Kerst, sinterklaas, valentijn en die meuk zijn gewoon verneukt door de commercie en dat vind ik niks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Dan zou je dus eigenlijk alle officiële dagen, feesten, vieringen en zelfs de dodenherdenking niks moeten vinden
is goed, als je het maar viertquote:
zet het in je agendaquote:
Het is de dag van de heilige Valentijn. Hoort ook specifiek bij die datumquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier wordt de geboorte van jezus gevierd, hoort bij die datum.
Staat er al in, facebook-synchronisatie enzoquote:
Mwah Kerst vind ik niet. Daar brengt iedereen zonder commerciele shit nog zijn eigen draai aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kerst, sinterklaas, valentijn en die meuk zijn gewoon verneukt door de commercie en dat vind ik niks.
Daardoor zijn mensen tegenwoordig niet meer tevreden met iets kleins heb ik het idee.
Dat heb je toch zelf in de hand? Je maakt het zo commercieel en groot als je zelf wil. Wat heb jij met wat de rest van de wereld doet te maken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kerst, sinterklaas, valentijn en die meuk zijn gewoon verneukt door de commercie en dat vind ik niks.
Daardoor zijn mensen tegenwoordig niet meer tevreden met iets kleins heb ik het idee.
Maar net als dat kerst niet meer om gristus draait, draait valentijn niet meer om valentijn. Beiden afschaffen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is de dag van de heilige Valentijn. Hoort ook specifiek bij die datum
gat haha xd xdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat geldt nog steeds voor die andere dagen ook. Kerst is een leuk idee, maar het wordt steeds commercieler. Bruiloften moeten ook continu mooier, groter en beter. Het is zo commercieel als je het zelf maakt.
Als het valentijnsdag is, dus je vriend eens lekker voor je kookt en een bosje bloemen meeneemt omdat hij van je houdt en dat wil tonen, is het dan ineens slecht en commercieel omdat hij dat doet omdt het valentijnsdag is? Het gat toch om het gebaar.
Er worden dingen verwacht van jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb je toch zelf in de hand? Je maakt het zo commercieel en groot als je zelf wil. Wat heb jij met wat de rest van de wereld doet te maken?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Staat er al in, facebook-synchronisatie enzo
Ja heb je gelijk in hoor maar ik persoonlijk vind het leuker als hij dat op een spontane dag doet dan op valentijn omdat het dan "moet"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat geldt nog steeds voor die andere dagen ook. Kerst is een leuk idee, maar het wordt steeds commercieler. Bruiloften moeten ook continu mooier, groter en beter. Het is zo commercieel als je het zelf maakt.
Als het valentijnsdag is, dus je vriend eens lekker voor je kookt en een bosje bloemen meeneemt omdat hij van je houdt en dat wil tonen, is het dan ineens slecht en commercieel omdat hij dat doet omdt het valentijnsdag is? Het gat toch om het gebaar.
Dan heb je de verkeerde partner, als hij wel verwacht dat je meegaat in het grote commerciele circusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er worden dingen verwacht van je
Ik denk dat het geen moeten is, maar gewoon een goede aanleiding om er eens aan te denken, en elkaar niet voor lief te nemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in hoor maar ik persoonlijk vind het leuker als hij dat op een spontane dag doet dan op valentijn omdat het dan "moet"
Ik denk dat je zelf wel kan inschatten om welke reden je vriend iets leuks doet voor Valentijn. Omdat hij het leuk vind of omdat het verwacht word. Dat ligt gewoon aan hoe hij zelf isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in hoor maar ik persoonlijk vind het leuker als hij dat op een spontane dag doet dan op valentijn omdat het dan "moet"
Nou er zijn genoeg mensen die verwachten dat ik een valentijn moet gaan vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde partner, als hij wel verwacht dat je meegaat in het grote commerciele circus
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal eens een gebaar in jouw gat maken
Kan dat me ook wel voorstellen opzich.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het ergste aan valentijn vind ik wel de mensen die dingen gaan posten als ''Single Awareness Day'' En andere extreem slechte forever alone memes
''MENSEN, IK BEN NOG SINGLE HOOR, HURR DURR FOREVER ALONE XD XD XD XD''quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat me ook wel voorstellen opzich.
Tsja als je na een bepaalde leeftijd nog geen relatie hebt gehad raak je wel een beetje verzuurdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''MENSEN, IK BEN NOG SINGLE HOOR, HURR DURR FOREVER ALONE XD XD XD XD''
Veel succes met bij je moeder wonen tot je 35ste, jongens
Ja, maar dat gaat ook niet helpenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja als je na een bepaalde leeftijd nog geen relatie hebt gehad raak je wel een beetje verzuurd
Dat klopt. Maar voor hun is het lastig om daar nog rationeel over te blijven denken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ook niet helpen
quote:
Heb je hem al gelezenquote:
quote:
pizzaquote:
Ik vond het ook echt heel goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat een complimentjes weer.. wowwvind ik leuk om te horen!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat een complimentjes weer.. wowwvind ik leuk om te horen!
Nice. En tuurlijk mag je ook reageren op de inhoudquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel goed
Kirbyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw UI
Dat wilde ik al heel lang zeggen
LB mag het niet lezen, ik sluit haar buitenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
Je mag ook wel hier praten hoor. pms heen en weer sturen is annoying
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |