Ik hoop maar dat meneer Jordania niet meeleest in dit topic.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Daarom had Sofie toen ook die hersenbloeding, Hans pompt haar zo hard dat ze de hele tijd met haar hoofd tegen de bedrand stoot.
Deze opmerking vind ik echt not dunquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Daarom had Sofie toen ook die hersenbloeding, Hans pompt haar zo hard dat ze de hele tijd met haar hoofd tegen de bedrand stoot.
quote:
Journalistiek van likmevessie. Beetje tv kijken en dan artikeltjes tikken. Echt diepgaande onderzoekende journalistiek dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat goedkoop van Nu.nl, lekker makkelijk scoren dit. Hier moet ik echt van kotsen.
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-sneijder-cabau.html
Het doet mij denken aan de tijd van pberends.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat goedkoop van Nu.nl, lekker makkelijk scoren dit. Hier moet ik echt van kotsen.
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-sneijder-cabau.html
Met de opdruk van Sophie zodat wij ook een keer op haar kunnen springen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VI webshop zou ook dingen als lunchtrommels en dekbedovertrekken moeten verkopen, dat zou een grote hit worden.
Wat is er gebeurd met deze baas?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de tijd van pberends.
Voor de Genee föhn, gel en haarverf producten moet er ook een none voetbal onderdeel komen op de site. Al kan de föhn uiteraard in de clubkleuren van Cambuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kunnen verkocht worden in limited edition maar ik zat vooral aan grote opdrukken van het hoofd van Johan te denken. Wanneer dit een succes is kan ook merchandise omtrent de andere helden in omloop worden gebracht, ik denk aan originele Schelvecchio Italia sweaters etc.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
ik wil een gifje van dat gezicht van Genee op het einde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |