Mooie damequote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van Berenice Marlohe dan?![]()
grote duimenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
8,3/10.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Ja voor mij ook.. ben vrij lomp..quote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn. Struikel constant over van alles in de gym.(nog nooit helemaal op m'n bek gegaan though)
Zit je dan ook zo in die kantoortuin van je?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef wise het volgende:
[..]
dat plaatje...zo denk ik ook altijd als ik een post van je lees.
Nah ik heb het alleen als ik cool langs sexy chicks probeer te lopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Handig als je net uitstapt met 160 op je nek voor atg squat.
Stomme naam/10.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
fuckquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je dan ook zo in die kantoortuin van je?
Prima te verdragen op het netvlies in Skyfall.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest af en toe best hard lachen terwijl dat helemaal niet kon waar ik mij bevond.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja voor mij ook.. ben vrij lomp..maar ik zorg er altijd extra voor dat ik niet val daar... of op de stationstrap of andere dergelijke openbare gelegenheden
![]()
Voel me altijd vrij apart als ik net een half uur op de loopband heb gestaan, beetje zweterig of zo
Utrecht CS in de spitsquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest af en toe best hard lachen terwijl dat helemaal niet kon
Je hebt het gemistquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Utrecht CS in de spitsx 3 miljard.
WAT JAMMERquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slappe lach dit dat![]()
![]()
dan maar net doen alsof je hoestte of verstikte
quote:
Die laatste is spaghetti.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |