ja, dan heb ik daar geen zin inquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook vaak hoor... maarja eten is ook zo een gewoonte geworden
Ik zou het express bij mensen doen als ik weet dat ik ze aan het lachen maak. Of ik zou ze het woord gevenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
Als er iemand gaat bidden moet je mij niet aan gaan kijken want als iemand dan oogcontact met me zoekt moet ik me lach inhouden
WOW VET MANquote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef badschaap het volgende:
Nou als ik deze week goed me hw doe en me kamer opruim magk wss tot 3 uur ofzo
Ik zou mensen express aan het lachen maken en dan doen alsof ik beledigd benquote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Bidden is voor plebs en plebs maken me altijd aan het lachen
Ja bij een vriend ook ging ineens die moeder over mij en die nicht praten (die bij zijn zus dat weekend logeerde)... toen keek ze me een paar seconde aan en echt we hebben daar alles gedaan om niet te lachenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het express bij mensen doen als ik weet dat ik ze aan het lachen maak. Of ik zou ze het woord geven
Ik kan heel goed ergens niet om lachen. Ongeacht hoe grappig het isquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja bij een vriend ook ging ineens die moeder over mij en die nicht praten (die bij zijn zus dat weekend logeerde)... toen keek ze me een paar seconde aan en echt we hebben daar alles gedaan om niet te lachen
Wat was dat zwaar
Plebs met kinderen die headbangen op de sleequote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Bidden is voor plebs en plebs maken me altijd aan het lachen
uhuquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
Plebs kan verwijzen naar:
een Romeinse term voor het lagere volk: Plebejer
bargoense term voor het lagere volk
Naja bij mij ligt het echt aan de situatie... zoals ik al zeg met wie ik benquote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan heel goed ergens niet om lachen. Ongeacht hoe grappig het is
HAHAHAHAHAHAHAHA die vader heel vrolijk met die slee huppelen en dat kind heel dood slapen op die sleequote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Plebs met kinderen die headbangen op de slee
Moest je het opzoeken?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
Plebs kan verwijzen naar:
een Romeinse term voor het lagere volk: Plebejer
bargoense term voor het lagere volk
Inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA die vader heel vrolijk met die slee huppelen en dat kind heel dood slapen op die slee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PLEBS![]()
![]()
ik ging kijken wat het nou echt betekende. Of het nu van internet ofzo is. Of dat het echt bestaat.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moest je het opzoeken?
ja bahh gadverquote:Op maandag 11 februari 2013 22:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad
Die hond die in die plas sprong dan
nou zegquote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja bahh gadver
Die plebs die steeds wat gaan zeggen moeten wel doodhelemaal als ik muziek in heb
Geen internet term neequote:Op maandag 11 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging kijken wat het nou echt betekende. Of het nu van internet ofzo is. Of dat het echt bestaat.
Ik denk dat je eerder een knuffel kan gebruiken, waddup?quote:
"Succes in de auto"quote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja bahh gadver
Die plebs die steeds wat gaan zeggen moeten wel doodhelemaal als ik muziek in heb
weet je hoe irritant dat is als je met de hond chill muziek loopt te luisteren en je moet je oordoppen steeds uitdoen omdat plebs gaan pratenquote:
ja want Bouncer lijkt ook echt op Bowiequote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Succes in de auto"
"Kijk nog een Bowie... naja mijne heet geen Bowie maar Bouncer"
Ja inderdaad, ik regel wel een 9MM voor je![]()
Oordopjes in is het universele teken van ''spreek mij niet aan'' dacht ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je hoe irritant dat is als je met de hond chill muziek loopt te luisteren en je moet je oordoppen steeds uitdoen omdat plebs gaan praten
Iets met jezus. I passquote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
Zullen we een spelletje doen? Ik zeg iets en jullie raden waar het vandaan komt.
We beginnen makkelijk met:
I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.
Bijna goedquote:Op maandag 11 februari 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met jezus. I pass
How 'bout Noquote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
Zullen we een spelletje doen? Ik zeg iets en jullie raden waar het vandaan komt.
We beginnen makkelijk met:
I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.
De volgende komt ook uit de serie 'Prison Break'quote:
Ja plebs hebben daar schijt aan kennelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oordopjes in is het universele teken van ''spreek mij niet aan'' dacht ik.
de teletubbiesquote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
Here I am! I stand at the door and knock. If anyone hears my voice and opens the door, I will come in and eat with him, and he with me.
plebs niet negerenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja plebs hebben daar schijt aan kennelijk
Een pedo?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
Here I am! I stand at the door and knock. If anyone hears my voice and opens the door, I will come in and eat with him, and he with me.
Ik durfde niet zijn nummer te vragen, en werd autistisch in zijn buurt, dus toen ging ik maar met iemand anders flirten, nu maak ik sowieso geen kans meer en ik vind hem zo leuk al ken ik hem amperquote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder een knuffel kan gebruiken, waddup?
Ze blijven net zolang kijken tot ik reageer en mijn hond gaat altijd op iedereen afquote:
Ik hou toch van je gekkiequote:Op maandag 11 februari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik durfde niet zijn nummer te vragen, en werd autistisch in zijn buurt, dus toen ging ik maar met iemand anders flirten, nu maak ik sowieso geen kans meer en ik vind hem zo leuk al ken ik hem amper
Fuck you Stuart
Openbaringen is het nieuwe testament though, net als Johnquote:Op maandag 11 februari 2013 22:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik ken het oude testament van voor naar achtere he ;p
wat voor rasquote:Op maandag 11 februari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze blijven net zolang kijken tot ik reageer en mijn hond gaat altijd op iedereen af
Know the feel maar dan niet met een jongenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik durfde niet zijn nummer te vragen, en werd autistisch in zijn buurt, dus toen ging ik maar met iemand anders flirten, nu maak ik sowieso geen kans meer en ik vind hem zo leuk al ken ik hem amper
Fuck you Stuart
weet ik veel de bijbel is n bijbelquote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Openbaringen is het nieuwe testament though, net als John
dat blijkt dan maar jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen internet term nee
gewoon ja en nee zeggen en doorlopen danquote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je hoe irritant dat is als je met de hond chill muziek loopt te luisteren en je moet je oordoppen steeds uitdoen omdat plebs gaan praten
Wat heb ik hier aan?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Know the feel maar dan niet met een jongen
Sorry hoor. Maar hij is geen god ofzo, gewoon doen, er kan weinig fout gaan. En wat dan nog?quote:
Weet niet. Dan wordt het vet awkward bij de kickbokslessen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar hij is geen god ofzo, gewoon doen, er kan weinig fout gaan. En wat dan nog?
Nou, het Joodse geloof erkent alleen het oude testament. Die geloven dus niet in Jezus Christusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
weet ik veel de bijbel is n bijbel
Ik weet alleen dat god vergat om de negers wit te maken.
Ik kan ook kickboksenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik wil dat de kickboks jongen van me houdt
sterktequote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet. Dan wordt het vet awkward bij de kickbokslessen.
Sorry, ben chaggi
In het Imperial War Museum hebben ze trenches nagemaaktquote:Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Better to get shot down, than starve in the trenches.
enigequote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat je niet de enigste bent die faalt
Koetsjiequote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik wil dat de kickboks jongen van me houdt
Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
lazen jullie vroeger de kinderbijbel?
Mijn oma vertelde mij altijd alle verhalen alsof ze ze zelf had geschrevenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
echt?!quote:
Ik zat op een Katholieke school maar neequote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
slaap lekkerquote:
Neequote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 februari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?!
Ik weet geen een verhaal eruit
Een nuttige bijdrage leveren aan de maatschappij waarvan ik onderdeel mag uitmakenquote:
Geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk helemaal niksquote:
ook werkenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een nuttige bijdrage leveren aan de maatschappij waarvan ik onderdeel mag uitmaken
Werken dus
En jij bijna jarige jop?
School van 11:15 tot 14:15 en dan werken van 16:30 tot 19:00 en daarna dood zijn op de knab hangenquote:
Luie flikkerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk helemaal niks
Oja, jij hebt zelfs een leuke dagquote:
Enige vrijdag sinds 2 weken geleden jahquote:
niet werken ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk helemaal niks
Dood waarvan? Die paar uurtjes? Aanstellerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
School van 11:15 tot 14:15 en dan werken van 16:30 tot 19:00 en daarna dood zijn op de knab hangen
werk je ook door de weeks nu?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
School van 11:15 tot 14:15 en dan werken van 16:30 tot 19:00 en daarna dood zijn op de knab hangen
Geloof ;ik geloof er niks vanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het Joodse geloof erkent alleen het oude testament. Die geloven dus niet in Jezus Christus
Daaorm geen Kerst en Pasen voor die lui![]()
ik heb 5 dagen nodig om van het weekend bij te komen manquote:Op maandag 11 februari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dood waarvan? Die paar uurtjes? Aansteller
Ik vergeef jequote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Enige vrijdag sinds 2 weken geleden jah
ja werken van 7-17 yesquote:
Eindelijk geen school of werken sinds 30 januariquote:
Sheer lazyquote:Op maandag 11 februari 2013 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb 5 dagen nodig om van het weekend bij te komen man
dat is wel nicequote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eindelijk geen school of werken sinds 30 januari
En nog geen reet te doen.
Iemand smste mij of ik die uurtjes voor haar wilde werken omdat niemand kon en ik ben zaterdag vrij wegens die contractwisseling dus denk mooi nog even reisgeld meepikkenquote:
HA-HAquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh, sof. Ik had zondagochtend wel hoofdpijn
Ja niet in mijn eentje natuurlijk, als alle leuke mensen aan het werk, school zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel nice
dan maar de sc vervuilen
oooh dat is wel lief dat je dat doetquote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Iemand smste mij of ik die uurtjes voor haar wilde werken omdat niemand kon en ik ben zaterdag vrij wegens die contractwisseling dus denk mooi nog even reisgeld meepikken
Ik ben meer dan leukquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja niet in mijn eentje natuurlijk, als alle leuke mensen aan het werk, school zijn.
Dat geloof ik graag. Ik heb namelijk niet zoveel met blote mannen in mijn bedquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als jij een weekend met Tax bent piep je wel anders
ja ik ben natuurlijk heel de dag wegquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja niet in mijn eentje natuurlijk, als alle leuke mensen aan het werk, school zijn.
Ik doe alsofquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij werkt toch ook?
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik heb namelijk niet zoveel met blote mannen in mijn bed
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben natuurlijk heel de dag weg
quote:
ja ik vond het zielig voor haar dat iedereen nee zeiquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh dat is wel lief dat je dat doetook al heb je nog een reden
Wel raar dat niemand kon dan. Lijkt me dat er genoeg mensen zijn daarquote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik vond het zielig voor haar dat iedereen nee zei
Ik zei niks over blootquote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik heb namelijk niet zoveel met blote mannen in mijn bed
is vaak hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel raar dat niemand kon dan. Lijkt me dat er genoeg mensen zijn daar
Ik dacht er zondag ochtend eigenlijk al aan, maar het licht van mijn laptop deed pijn aan mijn ogen en ik had je nummer niet ofzoquote:
Nou, hij ligt ook vast niet in shining armour naast jequote:
wow lulligquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is vaak hoorik moest ook iemand regelen en niemand zei ja
wil je mn nummer danquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht er zondag ochtend eigenlijk al aan, maar het licht van mijn laptop deed pijn aan mijn ogen en ik had je nummer niet ofzo
Nee hij ligt in shirt en joggingbroekquote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hij ligt ook vast niet in shining armour naast je
ohneeeeeequote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OMG sof nog maar een uur 17
dienquote:
Ik wacht op een DMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wacht op een DMlui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
spannend!!!!!quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wou dat ik mijn telefoon aan mijn laptop kon koppelen met bluetooth en dan kon sms'en/whatsappen met een progje op mijn laptop
Whatsappen is for little girlsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wou dat ik mijn telefoon aan mijn laptop kon koppelen met bluetooth en dan kon sms'en/whatsappen met een progje op mijn laptop
quote:
Soms, soms ben ik best grappigquote:
mwa ja oke somsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Soms, soms ben ik best grappig
Dat is best wel een beetje strangequote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
ik liep gisteren de kamer in
en ik zei: jo whaddup.
En toen wilde ik er bijna achteraan zeggen: I got a big cock__!!
Sorry, ik weet ook niet waarom mijn laptop dat soms doetquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik weet ook niet waarom mijn laptop dat soms doet![]()
Ditquote:
Omdat wij zo cool zijn dat onze coolheid niet in 1 tabje pastquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb 2 tabbladen met jng sc en ik weet niet waarom
Ik geef je bij deze toestemming er een te sluiten jongemanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
Omdat wij te awesome zijn voor 1 tabbladquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
Gedaanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef je bij deze toestemming er een te sluiten jongeman
Sof, jij vond Love on Top wel leuk hea?quote:
beetje maar hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best wel een beetje strange
ik volg je nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sof, jij vond Love on Top wel leuk hea?
heb je nog meer leuke nummers die een Grammy gewonnen hebben hihaho![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ach, als je maar lol kunt hebben met jezelf toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje maar hoor
is van dat liedjuh
ik lach altijd om mezelf eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als je maar lol kunt hebben met jezelf toch?
Jij vond Love on Top wel een van Beyonces leuke nummers, nou jippie, die heeft gisterenavond een Grammy gewonnenquote:
Natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 iemand trots op me
oh yesquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij vond Love on Top wel een van Beyonces leuke nummers, nou jippie, die heeft gisterenavond een Grammy gewonnen
Klinkt gezondquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lach altijd om mezelf eigenlijk
Nee, ben pas net thuis van werk weerquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk
Was je dag niet zo leuk vandaag perhaps?
Nou en.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh yes
ik geef niet om die prijzen tbh maarja
En dat was geen fijne dag? Lang was het welquote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ben pas net thuis van werk weer
Mwah, voor een maandag niet nee..quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat was geen fijne dag? Lang was het wel
ik niet zo vaak, vind mezelf niet zo grappigquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lach altijd om mezelf eigenlijk
Veel plezier sleutelbewaarderquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Mensen ik ga lekker van de SC en lekker in bedje een beetje whatsappen en tv kijken tot ik in slaap val
Trusten
kijkze, whappze, slaapze!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Mensen ik ga lekker van de SC en lekker in bedje een beetje whatsappen en tv kijken tot ik in slaap val
Trusten
Sorry om dat te horenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwah, voor een maandag niet nee..
slaaplekkahh gozerquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Trusten
Geen reet uitgevoerd, nieuw dik en lang dekbed. Kan niet beterquote:
Ik ben de enige die om mij lacht, als anderen om mij lachen lachen ze me uit omdat ik slechte grappen maakquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik niet zo vaak, vind mezelf niet zo grappig
Daarom moet je nooit met anderen omgaan, ze laten je alleen maar stikkenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben de enige die om mij lacht, als anderen om mij lachen lachen ze me uit omdat ik slechte grappen maak
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen reet uitgevoerd, nieuw dik en lang dekbed. Kan niet beter
Nee hoor valt wel mee, heb een paar trouwe en een paar minder trouwe vrienden. Ik ga er mee OK.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit met anderen omgaan, ze laten je alleen maar stikken
Maar kijk naar mijquote:Op maandag 11 februari 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
dat zal wel meevallen tochquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben de enige die om mij lacht, als anderen om mij lachen lachen ze me uit omdat ik slechte grappen maak
Valt wel mee ja, maar mijn humor somsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen toch
Ik blijf speciaal voor haar verjaardag op tot 00.00quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Super transformeert straks van meisje naar vrouw
Het lijkt wel een soort Assepoester
Sounds like a plan!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik blijf speciaal voor haar verjaardag op tot 00.00
godver, ik wil geen vrouw zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik blijf speciaal voor haar verjaardag op tot 00.00
Ja spannend dit datquote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Het is voorbij mevrouw. U, mevrouw zijn straks de standaard. Niet, 'kijk dat leuke meisje bij de broodafdeling' maar 'die vrouw van het brood'quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is voorbij mevrouw. U, mevrouw zijn straks de standaard. Niet, 'kijk dat leuke meisje bij de broodafdeling' maar 'die vrouw van het brood'
kernafvalquote:Op maandag 11 februari 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
we gaan keihard partyen zoals in Brabant bij karnaval.
Je mag dan ook lippenstift enzo op gaan doen en meer make up en nagellak en weet ik het wat. Je mag gaan stemmen en bier drinken en autorijden en leningen afsluiten en reizen zonder toestemming van je ouders en en en en enquote:
ik ga echt niet meer make-up op doen hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag dan ook lippenstift enzo op gaan doen en meer make up en nagellak en weet ik het wat. Je mag gaan stemmen en bier drinken en autorijden en leningen afsluiten en reizen zonder toestemming van je ouders en en en en en
Ik weet niet meer van wie ik het hebquote:Op maandag 11 februari 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
die vind ik goed die ga ik iedereen morgen vertellen
Trouwens, kan iemand een onzin topic openen met de vraagquote:
waarom?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Trouwens, kan iemand een onzin topic openen met de vraag
welke fokker heeft een acer laptop op school gebruikt omgeving utrecht?
Maar het mag welquote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga echt niet meer make-up op doen hoor
nou yesquote:Op maandag 11 februari 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het mag wel
Je mag alles doen waar je maar zin in hebt MEVROUW
Was ik nog maar kindquote:
Doegh doeghquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, doei schatjes
Supersof alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een grote meid mag worden![]()
dadagquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Supersof alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een grote meid mag worden![]()
Sweet dreams Promiquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
hihi dankje promquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Verkoop je stream tijdquote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik voor een webcam gaan zitten en filmen wat ik allemaal naar binnen schuif. Mensen schijnen daar opgewonden van te raken
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik voor een webcam gaan zitten en filmen wat ik allemaal naar binnen schuif. Mensen schijnen daar opgewonden van te raken
Ja en daar koop ik dan meer eten vanquote:
win winquote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en daar koop ik dan meer eten van
Zeker geen Applequote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kutlaptop ging zomaar herstarten
wat een kutlaptop heb jij zegquote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Onuitstaanbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Precies. Ik denk dat het mijn nieuwe baan moet gaan wordenquote:
Warm jij je huis op met de open haard? kan dat nog?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
De gang staat hier al vol met postzakken voor a.s. donderdag trouwens
Kan weer mooi ongeopend de haard in. Gratis energie
lol, allemaal reclame?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
De gang staat hier al vol met postzakken voor a.s. donderdag trouwens
Kan weer mooi ongeopend de haard in. Gratis energie
Jazeker. Ik woon in een studioquote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Warm jij je huis op met de open haard? kan dat nog?
Kaarten voor Valentijndag. Allemaal van die hitsige hoertjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kaarten voor Valentijndag. Allemaal van die hitsige hoertjes
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou dit niet eten omdat muis?ik dacht eerst dat het peren warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wat dacht je dan? Dat deze Adonis geen aandacht krijgt van de vrouwtjes?quote:
xdquote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het peren waren
nee duh. ik eet toch geen muizenquote:
Omdat je aan valentijnskaarten doet ben je niet meteen een hitsig hoertjequote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kaarten voor Valentijndag. Allemaal van die hitsige hoertjes
Ik open ze nooit. Het gaat allemaal de haard inquote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je aan valentijnskaarten doet ben je niet meteen een hitsig hoertje
weet niet, echt hoeveel dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat deze Adonis geen aandacht krijgt van de vrouwtjes?
Nou, ik wil niet opscheppen ofzo maar ze komen hier met postzakken tegelijk binnenquote:
Als ik nou ooit maar eens 1 FUCKING 1 kaartje had gekregenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik open ze nooit. Het gaat allemaal de haard in
Je werkt op een postkantoor?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet opscheppen ofzo maar ze komen hier met postzakken tegelijk binnen
Je mag er wel een paar van mij hebben?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik nou ooit maar eens 1 FUCKING 1 kaartje had gekregen
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je werkt op een postkantoor?
Neequote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je werkt op een postkantoor?
zeg dan hoeveel dan.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet opscheppen ofzo maar ze komen hier met postzakken tegelijk binnen
Hebben dan neit echt waardequote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag er wel een paar van mij hebben?
You sit on a throne of LIESquote:
Ik tel die rommel niet. Het gaat met zak en al de haard in. Voor de komende jaren weer genoegquote:
Picsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nu eenmaal een lust voor het oog. Het mag gezegd worden
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Ik zit zelfs in de zomer nog met de haard aan om maar van die teringzooi af te komen
Papier versnipperaar aanschaffenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Ik zit zelfs in de zomer nog met de haard aan om maar van die teringzooi af te komen
grapjesmaker.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
still jealousquote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
Je mag ook best wel zeggen dat je er maar 2 krijgt
Nee, ik krijg er echt heel veelquote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
Je mag ook best wel zeggen dat je er maar 2 krijgt
eehquote:Op maandag 11 februari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Stu, jij maakt mijn lippen weer vochtig
Dude....quote:Op maandag 11 februari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Stu, jij maakt mijn lippen weer vochtig
Tell mequote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe voelt het om een valentijnskaart te krijgen dan?
Het doet me niets eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
het voelt. leuk. dat mensen je leuk vinden.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |