wat voor rasquote:Op maandag 11 februari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze blijven net zolang kijken tot ik reageer en mijn hond gaat altijd op iedereen af
Know the feel maar dan niet met een jongenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik durfde niet zijn nummer te vragen, en werd autistisch in zijn buurt, dus toen ging ik maar met iemand anders flirten, nu maak ik sowieso geen kans meer en ik vind hem zo leuk al ken ik hem amper
Fuck you Stuart
weet ik veel de bijbel is n bijbelquote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Openbaringen is het nieuwe testament though, net als John
dat blijkt dan maar jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen internet term nee
gewoon ja en nee zeggen en doorlopen danquote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je hoe irritant dat is als je met de hond chill muziek loopt te luisteren en je moet je oordoppen steeds uitdoen omdat plebs gaan praten
Wat heb ik hier aan?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Know the feel maar dan niet met een jongen
Sorry hoor. Maar hij is geen god ofzo, gewoon doen, er kan weinig fout gaan. En wat dan nog?quote:
Weet niet. Dan wordt het vet awkward bij de kickbokslessen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar hij is geen god ofzo, gewoon doen, er kan weinig fout gaan. En wat dan nog?
Nou, het Joodse geloof erkent alleen het oude testament. Die geloven dus niet in Jezus Christusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
weet ik veel de bijbel is n bijbel
Ik weet alleen dat god vergat om de negers wit te maken.
Ik kan ook kickboksenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik wil dat de kickboks jongen van me houdt
sterktequote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet. Dan wordt het vet awkward bij de kickbokslessen.
Sorry, ben chaggi
In het Imperial War Museum hebben ze trenches nagemaaktquote:Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Better to get shot down, than starve in the trenches.
enigequote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat je niet de enigste bent die faalt
Koetsjiequote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik wil dat de kickboks jongen van me houdt
Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
lazen jullie vroeger de kinderbijbel?
Mijn oma vertelde mij altijd alle verhalen alsof ze ze zelf had geschrevenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
echt?!quote:
Ik zat op een Katholieke school maar neequote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
slaap lekkerquote:
Neequote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 februari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?!
Ik weet geen een verhaal eruit
Een nuttige bijdrage leveren aan de maatschappij waarvan ik onderdeel mag uitmakenquote:
Geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk helemaal niksquote:
ook werkenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een nuttige bijdrage leveren aan de maatschappij waarvan ik onderdeel mag uitmaken
Werken dus
En jij bijna jarige jop?
School van 11:15 tot 14:15 en dan werken van 16:30 tot 19:00 en daarna dood zijn op de knab hangenquote:
Luie flikkerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk helemaal niks
Oja, jij hebt zelfs een leuke dagquote:
Enige vrijdag sinds 2 weken geleden jahquote:
niet werken ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk helemaal niks
Dood waarvan? Die paar uurtjes? Aanstellerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
School van 11:15 tot 14:15 en dan werken van 16:30 tot 19:00 en daarna dood zijn op de knab hangen
werk je ook door de weeks nu?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
School van 11:15 tot 14:15 en dan werken van 16:30 tot 19:00 en daarna dood zijn op de knab hangen
Geloof ;ik geloof er niks vanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het Joodse geloof erkent alleen het oude testament. Die geloven dus niet in Jezus Christus
Daaorm geen Kerst en Pasen voor die lui![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |