Sinds wnr sta ik hierom bekend...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Rustig StuJe weet toch dat Gaygay het heerlijk vind om te provoceren
Nou, twijfel maar zoveel je wilt. Het helpt vast heel veelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu link je allemaal dingen aan elkaar en veronderstel je dat ik zei dat je maar gewoon moet oplichten, maaarrrrr zoiets heb ik helemaal nooit gezegd. Ik zei alleen dat je kan twijfelen aan de belastingen die de overheid soms oplegt
Dat is nou juist het probleem, dat helpt nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, twijfel maar zoveel je wilt. Het helpt vast heel veel
Wat betaal jij aan belasting trouwens? Je zit toch nog op school?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, dat helpt niet
Ik ben minderjarig jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat betaal jij aan belasting trouwens? Je zit toch nog op school?
Je bent zelf stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik vind discussies niet zo leukquote:
quote:
quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind discussies niet zo leuk
Gewoon.quote:
Same!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom niet? Door discussies kom je weer tot andere inzichten of laat je andere mensen tot jouw inzichten komen. Niks mis mee tochquote:
Ja maar tiimmie en gaygay komen hier ook langsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het zijn vaak persoonlijke meningen. Het hoeft van mij niet zo op een forumquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Door discussies kom je weer tot andere inzichten of laat je andere mensen tot jouw inzichten komen. Niks mis mee toch
dus?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar tiimmie en gaygay komen hier ook langs
Een forum is juist bedoeld voor discussies. anders heb je geen forumquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn vaak persoonlijke meningen. Het hoeft van mij niet zo op een forum
Dan komen de discussies vanzelf welquote:
Stuuuuuuquote:
Deze slungel weetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een forum is juist bedoeld voor discussies. anders heb je geen forum
Ligt aan het deel van het forum waar je bent. In een SC mag je wel wat meer 'onzin' verwachtenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een forum is juist bedoeld voor discussies. anders heb je geen forum
Maar timmie is baas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan komen de discussies vanzelf wel
Net nietquote:
ff terug lezenquote:
Ach, het was zijn mening en kijk op zaken. Ik ben het daar overigens ook niet mee eens maar dat is niet belangrijkquote:
Het gaat me niet eens zo zeer om zijn mening, want die kan ik nog wel begrijpenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het was zijn mening en kijk op zaken. Ik ben het daar overigens ook niet mee eens maar dat is niet belangrijk
Dat kanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens zo zeer om zijn mening, want die kan ik nog wel begrijpenMeer op de manier hoe hij het brengt.
Dat laat je toch niet meer verpesten man?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen ik ben vrolijk, laten wij dat niet verpesten
Nee manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laat je toch niet meer verpesten man?
'quote:
Linkje van de desbetreffende discussie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het was zijn mening en kijk op zaken. Ik ben het daar overigens ook niet mee eens maar dat is niet belangrijk
hoezo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Dat was ook wel te verwachten ja.
Ik heb het niet helemaal gevolgd hoor. Eind van het vorige topic vooralquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Linkje van de desbetreffende discussie?
Omdat je kijkt naar de persoon wie het zegt.quote:
nee als gaygay het zou zeggen, zou ik er ook mee eens zijn. Maarja /carequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je kijkt naar de persoon wie het zegt.
en je zou het ook op dezelfde manier zeggen als hem?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee als gaygay het zou zeggen, zou ik er ook mee eens zijn. Maarja /care
Ik zou zoiets niet zeggen want care dat iemand niet leert.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en je zou het ook op dezelfde manier zeggen als hem?Want dat bedoelde ik he.
Zijn mening ben ik het ook wel deels mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |