Als kind een keer gehad ja. Branden dat het deed, en brokjes die blijven zitten die je er daarna nog uit moet snuitenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij wel eens door je neus gekotst?
Oh sorry.quote:
Oke..quote:
Speelse chick in het midden en de tietjes van de rechterquote:
Ik open me voor je en laat er diarree uit spuitenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou nog die achterdeur open en ik kan er wat mee.
Damnquote:Op maandag 11 februari 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we shirtloos Harlem Shaken in lijn 50?quote:
Die ouwe.quote:
metro?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zullen we shirtloos Harlem Shaken in lijn 50?
Kom dan 5, slet. Meeten bij Roelof Hartplein.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zullen we shirtloos Harlem Shaken in lijn 50?
Wat ben jij ineens meetgefixeerd de afgelopen week dan.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom dan 5, slet. Meeten bij Roelof Hartplein.
5 is te klein om fatsoenlijk te kunnen shaken.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deal.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik open me voor je en laat er diarree uit spuiten
Echt hè, verneukt heel het toch al matige filmpje.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo stoer maar wel een hartverzakking krijgen als hij denkt dat Vas bij 'zijn' AH gaat werken.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chick rechts die typisch danst als een nederlanderquote:
Ben al meetgefixeerd sinds ik voor de eerste keer ging opscheppen met de grootte van mijn geslachtsdeelquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens meetgefixeerd de afgelopen week dan.
Doe eens een pic als deze, maar dan met je naam op de banaanquote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben al meetgefixeerd sinds ik voor de eerste keer ging opscheppen met de grootte van mijn geslachtsdeel.
Ik ben wel intimiderend blijkbaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo stoer maar wel een hartverzakking krijgen als hij denkt dat Vas bij 'zijn' AH gaat werken.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo stoer maar wel een hartverzakking krijgen als hij denkt dat Vas bij 'zijn' AH gaat werken.
Nogal ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt hè, verneukt heel het toch al matige filmpje.
Ja, die middelste daarentegen is niet gek.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick rechts die typisch danst als een nederlander
Doen we zo'n Combino-tram 5 waar dat conducteurshok verwijderd isquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
5 is te klein om fatsoenlijk te kunnen shaken.
Eerst een pic van jou die met je tieten speeltquote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe eens een pic als deze, maar dan met je naam op de banaan![]()
[ afbeelding ]
Met cb in 5?quote:
Doar hedde gliek in.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, die middelste daarentegen is niet gek.
Vals? Is gewoon de waarheid.quote:
Jij bent degene die opschept.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doen we zo'n Combino-tram 5 waar dat conducteurshok verwijderd is.
[..]
Eerst een pic van jou die met je tieten speelt.
Je bent zelf een Nederlander.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick rechts die typisch danst als een nederlander
Lijn 5 ofso?quote:
En toch nog ff zeggenquote:
Ew, nee.quote:
Nee ik ben degene die laat zien dat het puur grootspraak is.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent degene met geile praatjes.
Ja. Zeg ook nergens dat ik dat wel kan volgens mij... :squote:
Ja, dus?quote:
Alsnog te weinig ruimte, ga toch niet Shaken met maar twee man?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doen we zo'n Combino-tram 5 waar dat conducteurshok verwijderd is.
[..]
Eerst een pic van jou die met je tieten speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |