quote:
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat feathering. SOON.
Dat is nog niet eens zo heel lelijk, maar dat andere.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat feathering. SOON.
Hey Vasquote:
quote:
Dit.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Ja en degene naast je had dan zo'n uitdrukking:quote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slappe lach dit dat![]()
![]()
dan maar net doen alsof je hoestte of verstikte
Ik haat spits, vooral op Utrecht CS.quote:
Ado heeft hier zijn werktijd mee doorgebracht ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:06 schreef Adolecens het volgende:
Hier kan je je ook wel ff mee bezighouden
[ afbeelding ]
Is dit je vriendin ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Die benen in vergelijking met haar bovenarmen.![]()
Waarom niet?quote:
Had niet zoveel te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ado heeft hier zijn werktijd mee doorgebracht ja?
Zou hard.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Die benen in vergelijking met haar bovenarmen.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vriendin uitlachen/hier posten?
quote:
Ja weenie?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vriendin uitlachen/hier posten?
verkoop ze dan nog altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit doet Chloro altijd na een break-up.
Waarom zou ik spellen slopen? Weet je hoe duur die shit is.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kan toch?quote:
Zou eventueel wel kunnen, ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan toch?
Het is tenslotte nog maandag.
Maar je hebt het niet gedaan.quote:
En zo is het maar net.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gedaan.
Petje af
Ken niet t hele internet hoor, jeeeez.quote:
Pijn in mijn hele lichaamquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua leeftijd bedoel ik, doofusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ken niet t hele internet hoor, jeeeez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |