Right in the feelsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
het voelt. leuk. dat mensen je leuk vinden.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:43 schreef badschaap het volgende:
heuj in de zomervakantie 3 weken spanje onveilig maken + er is een strand bij die camping
Klinkt goed ouwequote:Op maandag 11 februari 2013 23:43 schreef badschaap het volgende:
heuj in de zomervakantie 3 weken spanje onveilig maken + er is een strand bij die camping
haten op mijn UI, tsssquote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou die kutkat in de OP
Er is nog genoeg ruimte voor ellen hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou die kutkat in de OP
echt extreme noorden van spanje, 50 kom van de franse grens.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
Waar ga je heen badschaap? Ik wil miss ook met een paar vrienden wegMaar het liefst naar een grote stad, Barcelona ofzo.
Nee dit topic is helemaal van/voor supersof bestemd.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is nog genoeg ruimte voor ellen hoor
Ok danquote:Op maandag 11 februari 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dit topic is helemaal van/voor supersof bestemd.
Really?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dit topic is helemaal van/voor supersof bestemd.
tis hier wel lekker druk, maar weer niet té druk snaptequote:Op maandag 11 februari 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
Waar ga je heen badschaap? Ik wil miss ook met een paar vrienden wegMaar het liefst naar een grote stad, Barcelona ofzo.
haha. jullie gaan zeker alle uitgaansgebieden enzo af he ;squote:Op maandag 11 februari 2013 23:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
echt extreme noorden van spanje, 50 kom van de franse grens.
Wel met maat en zn ouders, maar da maak niks uit, want we krijgen gin regels mee, behalve da we hun nie wakker moeten maken xd
Ok sorryquote:Op maandag 11 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet zo ongezellig doen in dit speciale topic![]()
neu alleen daar in die stad, roses. Das like 10 min lopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha. jullie gaan zeker alle uitgaansgebieden enzo af he ;s
ik ga denk ik alleen maar naar strand bruin worden, en verder liever gezellige avonden bij de tent of wat dan ook
Of een tak zonder boomquote:Op maandag 11 februari 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
Super, het leven zonder jou is als een tuin zonder bloemen!
kan mooi zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
Super, het leven zonder jou is als een tuin zonder bloemen!
Altijd vrolijk tegen iedereen, hoe doet ze het?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
kan mooi zijn.
maar meestal niet![]()
Supersof is wel het zonnetje van de JNG SC
Ja idk.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd vrolijk tegen iedereen, hoe doet ze het?
Altijd vrolijk,quote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
kan mooi zijn.
maar meestal niet![]()
Supersof is wel het zonnetje van de JNG SC
De goodlifequote:Op maandag 11 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd vrolijk tegen iedereen, hoe doet ze het?
haahahquote:Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
Supersof ik ga zometeen een YT-video plaatsen waarop ik samen met iemand Happy Birtday voor jou zing
[slijmbal]Nee jij bent lief[/slijmbal]quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
Dankzij Super kan ik weer normaal plassen!
wie is dat danquote:Op maandag 11 februari 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
Super laat zelfs het hart van de ijskoningin smelten
eh watquote:Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
Dankzij Super kan ik weer normaal plassen!
oh jij liefer hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[slijmbal]Nee jij bent lief[/slijmbal]
Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze is maar 1x per jaar jarig anders
Een van de moderne nieuwe wonderenquote:
1 foto?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zei ik nou over mijn foto's plaatsen op fok
ik volg je nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een van de moderne nieuwe wonderen
Hoe moet ik het anders duidelijk maken?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zei ik nou over mijn foto's plaatsen op fok
Je hand is tenminste wel aardigquote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders duidelijk maken?
Talk to the
Ik dacht dat jij naar je nest was ouwequote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hand is tenminste wel aardig
Ja ben ik ook maar ben nog aan het whatsappen en jullie zijn gezelligquote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar je nest was ouwe
en jij de liefstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Klopt! Maar niet zo stressen om 1 plaatje hoor. Dat is niet goed voor je gezondheidquote:Op maandag 11 februari 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ben ik ook maar ben nog aan het whatsappen en jullie zijn gezellig
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
en jij de liefsteAllerliefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
en jij de liefsteEven lief dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ze had het tegen mij, probeer neit steeds het gesprek te hijackenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even lief dan?oke okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nee sgoequote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt! Maar niet zo stressen om 1 plaatje hoor. Dat is niet goed voor je gezondheid![]()
Tss niet zo arrogant jij.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze had het tegen mij, probeer neit steeds het gesprek te hijacken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik probeer de 00:00:00 te halenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]stop danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hvj
bff 4 ever.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het dan gvd nu eindelijk tijd![]()
Wat ga jij haten op een speciaal topicquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Een topic?![]()
Naja hier ook maar gefeliciteerd dan
Ja heb er iets van 8 minuten van m'n kostbare leven aan besteed. Ze moet het wel volledig bekijken enzo blabal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh mijn post was niet speciaal, jer overtreft weer eens
jer de overtrefferquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh mijn post was niet speciaal, jer overtreft weer eens
mooi hoorquote:
en jij precies op 00:00:00quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi hoor![]()
Ik ga de dvd een andere keer bekijken goed?
Ik was verbaasd dat het luktequote:
gewoon je muis op de datum/tijd rechtsboven houden staat precies seconde en millisexonden enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat het lukte
ja als je analoog aanzetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon je muis op de datum/tijd rechtsboven houden staat precies seconde en millisexonden enzo.
Over het algemeen wel ja, behalve als ik om 00:00:00 wil postenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als je analoog aanzetmaar dat vind ik onhandig
haha ja okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, behalve als ik om 00:00:00 wil posten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:08 schreef ChesterPerry het volgende:
nummer 5 is james bond skyfallSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
Dit jaquote:
Deed ik, maar is vaak vast wel een vertraging, afwijkingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon je muis op de datum/tijd rechtsboven houden staat precies seconde en millisexonden enzo.
en 8 volgens mij kill bill 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
weet niet zeker
nee dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deed ik, maar is vaak vast wel een vertraging, afwijking
Of ik heb onbewust gecorrigeerdquote:
whyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Vrijdag 29 maart ben ik in Parijs blijkbaar
omgquote:
nummer 10 is wantedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
Of je bent gewoon goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of ik heb onbewust gecorrigeerd
het klinkt foutquote:
Omdat mensen mij graag inhuren I guessquote:
Dat kan me niet schelen hoe het klinktquote:
Nee ff serieus. Wat ga je met die kinderen doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan me niet schelen hoe het klinkt
Waar ken je die kindee van dan/?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan me niet schelen hoe het klinkt
Verkrachten, en in een hoekje dumpen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Wat ga je met die kinderen doen
Die breng ik van London naar Parijs. Ouders wonen in London. Oma en opa in Parijs. Vader en moeder zijn te druk met werk en er moet begeleiding meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Wat ga je met die kinderen doen
Toch sneu dat die ouders zelfs daar niet ffen tijd voor hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die breng ik van London naar Parijs. Ouders wonen in London. Oma en opa in Parijs. Vader en moeder zijn te druk met werk en er moet begeleiding mee
ik zou ze gewoon op die trein mieteren, en opa en oma op t station in parijs laten staan ;pquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die breng ik van London naar Parijs. Ouders wonen in London. Oma en opa in Parijs. Vader en moeder zijn te druk met werk en er moet begeleiding mee
oke droogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
VA heeft het gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 11 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 354 Vaseline_
002. 335 LompeHork
003. 292 Stuart
004. 282 Zosk
005. 275 Nestalgie
006. 261 promisionxexposed
007. 251 Vinniiee
008. 246 Huppelmuts
009. 242 Typisch
010. 220 JRRY
011. 197 Karina
012. 187 Chloroform
013. 183 VoornaamAchternaam
013. 183 Argo
015. 180 Fototoestel90
016. 178 Snowbells
017. 176 4EverBlackEyed
017. 176 Amarantha
017. 176 supersof
020. 169 AldoTheApache
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer stats
Waarom doe je zoooooo lieeeeeevvvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
JA!!!quote:
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ach, die hebben een x aantal vakantiedagen per jaar en het is goedkoper om het door iemand anders te laten doen. Overigens hebben de meeste kinderen hier ook wel een nanny of iets hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Toch sneu dat die ouders zelfs daar niet ffen tijd voor hebben.
dankjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
supersof, allerbeste, fijne vervolwassenwordingsnacht nog![]()
& de rest ook lekker slapen
zielig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, die hebben een x aantal vakantiedagen per jaar en het is goedkoper om het door iemand anders te laten doen. Overigens hebben de meeste kinderen hier ook wel een nanny of iets hoor
haha spoild kidsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, die hebben een x aantal vakantiedagen per jaar en het is goedkoper om het door iemand anders te laten doen. Overigens hebben de meeste kinderen hier ook wel een nanny of iets hoor
Zolang het geen betaald hobby isquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom doe je zoooooo lieeeeeevvvValt wel mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
proost
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
supersof, allerbeste, fijne vervolwassenwordingsnacht nog![]()
& de rest ook lekker slapen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in London. Hier draait alles om geldquote:
Dan nog vind ik het best weinig eigenlijkquote:
quote:
HEEEE LEKKERTJE! gEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
rockwat kraam je voor een onzin uit
DANKJE WEL POEPIEquote:
Veel plezier morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
Oke en nu ga ik slapen, want ik moet er over 5 uur en 20 minuten al uit. naja, dan gaat de wekker. Nog een kwartier blijven liggen dus
Slaap lekker schatjes en tot half zes vanavond ofzo![]()
![]()
Sweet dreams, succes morgen op je werk en ondanks je drukke dag toch een heel fijne verjaardagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
Oke en nu ga ik slapen, want ik moet er over 5 uur en 20 minuten al uit. naja, dan gaat de wekker. Nog een kwartier blijven liggen dus
![]()
Slaap lekker en pik wat taart weg daarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
![]()
quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:26 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga in bed liggen, misschien val ik in slaap, misschien kijk ik Geordie Shore.
trustenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Snel, topic over openenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Holy fuck, whitney houston gisteren een jaar dood
vandaag toch?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Holy fuck, whitney houston gisteren een jaar dood
Da's hetzelfde toch?!quote:
volgens mij bedoelde VA gisteren 11 feb?quote:
Ik durgf het niet te zeggen. Maar stiekem maakt het me ook niet zoveel uit :pquote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:23 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde VA gisteren 11 feb?
Goedemorgen en doeg, ben een dagje naar Den Haag naar de tweede kamerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Happy B-Day supersof, fijne dag toegewenst, lobi en alles
En fijne verjaardag ofcquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fijne pannenkoekendag supersof
Nu al een goed topic dus :p?quote:
Nurtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goedemorgen en doeg, ben een dagje naar Den Haag naar de tweede kamer
Not too bad thanksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wel goed hoormet jou?
Nee, vandaag is redelijk normaal gelukkigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mooiweer een lange dag?
En wat is normaal?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, vandaag is redelijk normaal gelukkig
awh dat valt nog wel wat mee ja, dan heb je nog een beetje wat aan je avondquote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat valt nog wel wat mee ja, dan heb je nog een beetje wat aan je avond
Heelijk! In tijden niet zo heerlijk geslapenquote:
slapenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heelijk! In tijden niet zo heerlijk geslapen
Dit nieuwe dekbed![]()
![]()
![]()
![]()
Een of ander extra warm seizoenen dekbed. Zo heerlijk dikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slapen
Wat voor dekbed?
oh die jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of ander extra warm seizoenen dekbed. Zo heerlijk dik
Op de verpakking staat iets Scandinavisch, is altijd wel goedquote:
Morning sirquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goedemorgen op deze glorieuze dag
ja dan zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op de verpakking staat iets Scandinavisch, is altijd wel goed
Slapenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan zeker
Sowieso is slapen echt
In ieder geval langer dan tot 6.30am elke werkdagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou de hele week wel willen slapen
ik sliep vandaag tot 9:30quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ieder geval langer dan tot 6.30am elke werkdag
Zo, dat is voor mij een tijd voor in het weekendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik sliep vandaag tot 9:30
In het weekend word ik om 7 uur wakkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is voor mij een tijd voor in het weekend
10:00quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is voor mij een tijd voor in het weekend
Ook op zondag?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In het weekend word ik om 7 uur wakker
vreemd genoeg wel ja maar alleen als tax er isquote:
Maar sta je ook op om 7 uur?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vreemd genoeg wel ja maar alleen als tax er isin mijn eentje slaap ik dan tot 9 uur
Nope, voor het eerst sinds 30 januariquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, voor het eerst sinds 30 januari
Je hebt ook gelijk ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik blijf wel liggen
Ook dat en wat moet je zo vroeg opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja anders is het zo koud opeens
Alleen maar beter toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem zwaar verneukt had
ja nu sta ik een 7,9 gemiddeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen maar beter toch?
Huldequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nu sta ik een 7,9 gemiddeld
vrij matig dus. Tevreden zijn met zoveel minder als wat je kan. Waarom genoegen nemen hiermee als je ook 2 punten hoger kan staan?quote:
een 10,2 halen voor een toets kan nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vrij matig dus. Tevreden zijn met zoveel minder als wat je kan. Waarom genoegen nemen hiermee als je ook 2 punten hoger kan staan?
Slechte mentaliteit
Ik had het dan ook over je gemiddelde. Wat is dat voor iets ridicuuls dat iemand er trots op is een minder dan perfect cijfer te halen zonder te leren? Echt een MBOmentaliteit. Maar dan wel eentje van iemand die eigenlijk niet verder komen wil dan bliepmiep achter de kassa of burgerflipper bij mcdonalds.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een 10,2 halen voor een toets kan niet
ohja want een 7,9 is ook zo slechtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over je gemiddelde. Wat is dat voor iets ridicuuls dat iemand er trots op is een minder dan perfect cijfer te halen zonder te leren? Echt een MBOmentaliteit. Maar dan wel eentje van iemand die eigenlijk niet verder komen wil dan bliepmiep achter de kassa of burgerflipper bij mcdonalds.
Wel knap dat je er nog trots op bent ook
zeg ik dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja want een 7,9 is ook zo slecht
Ik maak altijd netjes mijn huiswerk en let op tijdens de les, dat ik dan een 8,2 weet te halen door alleen goed op te letten maar niet echt te leren vind ik best iets waar ik blij mee mag zijn ja.quote:
En dat vind ik een typische MBOmentaliteit. Genoegen nemen met minder dan je kan omdat je anders moet *bibber* leren*bibber*. En er dan nog trots op zijn ook! Kijk iedereen, ik geef niks om mijn toekomst want ik leer niet! Daarom haal ik er niet het meeste uit. goed he?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik maak altijd netjes mijn huiswerk en let op tijdens de les, dat ik dan een 8,2 weet te halen door alleen goed op te letten maar niet echt te leren vind ik best iets waar ik blij mee mag zijn ja.
Ja want als je goed oplet tijdens de les zodat je het begrijpt denk je ook totaal niet aan je toekomst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat vind ik een typische MBOmentaliteit. Genoegen nemen met minder dan je kan omdat je anders moet *bibber* leren*bibber*. En er dan nog trots op zijn ook! Kijk iedereen, ik geef niks om mijn toekomst want ik leer niet! Daarom haal ik er niet het meeste uit. goed he?!
Dat is inderdaad precies wat ik zeg, goed gelezen! Jij komt er wel hoor!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want als je goed oplet tijdens de les zodat je het begrijpt denk je ook totaal niet aan je toekomst.
Echt goed argument wel.
Op de universiteit kan je ook een MBOmentaliteit hebben. En op het MBO hoef je geen MBOmentaliteit te hebben. Promi heeft het wel en afgaande op hoe ze reageert zit ze toevalligerwijs ook nog op het MBO ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:33 schreef Fok-it het volgende:
Wat een domme, domme argumenten tim. Iemand die op de universiteit zit en geen flikker uitvoert omdat hij het niveau heeft om nergens voor te 'hoeven' leren noem jij ook iemand met een mbo-mentaliteit? Of durf je daar niet tegen in te gaan? Wel makkelijk om op mbo-ers af te geven
Rustig jongen, rustig. Laat hem elitair doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef Fok-it het volgende:
En dan doen alsof het mongooltjes zijn. Wat ben jij voor een omhooggevallen ventje?
Dat doe ik helemaal niet. Ik heb niks tegen mbo-ers, enkel tegen mensen die zich gedragen als het stereotypequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef Fok-it het volgende:
En dan doen alsof het mongooltjes zijn. Wat ben jij voor een omhooggevallen ventje?
Hij hoeft niet rustig te dpen hoor! In een discussie mag iedereen zeggen wat hij wil. Hou je alsjeblieft niet in, was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rustig jongen, rustig. Laat hem elitair doen
Ik ben op het moment het voorbeeld van serene rust en vrolijkheid, dat ga ik niet verpesten met zo'n discussie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij hoeft niet rustig te dpen hoor! In een discussie mag iedereen zeggen wat hij wil. Hou je alsjeblieft niet in, was ik ook niet van plan
Vertel mij eens dan wat in dit geval een reden zijn kan. Ik sta een zeven zoveel gemiddeld en heb er niet eens voor geleerd! Met andere woorden: ik hald een negen zoveel gemiddeld kunnen staan maar daar ben ik te lui voor. Op het mbo is dat slecht, op de uni, op de sociale werkplaats, nergens is dat een winnaarsmentaliteit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:41 schreef Fok-it het volgende:
En denk je niet dat niet iedereen op het mbo een winnaars-mentaliteit `kan'' hebben? Dat daar ook nog verschillende factoren in meespelen die een mbo`er tot een mbo`er maakt?
de hommo-school jwtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ja echt fok-it jouw opleiding is echt voor homo's mang
Wat is jouw probleem? De grote mensen zijn hier even in gesprek, oke? Hoef je niet meteen te gaan haten omdat fok-ot en ik even niet naar de kindertafel kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoi pizzaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Is zo spannendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? De grote mensen zijn hier even in gesprek, oke? Hoef je niet meteen te gaan haten omdat fok-ot en ik even niet naar de kindertafel kijken
Zoet of zout?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam pakt popcorn
VAquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi pizza
[ [url=Kut, ik wil pizza nu ;(]afbeelding[/url] ]
Zoet, beugeltje graag, heb een vrije dagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoet of zout?
En wilt u daar een cola bij?
inderdaad. die moet zich eens goed achter de oren krabben waarom hij geen 10 gehaald heeft. Omdat hij te lui was zijn boek open te slaan en dacht, met twee vingers in mijn neus haal ik een 8, waarom beter willen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:44 schreef Fok-it het volgende:
Iemand die het moeilijk vind om te leren, iemand die er geen kans voor krijgt om te leren.
Een hoogbegaafd iemand op de universiteit die zich daar dodelijk verveelt en niet leert en met 2 vingers in zijn neus een 8 haalt, mag diegene daar niet blij om zijn omdat hij niet geleerd heeft?
Oke eetsmakelijk, u kunt afrekenen bij de kassaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoet, beugeltje graag, heb een vrije dag
Wat een onzin, iemand die geen zak doet op school kan wel in het werkzame leven actief en het beste proberend te kunnen zijn zijn!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad. die moet zich eens goed achter de oren krabben waarom hij geen 10 gehaald heeft. Omdat hij te lui was zijn boek open te slaan en dacht, met twee vingers in mijn neus haal ik een 8, waarom beter willen?
Geen winnaarsmentaliteit, en die zal zichzelf dan ook vele malen harder tegenkomen dan de student die maar net de universiteit gehaald heeft en alles doet wat hij kan en het met zesjes haalt. Dat is de winnaarsmentaliteit, en die kan wel trots op zichzelf zijn
Ik dacht dat ik in een service bioscoop zat hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke eetsmakelijk, u kunt afrekenen bij de kassa
En iemand die thuis zit en voor zijn zieke moeder moet zorgen, zelf al het huishouden moet doen en met de hakken over de sloot een 6 haalt op het MBO? ook maar zielig? Want die gevallen heb je vaak genoeg op het vmbo-mbo. Sociale problematiek is helemaal geen zwakke reden voor het niet leren van toetsen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad. die moet zich eens goed achter de oren krabben waarom hij geen 10 gehaald heeft. Omdat hij te lui was zijn boek open te slaan en dacht, met twee vingers in mijn neus haal ik een 8, waarom beter willen?
Geen winnaarsmentaliteit, en die zal zichzelf dan ook vele malen harder tegenkomen dan de student die maar net de universiteit gehaald heeft en alles doet wat hij kan en het met zesjes haalt. Dat is de winnaarsmentaliteit, en die kan wel trots op zichzelf zijn
Rot voor je dat ik je teleurstel, maar ik kan er vrij slecht tegen als men hier trots loopt te verkondigen dat ze er trots op zijn dat ze lui zijn. Volgens mij onderbouw ik mijn standpunt netjes, en ik heb nog geen valide tegenargument gehoord om een van mijn standpunten onderuit te halenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Daarnaast vind ik het gewoon laag hoe jij afgeeft op Promi en dit op een behoorlijk cynische manier verwoord. Had ik gewoon niet verwacht van jou als mod-zijnde, dat zijn eerder de standaard KLB-reacties.
Uw klacht kunt u indienen via 0800-TAEXquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een service bioscoop zat hier
Ik ga wel naar klacht.nlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uw klacht kunt u indienen via 0800-TAEX
Dank u
Ach jij zal ook wel je zwakke puntjes hebben hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot voor je dat ik je teleurstel, maar ik kan er vrij slecht tegen als men hier trots loopt te verkondigen dat ze er trots op zijn dat ze lui zijn. Volgens mij onderbouw ik mijn standpunt netjes, en ik heb nog geen valide tegenargument gehoord om een van mijn standpunten onderuit te halen
Ja die vele drogredeneringen zijn klasse argumentatiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot voor je dat ik je teleurstel, maar ik kan er vrij slecht tegen als men hier trots loopt te verkondigen dat ze er trots op zijn dat ze lui zijn. Volgens mij onderbouw ik mijn standpunt netjes, en ik heb nog geen valide tegenargument gehoord om een van mijn standpunten onderuit te halen
Daar heb je helemaal gelijk in, en dat beweer ik dan ook nergens. Als je e hter echt geen gelegenheid hent om te leren, zou je het niet zo trots lopen te verkondigen, dat doe je enkel als je de keuze hebt en een 7 wel genoeg vindt zonder er moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En iemand die thuis zit en voor zijn zieke moeder moet zorgen, zelf al het huishouden moet doen en met de hakken over de sloot een 6 haalt op het MBO? ook maar zielig? Want die gevallen heb je vaak genoeg op het vmbo-mbo. Sociale problematiek is helemaal geen zwakke reden voor het niet leren van toetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |