SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
Groot vooral.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waren wel lekkere bamiballen
Volgens mij zijn dat pinda's.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hapt ze weg als olienoten, wat olienoten ook mogen zijn.
Hoezo, hij veegt hem toch af aan het gordijn.quote:
nee nee, deze week het gordijn, dat is nieuw.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
`
Niet alleen dat, maar elke week hetzelfde zeggen.
Je lul afvegen aan het gordijn?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans zegt gewoon wat de meeste mannen denken.
Dat doet hij elke week.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef Eenskijken het volgende:
lol, die drummer voerde een showtje uit
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
ik wil een gifje van dat gezicht van Genee op het einde![]()
Ik was dat teringlelijke ding alweer zat manquote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, de week was nog niet voorbij.
Valsspeler
Ik weet zeker dat het de afgelopen minuut in je gedachten is geweest.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je lul afvegen aan het gordijn?
Ja, zo zijn we niet getrouwd.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik was dat teringlelijke ding alweer zat man
Thanks.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef IbanMayo het volgende:
ff nog een helftje Sierd meepakken bij Liverpool-WBA
Dat is jammer, het was een van mijn lievelingsusers, maar die tijd is nu voorbij vrees ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo zijn we niet getrouwd.
Je bent al je geloofwaardigheid kwijt wmb
Oei, nu kan ik niet meer slapen denk ik. Wat doe je me toch aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou geniet ik ook altijd he ouwe pikquote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jammer, het was een van mijn lievelingsusers, maar die tijd is nu voorbij vrees ik.
Nou ja, hier hetzelfde. Vond het een van de leukere PSVers ook.. Jammer dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jammer, het was een van mijn lievelingsusers, maar die tijd is nu voorbij vrees ik.
Als Stijn geen ban had gehad, dan had hij dit vast niet gedurft.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel de liefde manquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, hier hetzelfde. Vond het een van de leukere PSVers ook.. Jammer dit.
Zonde, dacht al, waar is zn 300cquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen heeft zijn chrysler ingeruild voor een lancia thema![]()
59-zfs-2 van 60.000,- euri
http://www.radioveronica.(...)dinsdag-24-mei-2011/quote:Een Nederlander, Fransman en Belg zijn wat aan het opscheppen over hoe ze een vrouw vlug op temperatuur kunnen krijgen….je weet wel. Zegt de Nederlander: “Nou als ik bij mijn meisje ben dan geeft ik ze een kusje hier, een kusje daar en met zo’n vijf minuten heb ik ze wel zo ver dat . . .”
Zegt de Fransman: “Nou bij mijn vrouw doe ik dat heel anders. Kriebeltje hier, kriebeltje daar, kriebeltje zus, kriebeltje zo en met twee minuten is ze niet meer te houden” Zegt de Belg: “Ik vind wel dat het bij jullie wat lang duurt. Ik spring bij mijn vrouw in bed, ik duik erop en ga lekker tekeer, ik kom klaar en veeg hem daarna af aan de gordijnen en met vijf seconden is ze witheet!”
Daartussen heeft hij nog een saab gehad. Te zien waar Yolanthe hem ging bezoeken.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen heeft zijn chrysler ingeruild voor een lancia thema![]()
59-zfs-2 van 60.000,- euri
Topshowtje hoor. Het programma heet vanaf nu overigens Vitesse International.quote:
Thanks!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e93-eea8f4d4bf94.mp4
Serieus man wat een baas blijft Derksen, toen ik hem kort had ontmoet een hele leuke man in de omgang.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef -J-D- het volgende:
Net terug van de uitzending. Nog een half uur met Derksen staan praten. Erg vermakelijk
Hij gaf zijn visitekaartje nog en bood aan om het fotoarchief van hem dat bij VI staat aan ons te geven. Toppie!
Ow ja, Veerboot, hij vroeg ook nog:"Sigaarnogiets.nogiets.... bestaat dat ook nog??"
Ja en daarna een peut op zijn neus, respectloos.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als die Sophie mijn zus was dan kreeg die Hans de eerste keer dat ik hem tegenkwam een enorme pofferd op zijn neus.
Heb je hem geen VI Hooligans t-shirt gegeven?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef -J-D- het volgende:
Net terug van de uitzending. Nog een half uur met Derksen staan praten. Erg vermakelijk
Hij gaf zijn visitekaartje nog en bood aan om het fotoarchief van hem dat bij VI staat aan ons te geven. Toppie!
Ow ja, Veerboot, hij vroeg ook nog:"Sigaarnogiets.nogiets.... bestaat dat ook nog??"
Neen, ik ben geen lid van die clanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je hem geen VI Hooligans t-shirt gegeven?
Enquote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef Stiggie het volgende:
Geeft op dit moment een beurt aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sophie mag blij zijn dat ze een BN-er heeft als man. Bovendien denk ik dat ze die ludieke opmerkingen van haar man, zo aan het einde van VI, wel grappig vindt en waarom ook niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof Hansie er na de uitzending echt op magDie staat gewoon de vaatwasser in te ruimen terwijl Sophie Sex and the City kijkt.
Ik hoop maar dat meneer Jordania niet meeleest in dit topic.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Daarom had Sofie toen ook die hersenbloeding, Hans pompt haar zo hard dat ze de hele tijd met haar hoofd tegen de bedrand stoot.
Deze opmerking vind ik echt not dunquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Daarom had Sofie toen ook die hersenbloeding, Hans pompt haar zo hard dat ze de hele tijd met haar hoofd tegen de bedrand stoot.
quote:
Journalistiek van likmevessie. Beetje tv kijken en dan artikeltjes tikken. Echt diepgaande onderzoekende journalistiek dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat goedkoop van Nu.nl, lekker makkelijk scoren dit. Hier moet ik echt van kotsen.
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-sneijder-cabau.html
Het doet mij denken aan de tijd van pberends.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat goedkoop van Nu.nl, lekker makkelijk scoren dit. Hier moet ik echt van kotsen.
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-sneijder-cabau.html
Met de opdruk van Sophie zodat wij ook een keer op haar kunnen springen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VI webshop zou ook dingen als lunchtrommels en dekbedovertrekken moeten verkopen, dat zou een grote hit worden.
Wat is er gebeurd met deze baas?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de tijd van pberends.
Voor de Genee föhn, gel en haarverf producten moet er ook een none voetbal onderdeel komen op de site. Al kan de föhn uiteraard in de clubkleuren van Cambuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kunnen verkocht worden in limited edition maar ik zat vooral aan grote opdrukken van het hoofd van Johan te denken. Wanneer dit een succes is kan ook merchandise omtrent de andere helden in omloop worden gebracht, ik denk aan originele Schelvecchio Italia sweaters etc.
Nounou, wat een grens gaat hij daarmee overquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hij gaat hier toch wel een grens over met zijn "ik veeg hem af aan de gordijnen". Zometeen worden ze verplicht om het vanaf 23:30 uit te zenden.....
Ik wilde het eerder niet vertellen in dit macho-topic maar nu ik een medestander heb gevonden moet ik toegeven dat ook ik er niet van heb kunnen slapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hij gaat hier toch wel een grens over met zijn "ik veeg hem af aan de gordijnen". Zometeen worden ze verplicht om het vanaf 23:30 uit te zenden.....
Zo plat en ordi was zelfs Hansie tot nu toe niet geweestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nounou, wat een grens gaat hij daarmee over.!!
Hoewel het wel weer prima past in het gewenste profiel van RTL7 ("een zender voor mannen...")quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde het eerder niet vertellen in dit macho-topic maar nu ik een medestander heb gevonden moet ik toegeven dat ook ik er niet van heb kunnen slapen.
Hoewel René er soms ook wat van kan met zijn "uit elkaar trekken", "jarretels zonder kruis" en wat dies meer zei.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zo plat en ordi was zelfs Hansie tot nu toe niet geweest
Jij bent Kindjes Jr.?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat meneer Kindjes de afkondiging van Hans niet op prijs wist te stellen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e93-eea8f4d4bf94.mp4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd Hans moet opdonderen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
`
Dat hij hem aan de gordijnen afveegt was anders iets dat ik nog niet wist.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
`
Dan heb je niet altijd gekeken, maar bovenal niet boeiend en quasi-populair doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij hem aan de gordijnen afveegt was anders iets dat ik nog niet wist.
En koning Aad dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hansie mag van mij wel elke maandag weer aanschuiven. En dan Johan en Emiel om de buurt op vrijdag.
Tofquote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef -J-D- het volgende:
Epic!quote:
Rensie, pas nu op je woorden. Straks wordt mijn eigen vrouw jaloers, gaat mijn huwelijk naar de knoppen en kan ik allimentatie gaan betalenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Oliver heeft het gehosselt hoor, interview met Escha
[ afbeelding ]
Oliver baas
Maar je vrouw die kijkt vanavond niet mee? Tenzij dir wordt herhaalt bij DWDD heb je nergens last van pikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Rensie, pas nu op je woorden. Straks wordt mijn eigen vrouw jaloers, gaat mijn huwelijk naar de knoppen en kan ik allimentatie gaan betalen
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar je vrouw die kijkt vanavond niet mee? Tenzij dir wordt herhaalt bij DWDD heb je nergens last van pik
Voilá: Foto's van Johan Derksen als voetballerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Veerboot het volgende:
Oh ja, dat foto-archief heb ik toen ook van 'm gehad. Cd-rommetje moet hier nog ergens liggen. Zaten paar leuke foto's uit den ouden doosch tussen. Zal van de week eens opzoeken.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Oliver23 het volgende:
Interviewtje met Escha
http://sigaarsnor.blogspo(...)ekt-met-voetbal.html
Wie weet .... ...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Arn0 het volgende:
Ja, diepte-interview![]()
Nee, maar wel leuk dat ze meewerkt, ze lijkt wel aardig. Goed geregeld, ouwe reus. Gewoon twee topitems op de sigaarblogcom in een avond, het moet toch niet gekker worden! als Veerboot nu nog de offline gehaalde videos op Dailymotion zet, is het helemaal feest
Leuke, spontane reactie. Nu moet ze wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Oliver heeft het gehosselt hoor, interview met Escha
[ afbeelding ]
Oliver baas
Dacht dat al deze foto's al ergens stonden, ze komen me in ieder geval allemaal bekend voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Voilá: Foto's van Johan Derksen als voetballer
[ afbeelding ]
Keine mustache!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie weet .... ...
Mensen, zet even onder het interview een leuke reactie voor Escha
Zal ze leuk vinden
Heb je haar geen link naar dit topic gegeven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie weet .... ...
Zal ze leuk vinden
Aaaah klasse manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Oliver23 het volgende:
Interviewtje met Escha
http://sigaarsnor.blogspo(...)ekt-met-voetbal.html
spangtozquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is deze notoire domoor?
Dat neem je terug smeerpijp !!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh dat eikeltje.
Die WhoDamn wat is dat een klootzak joh!
WhoDamn is Bert van der Veerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh dat eikeltje.
Die WhoDamn wat is dat een klootzak joh!
Nog niet op SigaarSnor in ieder geval, maar zou best kunnen dat ze al eens in dit topic voorbij zijn gekomen. Een aantal heb ik inderdaad sowieso gezien in wat van die interviews met Derksen (programma van starfuckertje Yolanthe o.a.).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef Vasilevski het volgende:
Dacht dat al deze foto's al ergens stonden, ze komen me in ieder geval allemaal bekend voor.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie weet .... ...
Zal ze leuk vinden
dat is zeker door Hansie Hansie gepost zo ordinair zijn wij VI hooligans nietquote:Anoniem zei
Daar moet een piemel in!
12-02-13 22:35
Nee, dat is Kooijemansquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef satecl het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)jmans-overleden.html
Is dat niet familie van ene Jan?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat zal Derksen vanavond zeggen over het wanbeleid van Veenstra bij Heerenveen? Riemer vd Velde op straat zetten is not dun.
Schoolmeester pak je spullen maar klootzak!
Genottelijkquote:
1. Zijn zus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Om in de stemming te komen: een kwisvraag, wat zijn de top 3 vrouwen volgens Hansie Hansie?
Dat is goed, zijn nummer 1 heeft inderdaad bij RTL gewerkt, maar wie o wie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op 2 Nicolette Kluijver stond er in en zijn Sophie op 3 geloof ik , de waaghals! Nr. 1 weet ik niet meer, zo'n RTL hossie was dat toch?
Ik wil wel zo'n originele agovv boktor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
iemand nog iets kopen van Betaald voetbalorganisatie AGOVV Apeldoorn B.V.
https://www.bva-auctions.com/auction/index/7042
Dat is wel een hele luxe reservebank.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Epicquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Oliver23 het volgende:
Zou de Harlem Shake van Cambuur nog voorbij komen?
Het kan ook prima in Hotel Abrona worden opgenomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kurhaus in grote financiële problemen
Na het faillissement van de Pier dreigt nu een andere Scheveningse blikvanger ten onder te gaan. Vijfsterrenhotel het Kurhaus heeft namelijk grote financiële problemen.
Exploitant Steinberger kan al maanden de huur niet meer betalen. De (voormalige) eigenaar Jersulem Economy betaalde al sinds de zomer 2012 de rente over de lening niet meer, waardoor deze overging naar special servicer Hatfield Philips.
Dat blijkt uit een rapport van Hatfield Philips dat in handen is van Quote
http://www.quotenet.nl/Ni(...)iele-problemen-53221
Ik heb zo een idee dat we voorlopig niet meer een uitzending krijgen vanuit het Kurhaus
Jammer dat de veilingen binnenkort al aflopen, had beter in de zomer kunnen zijn wanneer ik ga verkassenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waardeloze gasten hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
De nr 1 van Hansie was Daphne Bunskoek, dat jullie dat niet geraden hebben ongelofelijk
Van die hele grote bamiballenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Biertje in de hand, bitterballen in de schaal, ah klasse man
Tijd voor een topshowtje met Bossiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Biertje in de hand, bitterballen in de schaal, ah klasse man
Dan verliest Boskampquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef Shreyas het volgende:
Ze moeten eens Dennis van der Geest samen uitnodigen met Boskamp, kijken wat er dan gebeurd
Het is en blijft een lelijk dingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef De_Dorstige het volgende:
Escha achter de bar met een nieuw kapsel.
Ziet er niet uit man, doe die krullen maar weerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef De_Dorstige het volgende:
Escha achter de bar met een nieuw kapsel.
Waardeloze gozer.quote:
goed he?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Dos37 het volgende:
Godver het is nog niet over voetbal gegaan
efkes wisselen dat pietertjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef DrDentz het volgende:
het is gewoon nog leuker dan pieter derks
die stagaire is baas als ie het erin doetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Rickazio het volgende:
zapservicezit zo'n zielige stagiaire op
zit een meid op, en die kijkt nooit voetbalprogramma's, ze zal waarschijnlijk van t weekend getipt worden en dan zit het er maandag inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die stagaire is baas als ie het erin doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |