SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
Groot vooral.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waren wel lekkere bamiballen
Volgens mij zijn dat pinda's.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hapt ze weg als olienoten, wat olienoten ook mogen zijn.
Hoezo, hij veegt hem toch af aan het gordijn.quote:
nee nee, deze week het gordijn, dat is nieuw.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
`
Niet alleen dat, maar elke week hetzelfde zeggen.
Je lul afvegen aan het gordijn?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans zegt gewoon wat de meeste mannen denken.
Dat doet hij elke week.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef Eenskijken het volgende:
lol, die drummer voerde een showtje uit
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
ik wil een gifje van dat gezicht van Genee op het einde![]()
Ik was dat teringlelijke ding alweer zat manquote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, de week was nog niet voorbij.
Valsspeler
Ik weet zeker dat het de afgelopen minuut in je gedachten is geweest.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je lul afvegen aan het gordijn?
Ja, zo zijn we niet getrouwd.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik was dat teringlelijke ding alweer zat man
Thanks.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef IbanMayo het volgende:
ff nog een helftje Sierd meepakken bij Liverpool-WBA
Dat is jammer, het was een van mijn lievelingsusers, maar die tijd is nu voorbij vrees ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo zijn we niet getrouwd.
Je bent al je geloofwaardigheid kwijt wmb
Oei, nu kan ik niet meer slapen denk ik. Wat doe je me toch aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou geniet ik ook altijd he ouwe pikquote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jammer, het was een van mijn lievelingsusers, maar die tijd is nu voorbij vrees ik.
Nou ja, hier hetzelfde. Vond het een van de leukere PSVers ook.. Jammer dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jammer, het was een van mijn lievelingsusers, maar die tijd is nu voorbij vrees ik.
Als Stijn geen ban had gehad, dan had hij dit vast niet gedurft.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel de liefde manquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, hier hetzelfde. Vond het een van de leukere PSVers ook.. Jammer dit.
Zonde, dacht al, waar is zn 300cquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen heeft zijn chrysler ingeruild voor een lancia thema![]()
59-zfs-2 van 60.000,- euri
http://www.radioveronica.(...)dinsdag-24-mei-2011/quote:Een Nederlander, Fransman en Belg zijn wat aan het opscheppen over hoe ze een vrouw vlug op temperatuur kunnen krijgen….je weet wel. Zegt de Nederlander: “Nou als ik bij mijn meisje ben dan geeft ik ze een kusje hier, een kusje daar en met zo’n vijf minuten heb ik ze wel zo ver dat . . .”
Zegt de Fransman: “Nou bij mijn vrouw doe ik dat heel anders. Kriebeltje hier, kriebeltje daar, kriebeltje zus, kriebeltje zo en met twee minuten is ze niet meer te houden” Zegt de Belg: “Ik vind wel dat het bij jullie wat lang duurt. Ik spring bij mijn vrouw in bed, ik duik erop en ga lekker tekeer, ik kom klaar en veeg hem daarna af aan de gordijnen en met vijf seconden is ze witheet!”
Daartussen heeft hij nog een saab gehad. Te zien waar Yolanthe hem ging bezoeken.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen heeft zijn chrysler ingeruild voor een lancia thema![]()
59-zfs-2 van 60.000,- euri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |