O, dat zou kunnen. Beggars can't be choosers.quote:
Ja, je bent een grotere teleurstelling dan ik had verwacht.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je komt wel enigszins gepikeerd over de laatste tijd? Is er soms iets?
Waarom zou je de omtrek van mijn banaan willen weten? Dat heeft niks te maken met de lengte van m'n piemel.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik ben degene die laat zien dat het puur grootspraak is.
Volgens mij heb jij wel een goed ritmegevoel hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Zeg ook nergens dat ik dat wel kan volgens mij... :s
Dus houdoe.quote:
Nou, prima toch.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Skeerwe hebben écht een hele andere smaak dan.
Akkoord.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O, dat zou kunnen. Beggars can't be choosers.
Houdoe eh.quote:
Jij had het over grootte, dat is zowel lengte als omtrek.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou je de omtrek van mijn banaan willen weten? Dat heeft niks te maken met de lengte van m'n piemel.
Chai snapt m nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij had het over grootte, dat is zowel lengte als omtrek.
Jammer dat je 'hoor' er nog bij zettequote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een goed ritmegevoel hoor.
Zet Museumplein maar alvast af dan, in dat geval.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsnog te weinig ruimte, ga toch niet Shaken met maar twee man?
Groter of kleiner dan je neus?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, je bent een grotere teleurstelling dan ik had verwacht.
Groter, voor zover mogelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Groter of kleiner dan je neus?
Wel nice inderdaad, maar liever de pakken van die gast uit White Collar denk ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze man zijn pakken willen hebben.
Sexy moederneuker.
Je hebt iets weg van Pinokkio.quote:
Helemaal in de war als het over de banaan van dWc gaatquote:
Prance altijd een beetje rond wanneer ik een pak aan moet. Like so.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel nice inderdaad, maar liever de pakken van die gast uit White Collar denk ik.
Moet kunnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Prance altijd een beetje rond wanneer ik een pak aan moet. Like so.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel nice inderdaad, maar liever de pakken van die gast uit White Collar denk ik.
Oh wow, zulks een goeie.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt iets weg van Pinokkio.
quote:
leuke persoonlijkheidquote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
wat een lelijke kut blik.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
Rare wenkbrauwquote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
Not helemaal my type maar alsnog een 7.83435125134. (na puntenaftrek voor verneukte wenkbrauwen en nagels/nagellak)quote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
Als je nou jeuk bij je ogen hebtquote:
Bips vegen danquote:Op maandag 11 februari 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nou jeuk bij je ogen hebt
Echt he? Ik snap niet waarom je dit zou willen. Naast dat het er goor uit ziet, is het ook nog eens ontzettend onpraktisch.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Ja ik wilde het nog beschaafd houden, maar je verwoordt precies mijn gedachte..quote:
In India heb je vast mensen die nog nooit hun nagels hebben geknipt.. slepen ze daar met meters nagels aan hun klauwenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Ik snap niet waarom je dit zou willen. Naast dat het er goor uit ziet, is het ook nog eens ontzettend onpraktisch.
Wel handig voor snuivenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shit manquote:
Geen dank. Daar ben ik voorquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik wilde het nog beschaafd houden, maar je verwoordt precies mijn gedachte..
Dank je wel.
Geen krio maar Frank geeft het een dikke 8.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |