heb je al vakantie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
ben pas net 1 uur wakker, ik kon niet in slaap vallen voor 8.00 uur ;$
jaah, ik woon in brabant he.quote:
haha ja dat is klotequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaah, ik woon in brabant he.
Iedereen in me omgeving is dus aant carnavallen,maar ik vind er echt helemaal niks aan xd
ach in de avonden als ze terug zijn komt er de grootst mogelijke onzin uit op wapp. Das meestal wel lachen xdquote:
Ja met dronken mensen whatsappen is meestal wel grappig jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
ach in de avonden als ze terug zijn komt er de grootst mogelijke onzin uit op wapp. Das meestal wel lachen xd
Uhuquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ga de rest maar niet teruglezen. Wat een geblaat over opleidingen zeg
Wat een aannames zeg. Nou, ik hou me er maar buiten want daar heb ik nu geen tijd voorquote:
Dat klinkt ook buitengewoon aantrekkelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
Opleidingenik heb volgens mij de vrouwen hier vaak genoeg aangeboden om voor mij te komen werken..
haha snap ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een aannames zeg. Nou, ik hou me er maar buiten want daar heb ik nu geen tijd voor
Geen belastingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt ook buitengewoon aantrekkelijk
Misschien kun jij het ons vertellen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik zo blij ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |