Ik was verbaasd dat het luktequote:
gewoon je muis op de datum/tijd rechtsboven houden staat precies seconde en millisexonden enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat het lukte
ja als je analoog aanzetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon je muis op de datum/tijd rechtsboven houden staat precies seconde en millisexonden enzo.
Over het algemeen wel ja, behalve als ik om 00:00:00 wil postenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als je analoog aanzetmaar dat vind ik onhandig
haha ja okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, behalve als ik om 00:00:00 wil posten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:08 schreef ChesterPerry het volgende:
nummer 5 is james bond skyfallSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
Dit jaquote:
Deed ik, maar is vaak vast wel een vertraging, afwijkingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon je muis op de datum/tijd rechtsboven houden staat precies seconde en millisexonden enzo.
en 8 volgens mij kill bill 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
weet niet zeker
nee dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deed ik, maar is vaak vast wel een vertraging, afwijking
Of ik heb onbewust gecorrigeerdquote:
whyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Vrijdag 29 maart ben ik in Parijs blijkbaar
omgquote:
nummer 10 is wantedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
Of je bent gewoon goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of ik heb onbewust gecorrigeerd
het klinkt foutquote:
Omdat mensen mij graag inhuren I guessquote:
Dat kan me niet schelen hoe het klinktquote:
Nee ff serieus. Wat ga je met die kinderen doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan me niet schelen hoe het klinkt
Waar ken je die kindee van dan/?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan me niet schelen hoe het klinkt
Verkrachten, en in een hoekje dumpen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Wat ga je met die kinderen doen
Die breng ik van London naar Parijs. Ouders wonen in London. Oma en opa in Parijs. Vader en moeder zijn te druk met werk en er moet begeleiding meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Wat ga je met die kinderen doen
Toch sneu dat die ouders zelfs daar niet ffen tijd voor hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die breng ik van London naar Parijs. Ouders wonen in London. Oma en opa in Parijs. Vader en moeder zijn te druk met werk en er moet begeleiding mee
ik zou ze gewoon op die trein mieteren, en opa en oma op t station in parijs laten staan ;pquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die breng ik van London naar Parijs. Ouders wonen in London. Oma en opa in Parijs. Vader en moeder zijn te druk met werk en er moet begeleiding mee
oke droogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
VA heeft het gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 11 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 354 Vaseline_
002. 335 LompeHork
003. 292 Stuart
004. 282 Zosk
005. 275 Nestalgie
006. 261 promisionxexposed
007. 251 Vinniiee
008. 246 Huppelmuts
009. 242 Typisch
010. 220 JRRY
011. 197 Karina
012. 187 Chloroform
013. 183 VoornaamAchternaam
013. 183 Argo
015. 180 Fototoestel90
016. 178 Snowbells
017. 176 4EverBlackEyed
017. 176 Amarantha
017. 176 supersof
020. 169 AldoTheApache
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer stats
Waarom doe je zoooooo lieeeeeevvvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
JA!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ach, die hebben een x aantal vakantiedagen per jaar en het is goedkoper om het door iemand anders te laten doen. Overigens hebben de meeste kinderen hier ook wel een nanny of iets hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Toch sneu dat die ouders zelfs daar niet ffen tijd voor hebben.
dankjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
supersof, allerbeste, fijne vervolwassenwordingsnacht nog![]()
& de rest ook lekker slapen
zielig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, die hebben een x aantal vakantiedagen per jaar en het is goedkoper om het door iemand anders te laten doen. Overigens hebben de meeste kinderen hier ook wel een nanny of iets hoor
haha spoild kidsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, die hebben een x aantal vakantiedagen per jaar en het is goedkoper om het door iemand anders te laten doen. Overigens hebben de meeste kinderen hier ook wel een nanny of iets hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |