Is goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fokit lees je stuk later want nu op mobiel
Maar denk je dat Promi daar rekening mee houdt? Als ze zoiets zegt. Die is gewoon blij en ja misschien zal ze inderdaad wel lui zijn, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, en dat beweer ik dan ook nergens. Als je e hter echt geen gelegenheid hent om te leren, zou je het niet zo trots lopen te verkondigen, dat doe je enkel als je de keuze hebt en een 7 wel genoeg vindt zonder er moeite voor te doen.
de situatie die jij schetst is heel wat anders dan hoe promi het hier brengt, kijk eens wat ik kan zonder te leren, ha-ha. Dat is een klap in het gezicht van de leerlingen die het inderdaad zo moeilijk hebben als in jouw situatie
You are a traitor to your motherlandquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn Ellen-verslaving begint af te nemen merk ik
Ja sorry hoor, het is gewoon niet realistisch meer. Lievvv blijft ze wel hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You are a traitor to your motherland
nogmaals, er is niets mis met het MBO. Het gaat me puur om de instelling. Als ze op het HBO zou zitten zou die niet anders zijn, en op de uni heb je er ook genoeg rondlopen. Die gaan zichzelf hard tegenkomen laterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar denk je dat Promi daar rekening mee houdt? Als ze zoiets zegt. Die is gewoon blij en ja misschien zal ze inderdaad wel lui zijn, dat weet ik nietMaar misschien is dat dan al de reden dat ze niet op hbo zit. Je kan daar sowieso niet heel erg over oordelen want je kent haar situatie niet.
Maar je zal zelf ook wel weten dat veel mensen op het MBO zich `wel'' beledigd voelen als iemand ze daarop wijstquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef timmmmm het volgende:
Typen gaat te langzaam mobiel. Overigens heb ik inderdaad mijn zwakke punten. Ik voel me dan ook niet beledigd als iemand me daarop wijst.
Ik zit zelf op het MBO (by choice, ik heb ook mijn P op het HBO gehaald) en ik walg van mijn vele klasgenoten die onder voorgenoemde methodiek te werk gaan. Zo min mogelijk voor een acceptabel resultaat.
Gelukkig is er nog Dr. Philquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn Ellen-verslaving begint af te nemen merk ik
Nou dan heb ik liever Ellen Page hoorquote:
Mag ik dan pics van je zusje vragen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Taexon het volgende:
Vanmiddag een klb topic maken
Over een terechte klacht die jullie dan wel zien
spannond hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Taexon het volgende:
Dat bedoelt hij dan ook nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou dan heb ik liever Ellen Page hoor
Daar ben ik mij dan ook ten zeerste van bewustquote:
Of ze zich daar beledigd om voelen zal me een zorg zijn. Prima als je je toekomst onbelangrijk vindt, maar er zo mee te koop lopen maak je jezelf alleen maar belachelijk. Ik ben nou eenmaal een lieverd, en wijs mensen daar graag op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je zal zelf ook wel weten dat veel mensen op het MBO zich `wel'' beledigd voelen als iemand ze daarop wijst![]()
Ik vind het zelf ook noemenswaardiger als je een beetje perfectionistisch bent, maarja helaas is niet iedereen dat en om daar nou gelijk om te walgen vind ik een beetje overdreven.
Spannend hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Taexon het volgende:
hoi promis, hoe is het nou?quote:
Goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoi promis, hoe is het nou?
mwah, het gaat zijn gangetjequote:
Ik heb mijn middaagse fapsessie onderbroken voor deze sensatiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja echt wel, ik zit al op het puntje van mijn stoel
Het was toch juist een reden om te fappenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb mijn middaagse fapsessie onderbroken voor deze sensatie
Krijg wel een flinke paal van de spanning hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het was toch juist een reden om te fappen
Ja dat snap ik bestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg wel een flinke paal van de spanning hoor
Ik bewaar hem tot het topic er is hoorquote:
Dat wordt heftigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bewaar hem tot het topic er is hoor
Hoeft al niet meer, heb je de naaktfoto's van prom nog niet gezien dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft straks spontaan zijn plafond niet meer te witten
Nee. Ik moet zeggen dat ik daar niet direct rouwig om benquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, heb je de naaktfoto's van prom nog niet gezien dan?
Heeft Tax gemaakt, waren wel beetje mislukte bed-foto`squote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerder naar huis omdat je naar de AH wil?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even vragen of ik eerder naar huis mag, kan ik nog even snel langs de appie wippen zodat ik niet een kwartier hoef te wachten op de bus :S
Ik mag zeker niet zeggen wat voor mentaliteit ik dat vind?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerder naar huis omdat je naar de AH wil?
Ik moest er al aan denken jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet zeggen wat voor mentaliteit ik dat vind?
Het is koud buiten ja, dan kan die arme jongen toch geen HEEL kwartier in de kou zitten?!?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest er al aan denken janouja dat vind ik ook een beetje jammer inderdaad
#strugglesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even vragen of ik eerder naar huis mag, kan ik nog even snel langs de appie wippen zodat ik niet een kwartier hoef te wachten op de bus :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |