Daar ga je alleen beter van fluiten of wat dan ook, zei opa vroegahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ik vroeger de korstjes van mijn brood op at
ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ik vroeger de korstjes van mijn brood op at
Ik ging al kapot na 5 maanden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben denk ik zo`n 10 jaar lang gepest in totaal. Hoe ik het heb uitgehouden? Goeie vraag![]()
Ik heb opzich wel veel doorzettingsvermogen dus
Dan komt het waarschijnlijk omdat mijn ouders goede genen haddenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar ga je alleen beter van fluiten of wat dan ook, zei opa vroegah![]()
Er was niets wat ik kon doen, vooral toen ik jonger was. op de basisschool durfte ik mijn bek niet open te trekken. Op de middelbare school wel 1 keer een gesprek gehad met een decaan waar die jongen van dat verhaal bij was. Maar schoot niet op. Sorry zeggen en buiten zijn lokaal verder gaan is natuurlijk ook niet zo heel lastigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ging al kapot na 5 maanden.
Maar waarom heb je er nooit iets aan gedaan, de leraren deden niets of was er niets wat je kon doen, want jezus wat een lafhartige klootzakken zeg
Nerdpower ;squote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan komt het waarschijnlijk omdat mijn ouders goede genen hadden![]()
Of omdat ik een enorme nerd ben
Volgens sommige mensen heeft pesten een functiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:10 schreef JRRY het volgende:
Sowieso snap ik het nut van pesten niet, is het niet al lullig genoeg dat diegene al zo is, dat je hem zou gaan pesten
Wat had je dan een kutschool zeg, dan is er inderdaad weinig dat je er echt tegen kan doen denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er was niets wat ik kon doen, vooral toen ik jonger was. op de basisschool durfte ik mijn bek niet open te trekken. Op de middelbare school wel 1 keer een gesprek gehad met een decaan waar die jongen van dat verhaal bij was. Maar schoot niet op. Sorry zeggen en buiten zijn lokaal verder gaan is natuurlijk ook niet zo heel lastig
Wat is dan de functie, dat je ''harder'' wordt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen heeft pesten een functie
Ach. Helaas pindakaasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat had je dan een kutschool zeg, dan is er inderdaad weinig dat je er echt tegen kan doen denk ik
Neurologiequote:
Bijvoorbeeld. Maar die mensen zien niet in dat er verschil is in pesten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is dan de functie, dat je ''harder'' wordt?
dat klinkt niet lekkerquote:
quite interesting indeedquote:
We gaan die mensen Django'en.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Helaas pindakaasBeetje jammer dat het veel consequenties heeft gehad maarja
Ik heb hem gister toevallig opgezocht op Facebookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We gaan die mensen Django'en.
zo lijk ik slimmerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oeh duur gaan praten in Engels allez
Is het een stratenmaker?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem gister toevallig opgezocht op Facebooknooit gedaan. Best wel raar om zijn gezicht weer te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |