Ik was dat teringlelijke ding alweer zat manquote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, de week was nog niet voorbij.
Valsspeler
Ik weet zeker dat het de afgelopen minuut in je gedachten is geweest.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je lul afvegen aan het gordijn?
Ja, zo zijn we niet getrouwd.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik was dat teringlelijke ding alweer zat man
Thanks.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef IbanMayo het volgende:
ff nog een helftje Sierd meepakken bij Liverpool-WBA
Dat is jammer, het was een van mijn lievelingsusers, maar die tijd is nu voorbij vrees ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo zijn we niet getrouwd.
Je bent al je geloofwaardigheid kwijt wmb
Oei, nu kan ik niet meer slapen denk ik. Wat doe je me toch aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou geniet ik ook altijd he ouwe pikquote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jammer, het was een van mijn lievelingsusers, maar die tijd is nu voorbij vrees ik.
Nou ja, hier hetzelfde. Vond het een van de leukere PSVers ook.. Jammer dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jammer, het was een van mijn lievelingsusers, maar die tijd is nu voorbij vrees ik.
Als Stijn geen ban had gehad, dan had hij dit vast niet gedurft.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel de liefde manquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, hier hetzelfde. Vond het een van de leukere PSVers ook.. Jammer dit.
Zonde, dacht al, waar is zn 300cquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen heeft zijn chrysler ingeruild voor een lancia thema![]()
59-zfs-2 van 60.000,- euri
http://www.radioveronica.(...)dinsdag-24-mei-2011/quote:Een Nederlander, Fransman en Belg zijn wat aan het opscheppen over hoe ze een vrouw vlug op temperatuur kunnen krijgen….je weet wel. Zegt de Nederlander: “Nou als ik bij mijn meisje ben dan geeft ik ze een kusje hier, een kusje daar en met zo’n vijf minuten heb ik ze wel zo ver dat . . .”
Zegt de Fransman: “Nou bij mijn vrouw doe ik dat heel anders. Kriebeltje hier, kriebeltje daar, kriebeltje zus, kriebeltje zo en met twee minuten is ze niet meer te houden” Zegt de Belg: “Ik vind wel dat het bij jullie wat lang duurt. Ik spring bij mijn vrouw in bed, ik duik erop en ga lekker tekeer, ik kom klaar en veeg hem daarna af aan de gordijnen en met vijf seconden is ze witheet!”
Daartussen heeft hij nog een saab gehad. Te zien waar Yolanthe hem ging bezoeken.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen heeft zijn chrysler ingeruild voor een lancia thema![]()
59-zfs-2 van 60.000,- euri
Topshowtje hoor. Het programma heet vanaf nu overigens Vitesse International.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
ik wil een gifje van dat gezicht van Genee op het einde![]()
Thanks!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e93-eea8f4d4bf94.mp4
Serieus man wat een baas blijft Derksen, toen ik hem kort had ontmoet een hele leuke man in de omgang.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef -J-D- het volgende:
Net terug van de uitzending. Nog een half uur met Derksen staan praten. Erg vermakelijk
Hij gaf zijn visitekaartje nog en bood aan om het fotoarchief van hem dat bij VI staat aan ons te geven. Toppie!
Ow ja, Veerboot, hij vroeg ook nog:"Sigaarnogiets.nogiets.... bestaat dat ook nog??"
Ja en daarna een peut op zijn neus, respectloos.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als die Sophie mijn zus was dan kreeg die Hans de eerste keer dat ik hem tegenkwam een enorme pofferd op zijn neus.
Heb je hem geen VI Hooligans t-shirt gegeven?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef -J-D- het volgende:
Net terug van de uitzending. Nog een half uur met Derksen staan praten. Erg vermakelijk
Hij gaf zijn visitekaartje nog en bood aan om het fotoarchief van hem dat bij VI staat aan ons te geven. Toppie!
Ow ja, Veerboot, hij vroeg ook nog:"Sigaarnogiets.nogiets.... bestaat dat ook nog??"
Neen, ik ben geen lid van die clanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je hem geen VI Hooligans t-shirt gegeven?
Enquote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef Stiggie het volgende:
Geeft op dit moment een beurt aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sophie mag blij zijn dat ze een BN-er heeft als man. Bovendien denk ik dat ze die ludieke opmerkingen van haar man, zo aan het einde van VI, wel grappig vindt en waarom ook niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof Hansie er na de uitzending echt op magDie staat gewoon de vaatwasser in te ruimen terwijl Sophie Sex and the City kijkt.
Ik hoop maar dat meneer Jordania niet meeleest in dit topic.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Daarom had Sofie toen ook die hersenbloeding, Hans pompt haar zo hard dat ze de hele tijd met haar hoofd tegen de bedrand stoot.
Deze opmerking vind ik echt not dunquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Daarom had Sofie toen ook die hersenbloeding, Hans pompt haar zo hard dat ze de hele tijd met haar hoofd tegen de bedrand stoot.
quote:
Journalistiek van likmevessie. Beetje tv kijken en dan artikeltjes tikken. Echt diepgaande onderzoekende journalistiek dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat goedkoop van Nu.nl, lekker makkelijk scoren dit. Hier moet ik echt van kotsen.
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-sneijder-cabau.html
Het doet mij denken aan de tijd van pberends.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat goedkoop van Nu.nl, lekker makkelijk scoren dit. Hier moet ik echt van kotsen.
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-sneijder-cabau.html
Met de opdruk van Sophie zodat wij ook een keer op haar kunnen springen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VI webshop zou ook dingen als lunchtrommels en dekbedovertrekken moeten verkopen, dat zou een grote hit worden.
Wat is er gebeurd met deze baas?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de tijd van pberends.
Voor de Genee föhn, gel en haarverf producten moet er ook een none voetbal onderdeel komen op de site. Al kan de föhn uiteraard in de clubkleuren van Cambuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kunnen verkocht worden in limited edition maar ik zat vooral aan grote opdrukken van het hoofd van Johan te denken. Wanneer dit een succes is kan ook merchandise omtrent de andere helden in omloop worden gebracht, ik denk aan originele Schelvecchio Italia sweaters etc.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
ik wil een gifje van dat gezicht van Genee op het einde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |