7,9/10.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk cijfer krio?
[ afbeelding ]
8,45/10 wel.
KB zat weer te pronken en raar te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
Ey wat voor gescheld was er in 'hoe zie je er nu uit' dan?
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In India heb je vast mensen die nog nooit hun nagels hebben geknipt.. slepen ze daar met meters nagels aan hun klauwen
hoe noem je mijżquote:
Hatsekidee, ik bedoel maar.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen krio maar Frank geeft het een dikke 8.
quote:
quote:
Wie is KB? En wie schold op wie?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef wise het volgende:
[..]
KB zat weer te pronken en raar te doen
Zou wel iets voor mij zijn. Struikel constant over van alles in de gym.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die btw vallen over een weggewerkte snoeren en languit gaan liggen op de vloer van de sportschool, gewoon zo vlak voor de crosstrainers.. Nog nooit zo hard inwendig gelachen
Wees eens niet zo nieuwsgierigquote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie is KB? En wie schelde op wie?
Hoe krijgen die mensen hun kleding aan en uit dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg dat eens niet honderdduizendmiljoen keer tegen me, terwijl je het zelf ook altijd bentquote:
Niet zo erg als jijquote:Op maandag 11 februari 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg dat eens niet honderdduizendmiljoen keer tegen me, terwijl je het zelf ook altijd bent
die lopen jaren in dezelfde kledingquote:Op maandag 11 februari 2013 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe krijgen die mensen hun kleding aan en uit dan?
Dacht ik ook meteen aan, of het is een dikke hoax, of ja, ik weet niet eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 21:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe krijgen die mensen hun kleding aan en uit dan?
Fucking hell..quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig als je net uitstapt met 160 op je nek voor atg squat.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn. Struikel constant over van alles in de gym.(nog nooit helemaal op m'n bek gegaan though)
Jij weet waarschijnlijk meer over elke fokker dan ik ooit zal wetenquote:
dat plaatje...zo denk ik ook altijd als ik een post van je lees.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fucking hell..
[ afbeelding ]
Kindje erbij ook gewoon.quote:
Kloptquote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij weet waarschijnlijk meer over elke fokker dan ik ooit zal weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |