Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze is maar 1x per jaar jarig anders
Een van de moderne nieuwe wonderenquote:
1 foto?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zei ik nou over mijn foto's plaatsen op fok
ik volg je nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een van de moderne nieuwe wonderen
Hoe moet ik het anders duidelijk maken?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zei ik nou over mijn foto's plaatsen op fok
Je hand is tenminste wel aardigquote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders duidelijk maken?
Talk to the
Ik dacht dat jij naar je nest was ouwequote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hand is tenminste wel aardig
Ja ben ik ook maar ben nog aan het whatsappen en jullie zijn gezelligquote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar je nest was ouwe
en jij de liefstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Klopt! Maar niet zo stressen om 1 plaatje hoor. Dat is niet goed voor je gezondheidquote:Op maandag 11 februari 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ben ik ook maar ben nog aan het whatsappen en jullie zijn gezellig
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
en jij de liefsteAllerliefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
en jij de liefsteEven lief dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ze had het tegen mij, probeer neit steeds het gesprek te hijackenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even lief dan?oke okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nee sgoequote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt! Maar niet zo stressen om 1 plaatje hoor. Dat is niet goed voor je gezondheid![]()
Tss niet zo arrogant jij.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze had het tegen mij, probeer neit steeds het gesprek te hijacken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik probeer de 00:00:00 te halenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]stop danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hvj
bff 4 ever.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het dan gvd nu eindelijk tijd![]()
Wat ga jij haten op een speciaal topicquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Een topic?![]()
Naja hier ook maar gefeliciteerd dan
Ja heb er iets van 8 minuten van m'n kostbare leven aan besteed. Ze moet het wel volledig bekijken enzo blabal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh mijn post was niet speciaal, jer overtreft weer eens
jer de overtrefferquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh mijn post was niet speciaal, jer overtreft weer eens
mooi hoorquote:
en jij precies op 00:00:00quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi hoor![]()
Ik ga de dvd een andere keer bekijken goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |