quote:
Soms, soms ben ik best grappigquote:
mwa ja oke somsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Soms, soms ben ik best grappig
Dat is best wel een beetje strangequote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
ik liep gisteren de kamer in
en ik zei: jo whaddup.
En toen wilde ik er bijna achteraan zeggen: I got a big cock__!!
Sorry, ik weet ook niet waarom mijn laptop dat soms doetquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik weet ook niet waarom mijn laptop dat soms doet![]()
Ditquote:
Omdat wij zo cool zijn dat onze coolheid niet in 1 tabje pastquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb 2 tabbladen met jng sc en ik weet niet waarom
Ik geef je bij deze toestemming er een te sluiten jongemanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
Omdat wij te awesome zijn voor 1 tabbladquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
Gedaanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef je bij deze toestemming er een te sluiten jongeman
Sof, jij vond Love on Top wel leuk hea?quote:
beetje maar hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best wel een beetje strange
ik volg je nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sof, jij vond Love on Top wel leuk hea?
heb je nog meer leuke nummers die een Grammy gewonnen hebben hihaho![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ach, als je maar lol kunt hebben met jezelf toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje maar hoor
is van dat liedjuh
ik lach altijd om mezelf eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als je maar lol kunt hebben met jezelf toch?
Jij vond Love on Top wel een van Beyonces leuke nummers, nou jippie, die heeft gisterenavond een Grammy gewonnenquote:
Natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 iemand trots op me
oh yesquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij vond Love on Top wel een van Beyonces leuke nummers, nou jippie, die heeft gisterenavond een Grammy gewonnen
Klinkt gezondquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lach altijd om mezelf eigenlijk
Nee, ben pas net thuis van werk weerquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk
Was je dag niet zo leuk vandaag perhaps?
Nou en.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh yes
ik geef niet om die prijzen tbh maarja
En dat was geen fijne dag? Lang was het welquote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ben pas net thuis van werk weer
Mwah, voor een maandag niet nee..quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat was geen fijne dag? Lang was het wel
ik niet zo vaak, vind mezelf niet zo grappigquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lach altijd om mezelf eigenlijk
Veel plezier sleutelbewaarderquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Mensen ik ga lekker van de SC en lekker in bedje een beetje whatsappen en tv kijken tot ik in slaap val
Trusten
kijkze, whappze, slaapze!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Mensen ik ga lekker van de SC en lekker in bedje een beetje whatsappen en tv kijken tot ik in slaap val
Trusten
Sorry om dat te horenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwah, voor een maandag niet nee..
slaaplekkahh gozerquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
Trusten
Geen reet uitgevoerd, nieuw dik en lang dekbed. Kan niet beterquote:
Ik ben de enige die om mij lacht, als anderen om mij lachen lachen ze me uit omdat ik slechte grappen maakquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik niet zo vaak, vind mezelf niet zo grappig
Daarom moet je nooit met anderen omgaan, ze laten je alleen maar stikkenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben de enige die om mij lacht, als anderen om mij lachen lachen ze me uit omdat ik slechte grappen maak
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen reet uitgevoerd, nieuw dik en lang dekbed. Kan niet beter
Nee hoor valt wel mee, heb een paar trouwe en een paar minder trouwe vrienden. Ik ga er mee OK.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit met anderen omgaan, ze laten je alleen maar stikken
Maar kijk naar mijquote:Op maandag 11 februari 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |