kale koppen niet te stoppenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef timmmmm het volgende:
En ik ben mieters geil. Daar zijn kleine brownies niet tegen bestand
Ik ben nou eenmaal een moraalridderquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou zoiets niet zeggen want care dat iemand niet leert.
Stoer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een moraalridder
Ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef timmmmm het volgende:
En ik ben mieters geil. Daar zijn kleine brownies niet tegen bestand
Doei Stuquote:
Werkzequote:
overmorgen pas hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Straks kom je met 20 rozen thuis en vind je Valentijnsdag opeens helemaal geweldigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Overmorgen, dacht ff dat het woensdag. SOORRRRYYY
wat moet ik met rozen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks kom je met 20 rozen thuis en vind je Valentijnsdag opeens helemaal geweldig
op je nachtkastje zettenquote:
Nou joepiequote:
Ik vergeef jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Overmorgen, dacht ff dat het woensdag. SOORRRRYYY
tuurlijk tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
jullie krijgen allemaal een leuke ecard gr gr
Volgens mij hoorde jij daar ook bij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die perse een date willen voor valentijnsdag
jij krijgt een super leuke natuurlijk ;$ ;$quote:
Neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde jij daar ook bij?
ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebaar kan op 365 dagen zonder die commerciële bende erom heen.
NO CARD FOR YOU.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebaar kan op 365 dagen zonder die commerciële bende er omheen.
IK HAD NIKS ANDERS VERWACHTquote:
het geeft een speciale betekenis eraan, als je het op die dag doetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebaar kan op 365 dagen zonder die commerciële bende er omheen.
Dat kan je over alles zeggen. Kerst kan op elke dag van het jaar. Waarom zou je trouwen later, al die bende erom heen terwijl je elkaar alleen eeuwige trouw beloofd wat je altijd kan doen, op elke dag. Je verjaardag stelt ook niks voor, kan ook op elke andere dag.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebaar kan op 365 dagen zonder die commerciële bende erom heen.
True that.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je over alles zeggen. Kerst kan op elke dag van het jaar. Waarom zou je trouwen later, al die bende erom heen terwijl je elkaar alleen eeuwige trouw beloofd wat je altijd kan doen, op elke dag. Je verjaardag stelt ook niks voor, kan ook op elke andere dag.
Valentijn had ook een leuk idee maar het wordt steeds commerciëler waardoor zo'n dag imo gewoon geen waarde meer heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je over alles zeggen. Kerst kan op elke dag van het jaar. Waarom zou je trouwen later, al die bende erom heen terwijl je elkaar alleen eeuwige trouw beloofd wat je altijd kan doen, op elke dag. Je verjaardag stelt ook niks voor, kan ook op elke andere dag.
MOEST JE MAAR NIET ZOIETS ZEGGENquote:
Hier wordt de geboorte van jezus gevierd, hoort bij die datum.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je over alles zeggen. Kerst kan op elke dag van het jaar.
Er is geen jaarlijkse trouwdag, die kies je zelf op een willekeurige dagquote:Waarom zou je trouwen later, al die bende erom heen terwijl je elkaar alleen eeuwige trouw beloofd wat je altijd kan doen, op elke dag.
Ik ben op 20 januari geboren hoor. Dat vier ik niet in juli, beetje zinloos.quote:Je verjaardag stelt ook niks voor, kan ook op elke andere dag.
Dat geldt nog steeds voor die andere dagen ook. Kerst is een leuk idee, maar het wordt steeds commercieler. Bruiloften moeten ook continu mooier, groter en beter. Het is zo commercieel als je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Valentijn had ook een leuk idee maar het wordt steeds commerciëler waardoor zo'n dag imo gewoon geen waarde meer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |