Ik was verbaasd dat het luktequote:
gewoon je muis op de datum/tijd rechtsboven houden staat precies seconde en millisexonden enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat het lukte
ja als je analoog aanzetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon je muis op de datum/tijd rechtsboven houden staat precies seconde en millisexonden enzo.
Over het algemeen wel ja, behalve als ik om 00:00:00 wil postenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als je analoog aanzetmaar dat vind ik onhandig
haha ja okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, behalve als ik om 00:00:00 wil posten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:08 schreef ChesterPerry het volgende:
nummer 5 is james bond skyfallSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
Dit jaquote:
Deed ik, maar is vaak vast wel een vertraging, afwijkingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon je muis op de datum/tijd rechtsboven houden staat precies seconde en millisexonden enzo.
en 8 volgens mij kill bill 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
weet niet zeker
nee dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deed ik, maar is vaak vast wel een vertraging, afwijking
Of ik heb onbewust gecorrigeerdquote:
whyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Vrijdag 29 maart ben ik in Parijs blijkbaar
omgquote:
nummer 10 is wantedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |