Maar je vrouw die kijkt vanavond niet mee? Tenzij dir wordt herhaalt bij DWDD heb je nergens last van pikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Rensie, pas nu op je woorden. Straks wordt mijn eigen vrouw jaloers, gaat mijn huwelijk naar de knoppen en kan ik allimentatie gaan betalen
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar je vrouw die kijkt vanavond niet mee? Tenzij dir wordt herhaalt bij DWDD heb je nergens last van pik
Voilá: Foto's van Johan Derksen als voetballerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Veerboot het volgende:
Oh ja, dat foto-archief heb ik toen ook van 'm gehad. Cd-rommetje moet hier nog ergens liggen. Zaten paar leuke foto's uit den ouden doosch tussen. Zal van de week eens opzoeken.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Oliver23 het volgende:
Interviewtje met Escha
http://sigaarsnor.blogspo(...)ekt-met-voetbal.html
Wie weet .... ...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Arn0 het volgende:
Ja, diepte-interview![]()
Nee, maar wel leuk dat ze meewerkt, ze lijkt wel aardig. Goed geregeld, ouwe reus. Gewoon twee topitems op de sigaarblogcom in een avond, het moet toch niet gekker worden! als Veerboot nu nog de offline gehaalde videos op Dailymotion zet, is het helemaal feest
Leuke, spontane reactie. Nu moet ze wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Oliver heeft het gehosselt hoor, interview met Escha
[ afbeelding ]
Oliver baas
Dacht dat al deze foto's al ergens stonden, ze komen me in ieder geval allemaal bekend voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Voilá: Foto's van Johan Derksen als voetballer
[ afbeelding ]
Keine mustache!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie weet .... ...
Mensen, zet even onder het interview een leuke reactie voor Escha
Zal ze leuk vinden
Heb je haar geen link naar dit topic gegeven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie weet .... ...
Zal ze leuk vinden
Aaaah klasse manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Oliver23 het volgende:
Interviewtje met Escha
http://sigaarsnor.blogspo(...)ekt-met-voetbal.html
spangtozquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is deze notoire domoor?
Dat neem je terug smeerpijp !!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh dat eikeltje.
Die WhoDamn wat is dat een klootzak joh!
WhoDamn is Bert van der Veerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh dat eikeltje.
Die WhoDamn wat is dat een klootzak joh!
Nog niet op SigaarSnor in ieder geval, maar zou best kunnen dat ze al eens in dit topic voorbij zijn gekomen. Een aantal heb ik inderdaad sowieso gezien in wat van die interviews met Derksen (programma van starfuckertje Yolanthe o.a.).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef Vasilevski het volgende:
Dacht dat al deze foto's al ergens stonden, ze komen me in ieder geval allemaal bekend voor.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie weet .... ...
Zal ze leuk vinden
dat is zeker door Hansie Hansie gepost zo ordinair zijn wij VI hooligans nietquote:Anoniem zei
Daar moet een piemel in!
12-02-13 22:35
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |