Alleen maar beter toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem zwaar verneukt had
ja nu sta ik een 7,9 gemiddeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen maar beter toch?
Huldequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nu sta ik een 7,9 gemiddeld
vrij matig dus. Tevreden zijn met zoveel minder als wat je kan. Waarom genoegen nemen hiermee als je ook 2 punten hoger kan staan?quote:
een 10,2 halen voor een toets kan nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vrij matig dus. Tevreden zijn met zoveel minder als wat je kan. Waarom genoegen nemen hiermee als je ook 2 punten hoger kan staan?
Slechte mentaliteit
Ik had het dan ook over je gemiddelde. Wat is dat voor iets ridicuuls dat iemand er trots op is een minder dan perfect cijfer te halen zonder te leren? Echt een MBOmentaliteit. Maar dan wel eentje van iemand die eigenlijk niet verder komen wil dan bliepmiep achter de kassa of burgerflipper bij mcdonalds.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een 10,2 halen voor een toets kan niet
ohja want een 7,9 is ook zo slechtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over je gemiddelde. Wat is dat voor iets ridicuuls dat iemand er trots op is een minder dan perfect cijfer te halen zonder te leren? Echt een MBOmentaliteit. Maar dan wel eentje van iemand die eigenlijk niet verder komen wil dan bliepmiep achter de kassa of burgerflipper bij mcdonalds.
Wel knap dat je er nog trots op bent ook
zeg ik dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja want een 7,9 is ook zo slecht
Ik maak altijd netjes mijn huiswerk en let op tijdens de les, dat ik dan een 8,2 weet te halen door alleen goed op te letten maar niet echt te leren vind ik best iets waar ik blij mee mag zijn ja.quote:
En dat vind ik een typische MBOmentaliteit. Genoegen nemen met minder dan je kan omdat je anders moet *bibber* leren*bibber*. En er dan nog trots op zijn ook! Kijk iedereen, ik geef niks om mijn toekomst want ik leer niet! Daarom haal ik er niet het meeste uit. goed he?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik maak altijd netjes mijn huiswerk en let op tijdens de les, dat ik dan een 8,2 weet te halen door alleen goed op te letten maar niet echt te leren vind ik best iets waar ik blij mee mag zijn ja.
Ja want als je goed oplet tijdens de les zodat je het begrijpt denk je ook totaal niet aan je toekomst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat vind ik een typische MBOmentaliteit. Genoegen nemen met minder dan je kan omdat je anders moet *bibber* leren*bibber*. En er dan nog trots op zijn ook! Kijk iedereen, ik geef niks om mijn toekomst want ik leer niet! Daarom haal ik er niet het meeste uit. goed he?!
Dat is inderdaad precies wat ik zeg, goed gelezen! Jij komt er wel hoor!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want als je goed oplet tijdens de les zodat je het begrijpt denk je ook totaal niet aan je toekomst.
Echt goed argument wel.
Op de universiteit kan je ook een MBOmentaliteit hebben. En op het MBO hoef je geen MBOmentaliteit te hebben. Promi heeft het wel en afgaande op hoe ze reageert zit ze toevalligerwijs ook nog op het MBO ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:33 schreef Fok-it het volgende:
Wat een domme, domme argumenten tim. Iemand die op de universiteit zit en geen flikker uitvoert omdat hij het niveau heeft om nergens voor te 'hoeven' leren noem jij ook iemand met een mbo-mentaliteit? Of durf je daar niet tegen in te gaan? Wel makkelijk om op mbo-ers af te geven
Rustig jongen, rustig. Laat hem elitair doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef Fok-it het volgende:
En dan doen alsof het mongooltjes zijn. Wat ben jij voor een omhooggevallen ventje?
Dat doe ik helemaal niet. Ik heb niks tegen mbo-ers, enkel tegen mensen die zich gedragen als het stereotypequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef Fok-it het volgende:
En dan doen alsof het mongooltjes zijn. Wat ben jij voor een omhooggevallen ventje?
Hij hoeft niet rustig te dpen hoor! In een discussie mag iedereen zeggen wat hij wil. Hou je alsjeblieft niet in, was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rustig jongen, rustig. Laat hem elitair doen
Ik ben op het moment het voorbeeld van serene rust en vrolijkheid, dat ga ik niet verpesten met zo'n discussie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij hoeft niet rustig te dpen hoor! In een discussie mag iedereen zeggen wat hij wil. Hou je alsjeblieft niet in, was ik ook niet van plan
Vertel mij eens dan wat in dit geval een reden zijn kan. Ik sta een zeven zoveel gemiddeld en heb er niet eens voor geleerd! Met andere woorden: ik hald een negen zoveel gemiddeld kunnen staan maar daar ben ik te lui voor. Op het mbo is dat slecht, op de uni, op de sociale werkplaats, nergens is dat een winnaarsmentaliteit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:41 schreef Fok-it het volgende:
En denk je niet dat niet iedereen op het mbo een winnaars-mentaliteit `kan'' hebben? Dat daar ook nog verschillende factoren in meespelen die een mbo`er tot een mbo`er maakt?
de hommo-school jwtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ja echt fok-it jouw opleiding is echt voor homo's mang
Wat is jouw probleem? De grote mensen zijn hier even in gesprek, oke? Hoef je niet meteen te gaan haten omdat fok-ot en ik even niet naar de kindertafel kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoi pizzaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Is zo spannendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? De grote mensen zijn hier even in gesprek, oke? Hoef je niet meteen te gaan haten omdat fok-ot en ik even niet naar de kindertafel kijken
Zoet of zout?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam pakt popcorn
VAquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi pizza
[ [url=Kut, ik wil pizza nu ;(]afbeelding[/url] ]
Zoet, beugeltje graag, heb een vrije dagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoet of zout?
En wilt u daar een cola bij?
inderdaad. die moet zich eens goed achter de oren krabben waarom hij geen 10 gehaald heeft. Omdat hij te lui was zijn boek open te slaan en dacht, met twee vingers in mijn neus haal ik een 8, waarom beter willen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:44 schreef Fok-it het volgende:
Iemand die het moeilijk vind om te leren, iemand die er geen kans voor krijgt om te leren.
Een hoogbegaafd iemand op de universiteit die zich daar dodelijk verveelt en niet leert en met 2 vingers in zijn neus een 8 haalt, mag diegene daar niet blij om zijn omdat hij niet geleerd heeft?
Oke eetsmakelijk, u kunt afrekenen bij de kassaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoet, beugeltje graag, heb een vrije dag
Wat een onzin, iemand die geen zak doet op school kan wel in het werkzame leven actief en het beste proberend te kunnen zijn zijn!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad. die moet zich eens goed achter de oren krabben waarom hij geen 10 gehaald heeft. Omdat hij te lui was zijn boek open te slaan en dacht, met twee vingers in mijn neus haal ik een 8, waarom beter willen?
Geen winnaarsmentaliteit, en die zal zichzelf dan ook vele malen harder tegenkomen dan de student die maar net de universiteit gehaald heeft en alles doet wat hij kan en het met zesjes haalt. Dat is de winnaarsmentaliteit, en die kan wel trots op zichzelf zijn
Ik dacht dat ik in een service bioscoop zat hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke eetsmakelijk, u kunt afrekenen bij de kassa
En iemand die thuis zit en voor zijn zieke moeder moet zorgen, zelf al het huishouden moet doen en met de hakken over de sloot een 6 haalt op het MBO? ook maar zielig? Want die gevallen heb je vaak genoeg op het vmbo-mbo. Sociale problematiek is helemaal geen zwakke reden voor het niet leren van toetsen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad. die moet zich eens goed achter de oren krabben waarom hij geen 10 gehaald heeft. Omdat hij te lui was zijn boek open te slaan en dacht, met twee vingers in mijn neus haal ik een 8, waarom beter willen?
Geen winnaarsmentaliteit, en die zal zichzelf dan ook vele malen harder tegenkomen dan de student die maar net de universiteit gehaald heeft en alles doet wat hij kan en het met zesjes haalt. Dat is de winnaarsmentaliteit, en die kan wel trots op zichzelf zijn
Rot voor je dat ik je teleurstel, maar ik kan er vrij slecht tegen als men hier trots loopt te verkondigen dat ze er trots op zijn dat ze lui zijn. Volgens mij onderbouw ik mijn standpunt netjes, en ik heb nog geen valide tegenargument gehoord om een van mijn standpunten onderuit te halenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Daarnaast vind ik het gewoon laag hoe jij afgeeft op Promi en dit op een behoorlijk cynische manier verwoord. Had ik gewoon niet verwacht van jou als mod-zijnde, dat zijn eerder de standaard KLB-reacties.
Uw klacht kunt u indienen via 0800-TAEXquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een service bioscoop zat hier
Ik ga wel naar klacht.nlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uw klacht kunt u indienen via 0800-TAEX
Dank u
Ach jij zal ook wel je zwakke puntjes hebben hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot voor je dat ik je teleurstel, maar ik kan er vrij slecht tegen als men hier trots loopt te verkondigen dat ze er trots op zijn dat ze lui zijn. Volgens mij onderbouw ik mijn standpunt netjes, en ik heb nog geen valide tegenargument gehoord om een van mijn standpunten onderuit te halen
Ja die vele drogredeneringen zijn klasse argumentatiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot voor je dat ik je teleurstel, maar ik kan er vrij slecht tegen als men hier trots loopt te verkondigen dat ze er trots op zijn dat ze lui zijn. Volgens mij onderbouw ik mijn standpunt netjes, en ik heb nog geen valide tegenargument gehoord om een van mijn standpunten onderuit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |