mwah, het gaat zijn gangetjequote:
Ik heb mijn middaagse fapsessie onderbroken voor deze sensatiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja echt wel, ik zit al op het puntje van mijn stoel
Het was toch juist een reden om te fappenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb mijn middaagse fapsessie onderbroken voor deze sensatie
Krijg wel een flinke paal van de spanning hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het was toch juist een reden om te fappen
Ja dat snap ik bestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg wel een flinke paal van de spanning hoor
Ik bewaar hem tot het topic er is hoorquote:
Dat wordt heftigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bewaar hem tot het topic er is hoor
Hoeft al niet meer, heb je de naaktfoto's van prom nog niet gezien dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft straks spontaan zijn plafond niet meer te witten
Nee. Ik moet zeggen dat ik daar niet direct rouwig om benquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, heb je de naaktfoto's van prom nog niet gezien dan?
Heeft Tax gemaakt, waren wel beetje mislukte bed-foto`squote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerder naar huis omdat je naar de AH wil?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even vragen of ik eerder naar huis mag, kan ik nog even snel langs de appie wippen zodat ik niet een kwartier hoef te wachten op de bus :S
Ik mag zeker niet zeggen wat voor mentaliteit ik dat vind?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerder naar huis omdat je naar de AH wil?
Ik moest er al aan denken jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet zeggen wat voor mentaliteit ik dat vind?
Het is koud buiten ja, dan kan die arme jongen toch geen HEEL kwartier in de kou zitten?!?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest er al aan denken janouja dat vind ik ook een beetje jammer inderdaad
#strugglesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even vragen of ik eerder naar huis mag, kan ik nog even snel langs de appie wippen zodat ik niet een kwartier hoef te wachten op de bus :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |