Kan dat me ook wel voorstellen opzich.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het ergste aan valentijn vind ik wel de mensen die dingen gaan posten als ''Single Awareness Day'' En andere extreem slechte forever alone memes
''MENSEN, IK BEN NOG SINGLE HOOR, HURR DURR FOREVER ALONE XD XD XD XD''quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat me ook wel voorstellen opzich.
Tsja als je na een bepaalde leeftijd nog geen relatie hebt gehad raak je wel een beetje verzuurdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''MENSEN, IK BEN NOG SINGLE HOOR, HURR DURR FOREVER ALONE XD XD XD XD''
Veel succes met bij je moeder wonen tot je 35ste, jongens
Ja, maar dat gaat ook niet helpenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja als je na een bepaalde leeftijd nog geen relatie hebt gehad raak je wel een beetje verzuurd
Dat klopt. Maar voor hun is het lastig om daar nog rationeel over te blijven denken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ook niet helpen
quote:
Heb je hem al gelezenquote:
quote:
pizzaquote:
Ik vond het ook echt heel goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat een complimentjes weer.. wowwvind ik leuk om te horen!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat een complimentjes weer.. wowwvind ik leuk om te horen!
Nice. En tuurlijk mag je ook reageren op de inhoudquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel goed
Kirbyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw UI
Dat wilde ik al heel lang zeggen
LB mag het niet lezen, ik sluit haar buitenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
Je mag ook wel hier praten hoor. pms heen en weer sturen is annoying
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |