dat zal wel meevallen tochquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben de enige die om mij lacht, als anderen om mij lachen lachen ze me uit omdat ik slechte grappen maak
Valt wel mee ja, maar mijn humor somsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen toch
Ik blijf speciaal voor haar verjaardag op tot 00.00quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Super transformeert straks van meisje naar vrouw
Het lijkt wel een soort Assepoester
Sounds like a plan!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik blijf speciaal voor haar verjaardag op tot 00.00
godver, ik wil geen vrouw zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik blijf speciaal voor haar verjaardag op tot 00.00
Ja spannend dit datquote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Het is voorbij mevrouw. U, mevrouw zijn straks de standaard. Niet, 'kijk dat leuke meisje bij de broodafdeling' maar 'die vrouw van het brood'quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is voorbij mevrouw. U, mevrouw zijn straks de standaard. Niet, 'kijk dat leuke meisje bij de broodafdeling' maar 'die vrouw van het brood'
kernafvalquote:Op maandag 11 februari 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
we gaan keihard partyen zoals in Brabant bij karnaval.
Je mag dan ook lippenstift enzo op gaan doen en meer make up en nagellak en weet ik het wat. Je mag gaan stemmen en bier drinken en autorijden en leningen afsluiten en reizen zonder toestemming van je ouders en en en en enquote:
ik ga echt niet meer make-up op doen hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag dan ook lippenstift enzo op gaan doen en meer make up en nagellak en weet ik het wat. Je mag gaan stemmen en bier drinken en autorijden en leningen afsluiten en reizen zonder toestemming van je ouders en en en en en
Ik weet niet meer van wie ik het hebquote:Op maandag 11 februari 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
die vind ik goed die ga ik iedereen morgen vertellen
Trouwens, kan iemand een onzin topic openen met de vraagquote:
waarom?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Trouwens, kan iemand een onzin topic openen met de vraag
welke fokker heeft een acer laptop op school gebruikt omgeving utrecht?
Maar het mag welquote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga echt niet meer make-up op doen hoor
nou yesquote:Op maandag 11 februari 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het mag wel
Je mag alles doen waar je maar zin in hebt MEVROUW
Was ik nog maar kindquote:
Doegh doeghquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, doei schatjes
Supersof alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een grote meid mag worden![]()
dadagquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Supersof alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een grote meid mag worden![]()
Sweet dreams Promiquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
hihi dankje promquote:Op maandag 11 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Verkoop je stream tijdquote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik voor een webcam gaan zitten en filmen wat ik allemaal naar binnen schuif. Mensen schijnen daar opgewonden van te raken
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik voor een webcam gaan zitten en filmen wat ik allemaal naar binnen schuif. Mensen schijnen daar opgewonden van te raken
Ja en daar koop ik dan meer eten vanquote:
win winquote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en daar koop ik dan meer eten van
Zeker geen Applequote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kutlaptop ging zomaar herstarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |