WAT IS DIT.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
LB mag het niet lezen, ik sluit haar buiten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
LB mag het niet lezen, ik sluit haar buiten
hij is een smoothboyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar die jongen was niet homoseksueel haha, vroeg LB ook al gister
Hij had gewoon een vriendin
Ik schrijf. zij lezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok wat wat wat waar gaat dit over?
staatsgeheimen alles.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok wat wat wat waar gaat dit over?
Je manier van schrijven, zelfs je manier van feedback geven op mij. Is gewoon niet hoe een gemiddelde 15-jarige jongen zou reageren. Jouw schrijfstijl hoort eerder bij iemand die al 10+ boeken heeft uitgegevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik slim ben
Wat een hommoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar die jongen was niet homoseksueel haha, vroeg LB ook al gister
Hij had gewoon een vriendin
Nu nog verhalen.quote:
Leest LB mijn stukkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je manier van schrijven, zelfs je manier van feedback geven op mij. Is gewoon niet hoe een gemiddelde 15-jarige jongen zou reageren. Jouw schrijfstijl hoort eerder bij iemand die al 10+ boeken heeft uitgegeven
je typtquote:
Gewoon, ik voel dat aanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik slim ben
het pesten zelf? niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een hommo
Maar hoe is het gestopt?
uh nee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leest LB mijn stukken
Jullie spelen informatie door
'speciaal'quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je manier van schrijven, zelfs je manier van feedback geven op mij. Is gewoon niet hoe een gemiddelde 15-jarige jongen zou reageren. Jouw schrijfstijl hoort eerder bij iemand die al 10+ boeken heeft uitgegeven
Het is wel positief hoor.quote:
Hoe lang heb je dat uitgehouden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het pesten zelf? niet.
Ik was van hem af omdat ik HAVO ging doen en hij mbo.
Ben denk ik zo`n 10 jaar lang gepest in totaal. Hoe ik het heb uitgehouden? Goeie vraagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat uitgehouden?
geeft niks dushiquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ik vroeger de korstjes van mijn brood op at
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |