Als kind een keer gehad ja. Branden dat het deed, en brokjes die blijven zitten die je er daarna nog uit moet snuitenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij wel eens door je neus gekotst?
Oh sorry.quote:
Oke..quote:
Speelse chick in het midden en de tietjes van de rechterquote:
Ik open me voor je en laat er diarree uit spuitenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou nog die achterdeur open en ik kan er wat mee.
Damnquote:Op maandag 11 februari 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we shirtloos Harlem Shaken in lijn 50?quote:
Die ouwe.quote:
metro?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zullen we shirtloos Harlem Shaken in lijn 50?
Kom dan 5, slet. Meeten bij Roelof Hartplein.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zullen we shirtloos Harlem Shaken in lijn 50?
Wat ben jij ineens meetgefixeerd de afgelopen week dan.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom dan 5, slet. Meeten bij Roelof Hartplein.
5 is te klein om fatsoenlijk te kunnen shaken.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deal.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik open me voor je en laat er diarree uit spuiten
Echt hè, verneukt heel het toch al matige filmpje.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo stoer maar wel een hartverzakking krijgen als hij denkt dat Vas bij 'zijn' AH gaat werken.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chick rechts die typisch danst als een nederlanderquote:
Ben al meetgefixeerd sinds ik voor de eerste keer ging opscheppen met de grootte van mijn geslachtsdeelquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens meetgefixeerd de afgelopen week dan.
Doe eens een pic als deze, maar dan met je naam op de banaanquote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben al meetgefixeerd sinds ik voor de eerste keer ging opscheppen met de grootte van mijn geslachtsdeel.
Ik ben wel intimiderend blijkbaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo stoer maar wel een hartverzakking krijgen als hij denkt dat Vas bij 'zijn' AH gaat werken.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo stoer maar wel een hartverzakking krijgen als hij denkt dat Vas bij 'zijn' AH gaat werken.
Nogal ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt hè, verneukt heel het toch al matige filmpje.
Ja, die middelste daarentegen is niet gek.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick rechts die typisch danst als een nederlander
Doen we zo'n Combino-tram 5 waar dat conducteurshok verwijderd isquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
5 is te klein om fatsoenlijk te kunnen shaken.
Eerst een pic van jou die met je tieten speeltquote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe eens een pic als deze, maar dan met je naam op de banaan![]()
[ afbeelding ]
Met cb in 5?quote:
Doar hedde gliek in.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, die middelste daarentegen is niet gek.
Vals? Is gewoon de waarheid.quote:
Jij bent degene die opschept.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doen we zo'n Combino-tram 5 waar dat conducteurshok verwijderd is.
[..]
Eerst een pic van jou die met je tieten speelt.
Je bent zelf een Nederlander.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick rechts die typisch danst als een nederlander
Lijn 5 ofso?quote:
En toch nog ff zeggenquote:
Ew, nee.quote:
Nee ik ben degene die laat zien dat het puur grootspraak is.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent degene met geile praatjes.
Ja. Zeg ook nergens dat ik dat wel kan volgens mij... :squote:
Ja, dus?quote:
Alsnog te weinig ruimte, ga toch niet Shaken met maar twee man?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doen we zo'n Combino-tram 5 waar dat conducteurshok verwijderd is.
[..]
Eerst een pic van jou die met je tieten speelt.
O, dat zou kunnen. Beggars can't be choosers.quote:
Ja, je bent een grotere teleurstelling dan ik had verwacht.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je komt wel enigszins gepikeerd over de laatste tijd? Is er soms iets?
Waarom zou je de omtrek van mijn banaan willen weten? Dat heeft niks te maken met de lengte van m'n piemel.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik ben degene die laat zien dat het puur grootspraak is.
Volgens mij heb jij wel een goed ritmegevoel hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Zeg ook nergens dat ik dat wel kan volgens mij... :s
Dus houdoe.quote:
Nou, prima toch.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Skeerwe hebben écht een hele andere smaak dan.
Akkoord.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O, dat zou kunnen. Beggars can't be choosers.
Houdoe eh.quote:
Jij had het over grootte, dat is zowel lengte als omtrek.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou je de omtrek van mijn banaan willen weten? Dat heeft niks te maken met de lengte van m'n piemel.
Chai snapt m nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij had het over grootte, dat is zowel lengte als omtrek.
Jammer dat je 'hoor' er nog bij zettequote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een goed ritmegevoel hoor.
Zet Museumplein maar alvast af dan, in dat geval.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsnog te weinig ruimte, ga toch niet Shaken met maar twee man?
Groter of kleiner dan je neus?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, je bent een grotere teleurstelling dan ik had verwacht.
Groter, voor zover mogelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Groter of kleiner dan je neus?
Wel nice inderdaad, maar liever de pakken van die gast uit White Collar denk ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze man zijn pakken willen hebben.
Sexy moederneuker.
Je hebt iets weg van Pinokkio.quote:
Helemaal in de war als het over de banaan van dWc gaatquote:
Prance altijd een beetje rond wanneer ik een pak aan moet. Like so.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel nice inderdaad, maar liever de pakken van die gast uit White Collar denk ik.
Moet kunnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Prance altijd een beetje rond wanneer ik een pak aan moet. Like so.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel nice inderdaad, maar liever de pakken van die gast uit White Collar denk ik.
Oh wow, zulks een goeie.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt iets weg van Pinokkio.
quote:
leuke persoonlijkheidquote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
wat een lelijke kut blik.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
Rare wenkbrauwquote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
Not helemaal my type maar alsnog een 7.83435125134. (na puntenaftrek voor verneukte wenkbrauwen en nagels/nagellak)quote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
Als je nou jeuk bij je ogen hebtquote:
Bips vegen danquote:Op maandag 11 februari 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nou jeuk bij je ogen hebt
Echt he? Ik snap niet waarom je dit zou willen. Naast dat het er goor uit ziet, is het ook nog eens ontzettend onpraktisch.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Ja ik wilde het nog beschaafd houden, maar je verwoordt precies mijn gedachte..quote:
In India heb je vast mensen die nog nooit hun nagels hebben geknipt.. slepen ze daar met meters nagels aan hun klauwenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Ik snap niet waarom je dit zou willen. Naast dat het er goor uit ziet, is het ook nog eens ontzettend onpraktisch.
Wel handig voor snuivenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shit manquote:
Geen dank. Daar ben ik voorquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik wilde het nog beschaafd houden, maar je verwoordt precies mijn gedachte..
Dank je wel.
Geen krio maar Frank geeft het een dikke 8.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
7,9/10.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
KB zat weer te pronken en raar te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
Ey wat voor gescheld was er in 'hoe zie je er nu uit' dan?
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In India heb je vast mensen die nog nooit hun nagels hebben geknipt.. slepen ze daar met meters nagels aan hun klauwen
hoe noem je mij¿quote:
Hatsekidee, ik bedoel maar.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen krio maar Frank geeft het een dikke 8.
quote:
quote:
Wie is KB? En wie schold op wie?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef wise het volgende:
[..]
KB zat weer te pronken en raar te doen
Zou wel iets voor mij zijn. Struikel constant over van alles in de gym.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die btw vallen over een weggewerkte snoeren en languit gaan liggen op de vloer van de sportschool, gewoon zo vlak voor de crosstrainers.. Nog nooit zo hard inwendig gelachen
Wees eens niet zo nieuwsgierigquote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie is KB? En wie schelde op wie?
Hoe krijgen die mensen hun kleding aan en uit dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg dat eens niet honderdduizendmiljoen keer tegen me, terwijl je het zelf ook altijd bentquote:
Niet zo erg als jijquote:Op maandag 11 februari 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg dat eens niet honderdduizendmiljoen keer tegen me, terwijl je het zelf ook altijd bent
die lopen jaren in dezelfde kledingquote:Op maandag 11 februari 2013 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe krijgen die mensen hun kleding aan en uit dan?
Dacht ik ook meteen aan, of het is een dikke hoax, of ja, ik weet niet eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe krijgen die mensen hun kleding aan en uit dan?
Fucking hell..quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig als je net uitstapt met 160 op je nek voor atg squat.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn. Struikel constant over van alles in de gym.(nog nooit helemaal op m'n bek gegaan though)
Jij weet waarschijnlijk meer over elke fokker dan ik ooit zal wetenquote:
dat plaatje...zo denk ik ook altijd als ik een post van je lees.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fucking hell..
[ afbeelding ]
Kindje erbij ook gewoon.quote:
Kloptquote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij weet waarschijnlijk meer over elke fokker dan ik ooit zal weten
Mooie damequote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van Berenice Marlohe dan?![]()
grote duimenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
8,3/10.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Ja voor mij ook.. ben vrij lomp..quote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn. Struikel constant over van alles in de gym.(nog nooit helemaal op m'n bek gegaan though)
Zit je dan ook zo in die kantoortuin van je?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef wise het volgende:
[..]
dat plaatje...zo denk ik ook altijd als ik een post van je lees.
Nah ik heb het alleen als ik cool langs sexy chicks probeer te lopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Handig als je net uitstapt met 160 op je nek voor atg squat.
Stomme naam/10.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
fuckquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je dan ook zo in die kantoortuin van je?
Prima te verdragen op het netvlies in Skyfall.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest af en toe best hard lachen terwijl dat helemaal niet kon waar ik mij bevond.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja voor mij ook.. ben vrij lomp..maar ik zorg er altijd extra voor dat ik niet val daar... of op de stationstrap of andere dergelijke openbare gelegenheden
![]()
Voel me altijd vrij apart als ik net een half uur op de loopband heb gestaan, beetje zweterig of zo
Utrecht CS in de spitsquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest af en toe best hard lachen terwijl dat helemaal niet kon
Je hebt het gemistquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Utrecht CS in de spitsx 3 miljard.
WAT JAMMERquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slappe lach dit dat![]()
![]()
dan maar net doen alsof je hoestte of verstikte
quote:
Die laatste is spaghetti.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat feathering. SOON.
Dat is nog niet eens zo heel lelijk, maar dat andere.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat feathering. SOON.
Hey Vasquote:
quote:
Dit.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Ja en degene naast je had dan zo'n uitdrukking:quote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slappe lach dit dat![]()
![]()
dan maar net doen alsof je hoestte of verstikte
Ik haat spits, vooral op Utrecht CS.quote:
Ado heeft hier zijn werktijd mee doorgebracht ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:06 schreef Adolecens het volgende:
Hier kan je je ook wel ff mee bezighouden
[ afbeelding ]
Is dit je vriendin ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Die benen in vergelijking met haar bovenarmen.![]()
Waarom niet?quote:
Had niet zoveel te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ado heeft hier zijn werktijd mee doorgebracht ja?
Zou hard.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Die benen in vergelijking met haar bovenarmen.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vriendin uitlachen/hier posten?
quote:
Ja weenie?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vriendin uitlachen/hier posten?
verkoop ze dan nog altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit doet Chloro altijd na een break-up.
Waarom zou ik spellen slopen? Weet je hoe duur die shit is.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kan toch?quote:
Zou eventueel wel kunnen, ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan toch?
Het is tenslotte nog maandag.
Maar je hebt het niet gedaan.quote:
En zo is het maar net.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gedaan.
Petje af
Ken niet t hele internet hoor, jeeeez.quote:
Pijn in mijn hele lichaamquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua leeftijd bedoel ik, doofusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ken niet t hele internet hoor, jeeeez.
Sorry nog daarvoor.quote:
Nog steeds insane shoulder width.quote:
Duh. Zou zijn pik zuigen om wat van dat goden-DNA binnen te krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog steeds insane shoulder width.
Nee, helaas.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zag jij er zo ook uit op je 15e, krio?
Nee ik versta je toch niet met je chinese accentquote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben half Chinees hoor, need I say more?
Godver.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Duh. Zou zijn pik zuigen om wat van dat goden-DNA binnen te krijgen.
Dat heeft echt niets met mijn accent te maken hoor, dat jij het niet verstaat.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik versta je toch niet met je chinese accent
Je mag een beetje van mij hebbenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik versta je toch niet met je chinese accent
Flauw.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heeft echt niets met mijn accent te maken hoor, dat jij het niet verstaat.
Och, ik had hem niet eens door. Maar ja, jij hebt een neus voor dat soort dingen natuurlijk.quote:
Begin jij nou ook al, ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Och, ik had hem niet eens door. Maar ja, jij hebt een neus voor dat soort dingen natuurlijk.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heeft echt niets met mijn accent te maken hoor, dat jij het niet verstaat.
Half.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Is er ook nog iemand blank in dit topic?
Jij iig niet met je zonnebank kleurtjequote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Neequote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Huh ??quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij iig niet met je zonnebank kleurtje
Dat is ook meteen de enige keer, volgens mij?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef Salatrel het volgende:
Goeie film man Flight... Gelijk al tieten bij het begin
o dus ik kan hem wel weer afzetten nu?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook meteen de enige keer, volgens mij?
Nee man, goede film.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
o dus ik kan hem wel weer afzetten nu?
OK dan kijk ik verder... Wel beetje onrealistisch dat de captain een neger is maar OK ik hou een open mindquote:
Ik ben zoals dit meisje (Shaniqua)quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Jij bent bezet dus dan maakt het niet meer uit.quote:
Mevrouw, niet juf.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
OK dan kijk ik verder... Wel beetje onrealistisch dat de captain een neger is maar OK ik hou een open mind
Je hebt de pijpderby gewonnen?quote:
Open relatie.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij bent bezet dus dan maakt het niet meer uit.
Welcome back.quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Open relatie.
Over 6 weken met 5 jongens 4 dagen op educatieve vakantie ergens in het buitenland.
Nee dat nog niet, maar heb er wel de vaardigheden voor in huisquote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt de pijpderby gewonnen?
I'll wait and bleeeeeeeeedquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vas hou je bek en stop met bloeden
Als dat geen neuken wordt.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en nog 1 internationale studente.
Ga jij die jongens wat leren of zij jou?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Open relatie.
Over 6 weken met 5 jongens 4 dagen op educatieve vakantie ergens in het buitenland.
Beiden.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga jij die jongens wat leren of zij jou?
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Open relatie.
Weer te veel gechemo'ed?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde deze zo graag posten tijdens mijn ban.
Nee niet eensquote:
Volgens mij deed je dat voor mij ook nog, omg, I'm so sorry.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee niet eenswas verkapte link naar de puni van een user
Ja you owe me baby. Krijg sowieso 1 liksessie van je nu.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij deed je dat voor mij ook nog, omg, I'm so sorry.
Overdag ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Alle? Studiegerelateerd dan toch zeker?
Nou, dat was echt de moeite waard.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde deze zo graag posten tijdens mijn ban.
Komt voor elkaar bby. :$:$quote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja you owe me baby. Krijg sowieso 1 liksessie van je nu.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Haha fuck.quote:
K, bye.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Wel kindertjes pappa gaat slapen.
Het is papa. En niemand cared.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Wel kindertjes pappa gaat slapen.
quote:1.Bill Gates earns $ 250 every second, that is 20 million dollars a day and 7.8 billion dollars a year!
Deze mod.quote:
Lolwat.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And not a single dollar was shared
Die kerel is te krentig om zn kinderen money te geven hij zegt dat ze moeten werken ervoor. Overigens vind ik het ook heel merkwaardig dat hij nooit een mooi pak heeft.quote:
En toch hebben zijn kinderen het allemaal goed voor elkaar, los daarvan geeft hij miljoenen per jaar uit aan goede doelen?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kerel is te krentig om zn kinderen money te geven hij zegt dat ze moeten werken ervoor. Overigens vind ik het ook heel merkwaardig dat hij nooit een mooi pak heeft.
Hoor het al die volgende ban komt er binnenkort weer aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is papa. En niemand cared.
Ik ben ook goed doel heb never geld gekregen van hem.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
En toch hebben zijn kinderen het allemaal goed voor elkaar, los daarvan geeft hij miljoenen per jaar uit aan goede doelen?
Jij verdient het niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben ook goed doel heb never geld gekregen van hem.
was jij maar een keer gebanned, til infinity and beyond bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 februari 2013 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoor het al die volgende ban komt er binnenkort weer aan.
Doe eens een kunstje dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet ik ben high entertainment hier.
Ja, dat kan, niets mis mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:50 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat liedje van the Harlem Shake stiekem een beetje leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |