wat een kutlaptop heb jij zegquote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kutlaptop ging zomaar herstarten
Onuitstaanbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kutlaptop ging zomaar herstarten
Precies. Ik denk dat het mijn nieuwe baan moet gaan wordenquote:
Warm jij je huis op met de open haard? kan dat nog?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
De gang staat hier al vol met postzakken voor a.s. donderdag trouwens
Kan weer mooi ongeopend de haard in. Gratis energie
lol, allemaal reclame?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
De gang staat hier al vol met postzakken voor a.s. donderdag trouwens
Kan weer mooi ongeopend de haard in. Gratis energie
Jazeker. Ik woon in een studioquote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Warm jij je huis op met de open haard? kan dat nog?
Kaarten voor Valentijndag. Allemaal van die hitsige hoertjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kaarten voor Valentijndag. Allemaal van die hitsige hoertjes
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou dit niet eten omdat muis?ik dacht eerst dat het peren warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wat dacht je dan? Dat deze Adonis geen aandacht krijgt van de vrouwtjes?quote:
xdquote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het peren waren
nee duh. ik eet toch geen muizenquote:
Omdat je aan valentijnskaarten doet ben je niet meteen een hitsig hoertjequote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kaarten voor Valentijndag. Allemaal van die hitsige hoertjes
Ik open ze nooit. Het gaat allemaal de haard inquote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je aan valentijnskaarten doet ben je niet meteen een hitsig hoertje
weet niet, echt hoeveel dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat deze Adonis geen aandacht krijgt van de vrouwtjes?
Nou, ik wil niet opscheppen ofzo maar ze komen hier met postzakken tegelijk binnenquote:
Als ik nou ooit maar eens 1 FUCKING 1 kaartje had gekregenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik open ze nooit. Het gaat allemaal de haard in
Je werkt op een postkantoor?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet opscheppen ofzo maar ze komen hier met postzakken tegelijk binnen
Je mag er wel een paar van mij hebben?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik nou ooit maar eens 1 FUCKING 1 kaartje had gekregen
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je werkt op een postkantoor?
Neequote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je werkt op een postkantoor?
zeg dan hoeveel dan.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet opscheppen ofzo maar ze komen hier met postzakken tegelijk binnen
Hebben dan neit echt waardequote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag er wel een paar van mij hebben?
You sit on a throne of LIESquote:
Ik tel die rommel niet. Het gaat met zak en al de haard in. Voor de komende jaren weer genoegquote:
Picsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nu eenmaal een lust voor het oog. Het mag gezegd worden
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Ik zit zelfs in de zomer nog met de haard aan om maar van die teringzooi af te komen
Papier versnipperaar aanschaffenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Ik zit zelfs in de zomer nog met de haard aan om maar van die teringzooi af te komen
grapjesmaker.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
still jealousquote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
Je mag ook best wel zeggen dat je er maar 2 krijgt
Nee, ik krijg er echt heel veelquote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
Je mag ook best wel zeggen dat je er maar 2 krijgt
eehquote:Op maandag 11 februari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Stu, jij maakt mijn lippen weer vochtig
Dude....quote:Op maandag 11 februari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Stu, jij maakt mijn lippen weer vochtig
Tell mequote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe voelt het om een valentijnskaart te krijgen dan?
Het doet me niets eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
het voelt. leuk. dat mensen je leuk vinden.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |