perse een date willen voor valentijnsdag
jij krijgt een super leuke natuurlijk ;$ ;$quote:
Neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde jij daar ook bij?
ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebaar kan op 365 dagen zonder die commerciële bende erom heen.
NO CARD FOR YOU.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebaar kan op 365 dagen zonder die commerciële bende er omheen.
IK HAD NIKS ANDERS VERWACHTquote:
het geeft een speciale betekenis eraan, als je het op die dag doetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebaar kan op 365 dagen zonder die commerciële bende er omheen.
Dat kan je over alles zeggen. Kerst kan op elke dag van het jaar. Waarom zou je trouwen later, al die bende erom heen terwijl je elkaar alleen eeuwige trouw beloofd wat je altijd kan doen, op elke dag. Je verjaardag stelt ook niks voor, kan ook op elke andere dag.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebaar kan op 365 dagen zonder die commerciële bende erom heen.
True that.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je over alles zeggen. Kerst kan op elke dag van het jaar. Waarom zou je trouwen later, al die bende erom heen terwijl je elkaar alleen eeuwige trouw beloofd wat je altijd kan doen, op elke dag. Je verjaardag stelt ook niks voor, kan ook op elke andere dag.
Valentijn had ook een leuk idee maar het wordt steeds commerciëler waardoor zo'n dag imo gewoon geen waarde meer heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je over alles zeggen. Kerst kan op elke dag van het jaar. Waarom zou je trouwen later, al die bende erom heen terwijl je elkaar alleen eeuwige trouw beloofd wat je altijd kan doen, op elke dag. Je verjaardag stelt ook niks voor, kan ook op elke andere dag.
MOEST JE MAAR NIET ZOIETS ZEGGENquote:
Hier wordt de geboorte van jezus gevierd, hoort bij die datum.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je over alles zeggen. Kerst kan op elke dag van het jaar.
Er is geen jaarlijkse trouwdag, die kies je zelf op een willekeurige dagquote:Waarom zou je trouwen later, al die bende erom heen terwijl je elkaar alleen eeuwige trouw beloofd wat je altijd kan doen, op elke dag.
Ik ben op 20 januari geboren hoor. Dat vier ik niet in juli, beetje zinloos.quote:Je verjaardag stelt ook niks voor, kan ook op elke andere dag.
Dat geldt nog steeds voor die andere dagen ook. Kerst is een leuk idee, maar het wordt steeds commercieler. Bruiloften moeten ook continu mooier, groter en beter. Het is zo commercieel als je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Valentijn had ook een leuk idee maar het wordt steeds commerciëler waardoor zo'n dag imo gewoon geen waarde meer heeft.
ik vier het een week later gr grquote:
Kerst, sinterklaas, valentijn en die meuk zijn gewoon verneukt door de commercie en dat vind ik niks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Dan zou je dus eigenlijk alle officiële dagen, feesten, vieringen en zelfs de dodenherdenking niks moeten vinden
is goed, als je het maar viertquote:
zet het in je agendaquote:
Het is de dag van de heilige Valentijn. Hoort ook specifiek bij die datumquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier wordt de geboorte van jezus gevierd, hoort bij die datum.
Staat er al in, facebook-synchronisatie enzoquote:
Mwah Kerst vind ik niet. Daar brengt iedereen zonder commerciele shit nog zijn eigen draai aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kerst, sinterklaas, valentijn en die meuk zijn gewoon verneukt door de commercie en dat vind ik niks.
Daardoor zijn mensen tegenwoordig niet meer tevreden met iets kleins heb ik het idee.
Dat heb je toch zelf in de hand? Je maakt het zo commercieel en groot als je zelf wil. Wat heb jij met wat de rest van de wereld doet te maken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kerst, sinterklaas, valentijn en die meuk zijn gewoon verneukt door de commercie en dat vind ik niks.
Daardoor zijn mensen tegenwoordig niet meer tevreden met iets kleins heb ik het idee.
Maar net als dat kerst niet meer om gristus draait, draait valentijn niet meer om valentijn. Beiden afschaffen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is de dag van de heilige Valentijn. Hoort ook specifiek bij die datum
gat haha xd xdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat geldt nog steeds voor die andere dagen ook. Kerst is een leuk idee, maar het wordt steeds commercieler. Bruiloften moeten ook continu mooier, groter en beter. Het is zo commercieel als je het zelf maakt.
Als het valentijnsdag is, dus je vriend eens lekker voor je kookt en een bosje bloemen meeneemt omdat hij van je houdt en dat wil tonen, is het dan ineens slecht en commercieel omdat hij dat doet omdt het valentijnsdag is? Het gat toch om het gebaar.
Er worden dingen verwacht van jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb je toch zelf in de hand? Je maakt het zo commercieel en groot als je zelf wil. Wat heb jij met wat de rest van de wereld doet te maken?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Staat er al in, facebook-synchronisatie enzo
Ja heb je gelijk in hoor maar ik persoonlijk vind het leuker als hij dat op een spontane dag doet dan op valentijn omdat het dan "moet"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat geldt nog steeds voor die andere dagen ook. Kerst is een leuk idee, maar het wordt steeds commercieler. Bruiloften moeten ook continu mooier, groter en beter. Het is zo commercieel als je het zelf maakt.
Als het valentijnsdag is, dus je vriend eens lekker voor je kookt en een bosje bloemen meeneemt omdat hij van je houdt en dat wil tonen, is het dan ineens slecht en commercieel omdat hij dat doet omdt het valentijnsdag is? Het gat toch om het gebaar.
Dan heb je de verkeerde partner, als hij wel verwacht dat je meegaat in het grote commerciele circusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er worden dingen verwacht van je
Ik denk dat het geen moeten is, maar gewoon een goede aanleiding om er eens aan te denken, en elkaar niet voor lief te nemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in hoor maar ik persoonlijk vind het leuker als hij dat op een spontane dag doet dan op valentijn omdat het dan "moet"
Ik denk dat je zelf wel kan inschatten om welke reden je vriend iets leuks doet voor Valentijn. Omdat hij het leuk vind of omdat het verwacht word. Dat ligt gewoon aan hoe hij zelf isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in hoor maar ik persoonlijk vind het leuker als hij dat op een spontane dag doet dan op valentijn omdat het dan "moet"
Nou er zijn genoeg mensen die verwachten dat ik een valentijn moet gaan vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde partner, als hij wel verwacht dat je meegaat in het grote commerciele circus
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal eens een gebaar in jouw gat maken
Kan dat me ook wel voorstellen opzich.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het ergste aan valentijn vind ik wel de mensen die dingen gaan posten als ''Single Awareness Day'' En andere extreem slechte forever alone memes
''MENSEN, IK BEN NOG SINGLE HOOR, HURR DURR FOREVER ALONE XD XD XD XD''quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat me ook wel voorstellen opzich.
Tsja als je na een bepaalde leeftijd nog geen relatie hebt gehad raak je wel een beetje verzuurdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''MENSEN, IK BEN NOG SINGLE HOOR, HURR DURR FOREVER ALONE XD XD XD XD''
Veel succes met bij je moeder wonen tot je 35ste, jongens
Ja, maar dat gaat ook niet helpenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja als je na een bepaalde leeftijd nog geen relatie hebt gehad raak je wel een beetje verzuurd
Dat klopt. Maar voor hun is het lastig om daar nog rationeel over te blijven denken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ook niet helpen
quote:
Heb je hem al gelezenquote:
quote:
pizzaquote:
Ik vond het ook echt heel goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat een complimentjes weer.. wowwvind ik leuk om te horen!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat een complimentjes weer.. wowwvind ik leuk om te horen!
Nice. En tuurlijk mag je ook reageren op de inhoudquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel goed
Kirbyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw UI
Dat wilde ik al heel lang zeggen
LB mag het niet lezen, ik sluit haar buitenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
Je mag ook wel hier praten hoor. pms heen en weer sturen is annoying
WAT IS DIT.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
LB mag het niet lezen, ik sluit haar buiten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
LB mag het niet lezen, ik sluit haar buiten
hij is een smoothboyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar die jongen was niet homoseksueel haha, vroeg LB ook al gister
Hij had gewoon een vriendin
Ik schrijf. zij lezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok wat wat wat waar gaat dit over?
staatsgeheimen alles.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok wat wat wat waar gaat dit over?
Je manier van schrijven, zelfs je manier van feedback geven op mij. Is gewoon niet hoe een gemiddelde 15-jarige jongen zou reageren. Jouw schrijfstijl hoort eerder bij iemand die al 10+ boeken heeft uitgegevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik slim ben
Wat een hommoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar die jongen was niet homoseksueel haha, vroeg LB ook al gister
Hij had gewoon een vriendin
Nu nog verhalen.quote:
Leest LB mijn stukkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je manier van schrijven, zelfs je manier van feedback geven op mij. Is gewoon niet hoe een gemiddelde 15-jarige jongen zou reageren. Jouw schrijfstijl hoort eerder bij iemand die al 10+ boeken heeft uitgegeven
je typtquote:
Gewoon, ik voel dat aanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik slim ben
het pesten zelf? niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een hommo
Maar hoe is het gestopt?
uh nee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leest LB mijn stukken
Jullie spelen informatie door
'speciaal'quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je manier van schrijven, zelfs je manier van feedback geven op mij. Is gewoon niet hoe een gemiddelde 15-jarige jongen zou reageren. Jouw schrijfstijl hoort eerder bij iemand die al 10+ boeken heeft uitgegeven
Het is wel positief hoor.quote:
Hoe lang heb je dat uitgehouden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het pesten zelf? niet.
Ik was van hem af omdat ik HAVO ging doen en hij mbo.
Ben denk ik zo`n 10 jaar lang gepest in totaal. Hoe ik het heb uitgehouden? Goeie vraagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat uitgehouden?
geeft niks dushiquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ik vroeger de korstjes van mijn brood op at
Daar ga je alleen beter van fluiten of wat dan ook, zei opa vroegahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ging al kapot na 5 maanden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben denk ik zo`n 10 jaar lang gepest in totaal. Hoe ik het heb uitgehouden? Goeie vraag![]()
Ik heb opzich wel veel doorzettingsvermogen dus
Dan komt het waarschijnlijk omdat mijn ouders goede genen haddenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar ga je alleen beter van fluiten of wat dan ook, zei opa vroegah![]()
Er was niets wat ik kon doen, vooral toen ik jonger was. op de basisschool durfte ik mijn bek niet open te trekken. Op de middelbare school wel 1 keer een gesprek gehad met een decaan waar die jongen van dat verhaal bij was. Maar schoot niet op. Sorry zeggen en buiten zijn lokaal verder gaan is natuurlijk ook niet zo heel lastigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ging al kapot na 5 maanden.
Maar waarom heb je er nooit iets aan gedaan, de leraren deden niets of was er niets wat je kon doen, want jezus wat een lafhartige klootzakken zeg
Nerdpower ;squote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan komt het waarschijnlijk omdat mijn ouders goede genen hadden![]()
Of omdat ik een enorme nerd ben
Volgens sommige mensen heeft pesten een functiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:10 schreef JRRY het volgende:
Sowieso snap ik het nut van pesten niet, is het niet al lullig genoeg dat diegene al zo is, dat je hem zou gaan pesten
Wat had je dan een kutschool zeg, dan is er inderdaad weinig dat je er echt tegen kan doen denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er was niets wat ik kon doen, vooral toen ik jonger was. op de basisschool durfte ik mijn bek niet open te trekken. Op de middelbare school wel 1 keer een gesprek gehad met een decaan waar die jongen van dat verhaal bij was. Maar schoot niet op. Sorry zeggen en buiten zijn lokaal verder gaan is natuurlijk ook niet zo heel lastig
Wat is dan de functie, dat je ''harder'' wordt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen heeft pesten een functie
Ach. Helaas pindakaasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat had je dan een kutschool zeg, dan is er inderdaad weinig dat je er echt tegen kan doen denk ik
Neurologiequote:
Bijvoorbeeld. Maar die mensen zien niet in dat er verschil is in pesten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is dan de functie, dat je ''harder'' wordt?
dat klinkt niet lekkerquote:
quite interesting indeedquote:
We gaan die mensen Django'en.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Helaas pindakaasBeetje jammer dat het veel consequenties heeft gehad maarja
Ik heb hem gister toevallig opgezocht op Facebookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We gaan die mensen Django'en.
zo lijk ik slimmerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oeh duur gaan praten in Engels allez
Is het een stratenmaker?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem gister toevallig opgezocht op Facebooknooit gedaan. Best wel raar om zijn gezicht weer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |