neu alleen daar in die stad, roses. Das like 10 min lopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha. jullie gaan zeker alle uitgaansgebieden enzo af he ;s
ik ga denk ik alleen maar naar strand bruin worden, en verder liever gezellige avonden bij de tent of wat dan ook
Of een tak zonder boomquote:Op maandag 11 februari 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
Super, het leven zonder jou is als een tuin zonder bloemen!
kan mooi zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
Super, het leven zonder jou is als een tuin zonder bloemen!
Altijd vrolijk tegen iedereen, hoe doet ze het?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
kan mooi zijn.
maar meestal niet![]()
Supersof is wel het zonnetje van de JNG SC
Ja idk.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd vrolijk tegen iedereen, hoe doet ze het?
Altijd vrolijk,quote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
kan mooi zijn.
maar meestal niet![]()
Supersof is wel het zonnetje van de JNG SC
De goodlifequote:Op maandag 11 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd vrolijk tegen iedereen, hoe doet ze het?
haahahquote:Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
Supersof ik ga zometeen een YT-video plaatsen waarop ik samen met iemand Happy Birtday voor jou zing
[slijmbal]Nee jij bent lief[/slijmbal]quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
Dankzij Super kan ik weer normaal plassen!
wie is dat danquote:Op maandag 11 februari 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
Super laat zelfs het hart van de ijskoningin smelten
eh watquote:Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
Dankzij Super kan ik weer normaal plassen!
oh jij liefer hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[slijmbal]Nee jij bent lief[/slijmbal]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |