Zolang het geen betaald hobby isquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom doe je zoooooo lieeeeeevvvValt wel mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
proost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
supersof, allerbeste, fijne vervolwassenwordingsnacht nog![]()
& de rest ook lekker slapen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Welkom in London. Hier draait alles om geldquote:
Dan nog vind ik het best weinig eigenlijkquote:
quote:
HEEEE LEKKERTJE! gEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
rockwat kraam je voor een onzin uit
DANKJE WEL POEPIEquote:
Veel plezier morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
Oke en nu ga ik slapen, want ik moet er over 5 uur en 20 minuten al uit. naja, dan gaat de wekker. Nog een kwartier blijven liggen dus
Slaap lekker schatjes en tot half zes vanavond ofzo![]()
![]()
Sweet dreams, succes morgen op je werk en ondanks je drukke dag toch een heel fijne verjaardagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
Oke en nu ga ik slapen, want ik moet er over 5 uur en 20 minuten al uit. naja, dan gaat de wekker. Nog een kwartier blijven liggen dus
![]()
Slaap lekker en pik wat taart weg daarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |