ik heb 5 dagen nodig om van het weekend bij te komen manquote:Op maandag 11 februari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dood waarvan? Die paar uurtjes? Aansteller
Ik vergeef jequote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Enige vrijdag sinds 2 weken geleden jah
ja werken van 7-17 yesquote:
Eindelijk geen school of werken sinds 30 januariquote:
Sheer lazyquote:Op maandag 11 februari 2013 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb 5 dagen nodig om van het weekend bij te komen man
dat is wel nicequote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eindelijk geen school of werken sinds 30 januari
En nog geen reet te doen.
Iemand smste mij of ik die uurtjes voor haar wilde werken omdat niemand kon en ik ben zaterdag vrij wegens die contractwisseling dus denk mooi nog even reisgeld meepikkenquote:
HA-HAquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh, sof. Ik had zondagochtend wel hoofdpijn
Ja niet in mijn eentje natuurlijk, als alle leuke mensen aan het werk, school zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel nice
dan maar de sc vervuilen
oooh dat is wel lief dat je dat doetquote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Iemand smste mij of ik die uurtjes voor haar wilde werken omdat niemand kon en ik ben zaterdag vrij wegens die contractwisseling dus denk mooi nog even reisgeld meepikken
Ik ben meer dan leukquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja niet in mijn eentje natuurlijk, als alle leuke mensen aan het werk, school zijn.
Dat geloof ik graag. Ik heb namelijk niet zoveel met blote mannen in mijn bedquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als jij een weekend met Tax bent piep je wel anders
ja ik ben natuurlijk heel de dag wegquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja niet in mijn eentje natuurlijk, als alle leuke mensen aan het werk, school zijn.
Ik doe alsofquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij werkt toch ook?
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik heb namelijk niet zoveel met blote mannen in mijn bed
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben natuurlijk heel de dag weg
quote:
ja ik vond het zielig voor haar dat iedereen nee zeiquote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh dat is wel lief dat je dat doetook al heb je nog een reden
Wel raar dat niemand kon dan. Lijkt me dat er genoeg mensen zijn daarquote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik vond het zielig voor haar dat iedereen nee zei
Ik zei niks over blootquote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik heb namelijk niet zoveel met blote mannen in mijn bed
is vaak hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel raar dat niemand kon dan. Lijkt me dat er genoeg mensen zijn daar
Ik dacht er zondag ochtend eigenlijk al aan, maar het licht van mijn laptop deed pijn aan mijn ogen en ik had je nummer niet ofzoquote:
Nou, hij ligt ook vast niet in shining armour naast jequote:
wow lulligquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is vaak hoorik moest ook iemand regelen en niemand zei ja
wil je mn nummer danquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht er zondag ochtend eigenlijk al aan, maar het licht van mijn laptop deed pijn aan mijn ogen en ik had je nummer niet ofzo
Nee hij ligt in shirt en joggingbroekquote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hij ligt ook vast niet in shining armour naast je
ohneeeeeequote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OMG sof nog maar een uur 17
dienquote:
Ik wacht op een DMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wacht op een DMlui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
spannend!!!!!quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wou dat ik mijn telefoon aan mijn laptop kon koppelen met bluetooth en dan kon sms'en/whatsappen met een progje op mijn laptop
Whatsappen is for little girlsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wou dat ik mijn telefoon aan mijn laptop kon koppelen met bluetooth en dan kon sms'en/whatsappen met een progje op mijn laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |