Ik voel de liefde manquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, hier hetzelfde. Vond het een van de leukere PSVers ook.. Jammer dit.
Zonde, dacht al, waar is zn 300cquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen heeft zijn chrysler ingeruild voor een lancia thema![]()
59-zfs-2 van 60.000,- euri
http://www.radioveronica.(...)dinsdag-24-mei-2011/quote:Een Nederlander, Fransman en Belg zijn wat aan het opscheppen over hoe ze een vrouw vlug op temperatuur kunnen krijgen….je weet wel. Zegt de Nederlander: “Nou als ik bij mijn meisje ben dan geeft ik ze een kusje hier, een kusje daar en met zo’n vijf minuten heb ik ze wel zo ver dat . . .”
Zegt de Fransman: “Nou bij mijn vrouw doe ik dat heel anders. Kriebeltje hier, kriebeltje daar, kriebeltje zus, kriebeltje zo en met twee minuten is ze niet meer te houden” Zegt de Belg: “Ik vind wel dat het bij jullie wat lang duurt. Ik spring bij mijn vrouw in bed, ik duik erop en ga lekker tekeer, ik kom klaar en veeg hem daarna af aan de gordijnen en met vijf seconden is ze witheet!”
Daartussen heeft hij nog een saab gehad. Te zien waar Yolanthe hem ging bezoeken.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen heeft zijn chrysler ingeruild voor een lancia thema![]()
59-zfs-2 van 60.000,- euri
Topshowtje hoor. Het programma heet vanaf nu overigens Vitesse International.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
ik wil een gifje van dat gezicht van Genee op het einde![]()
Thanks!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e93-eea8f4d4bf94.mp4
Serieus man wat een baas blijft Derksen, toen ik hem kort had ontmoet een hele leuke man in de omgang.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef -J-D- het volgende:
Net terug van de uitzending. Nog een half uur met Derksen staan praten. Erg vermakelijk
Hij gaf zijn visitekaartje nog en bood aan om het fotoarchief van hem dat bij VI staat aan ons te geven. Toppie!
Ow ja, Veerboot, hij vroeg ook nog:"Sigaarnogiets.nogiets.... bestaat dat ook nog??"
Ja en daarna een peut op zijn neus, respectloos.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als die Sophie mijn zus was dan kreeg die Hans de eerste keer dat ik hem tegenkwam een enorme pofferd op zijn neus.
Heb je hem geen VI Hooligans t-shirt gegeven?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef -J-D- het volgende:
Net terug van de uitzending. Nog een half uur met Derksen staan praten. Erg vermakelijk
Hij gaf zijn visitekaartje nog en bood aan om het fotoarchief van hem dat bij VI staat aan ons te geven. Toppie!
Ow ja, Veerboot, hij vroeg ook nog:"Sigaarnogiets.nogiets.... bestaat dat ook nog??"
Neen, ik ben geen lid van die clanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je hem geen VI Hooligans t-shirt gegeven?
Enquote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef Stiggie het volgende:
Geeft op dit moment een beurt aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |