7,9/10.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
KB zat weer te pronken en raar te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
Ey wat voor gescheld was er in 'hoe zie je er nu uit' dan?
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In India heb je vast mensen die nog nooit hun nagels hebben geknipt.. slepen ze daar met meters nagels aan hun klauwen
hoe noem je mijżquote:
Hatsekidee, ik bedoel maar.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen krio maar Frank geeft het een dikke 8.
quote:
quote:
Wie is KB? En wie schold op wie?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef wise het volgende:
[..]
KB zat weer te pronken en raar te doen
Zou wel iets voor mij zijn. Struikel constant over van alles in de gym.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die btw vallen over een weggewerkte snoeren en languit gaan liggen op de vloer van de sportschool, gewoon zo vlak voor de crosstrainers.. Nog nooit zo hard inwendig gelachen
Wees eens niet zo nieuwsgierigquote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie is KB? En wie schelde op wie?
Hoe krijgen die mensen hun kleding aan en uit dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg dat eens niet honderdduizendmiljoen keer tegen me, terwijl je het zelf ook altijd bentquote:
Niet zo erg als jijquote:Op maandag 11 februari 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg dat eens niet honderdduizendmiljoen keer tegen me, terwijl je het zelf ook altijd bent
die lopen jaren in dezelfde kledingquote:Op maandag 11 februari 2013 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe krijgen die mensen hun kleding aan en uit dan?
Dacht ik ook meteen aan, of het is een dikke hoax, of ja, ik weet niet eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe krijgen die mensen hun kleding aan en uit dan?
Fucking hell..quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig als je net uitstapt met 160 op je nek voor atg squat.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn. Struikel constant over van alles in de gym.(nog nooit helemaal op m'n bek gegaan though)
Jij weet waarschijnlijk meer over elke fokker dan ik ooit zal wetenquote:
dat plaatje...zo denk ik ook altijd als ik een post van je lees.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fucking hell..
[ afbeelding ]
Kindje erbij ook gewoon.quote:
Kloptquote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij weet waarschijnlijk meer over elke fokker dan ik ooit zal weten
Mooie damequote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van Berenice Marlohe dan?![]()
grote duimenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
8,3/10.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Ja voor mij ook.. ben vrij lomp..quote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn. Struikel constant over van alles in de gym.(nog nooit helemaal op m'n bek gegaan though)
Zit je dan ook zo in die kantoortuin van je?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef wise het volgende:
[..]
dat plaatje...zo denk ik ook altijd als ik een post van je lees.
Nah ik heb het alleen als ik cool langs sexy chicks probeer te lopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Handig als je net uitstapt met 160 op je nek voor atg squat.
Stomme naam/10.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
fuckquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je dan ook zo in die kantoortuin van je?
Prima te verdragen op het netvlies in Skyfall.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest af en toe best hard lachen terwijl dat helemaal niet kon waar ik mij bevond.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja voor mij ook.. ben vrij lomp..maar ik zorg er altijd extra voor dat ik niet val daar... of op de stationstrap of andere dergelijke openbare gelegenheden
![]()
Voel me altijd vrij apart als ik net een half uur op de loopband heb gestaan, beetje zweterig of zo
Utrecht CS in de spitsquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest af en toe best hard lachen terwijl dat helemaal niet kon
Je hebt het gemistquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Utrecht CS in de spitsx 3 miljard.
WAT JAMMERquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slappe lach dit dat![]()
![]()
dan maar net doen alsof je hoestte of verstikte
quote:
Die laatste is spaghetti.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat feathering. SOON.
Dat is nog niet eens zo heel lelijk, maar dat andere.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat feathering. SOON.
Hey Vasquote:
quote:
Dit.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Ja en degene naast je had dan zo'n uitdrukking:quote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slappe lach dit dat![]()
![]()
dan maar net doen alsof je hoestte of verstikte
Ik haat spits, vooral op Utrecht CS.quote:
Ado heeft hier zijn werktijd mee doorgebracht ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:06 schreef Adolecens het volgende:
Hier kan je je ook wel ff mee bezighouden
[ afbeelding ]
Is dit je vriendin ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Die benen in vergelijking met haar bovenarmen.![]()
Waarom niet?quote:
Had niet zoveel te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ado heeft hier zijn werktijd mee doorgebracht ja?
Zou hard.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Die benen in vergelijking met haar bovenarmen.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vriendin uitlachen/hier posten?
quote:
Ja weenie?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vriendin uitlachen/hier posten?
verkoop ze dan nog altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit doet Chloro altijd na een break-up.
Waarom zou ik spellen slopen? Weet je hoe duur die shit is.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kan toch?quote:
Zou eventueel wel kunnen, ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan toch?
Het is tenslotte nog maandag.
Maar je hebt het niet gedaan.quote:
En zo is het maar net.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gedaan.
Petje af
Ken niet t hele internet hoor, jeeeez.quote:
Pijn in mijn hele lichaamquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua leeftijd bedoel ik, doofusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ken niet t hele internet hoor, jeeeez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |