Overdag ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Alle? Studiegerelateerd dan toch zeker?
Nou, dat was echt de moeite waard.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde deze zo graag posten tijdens mijn ban.
Komt voor elkaar bby. :$:$quote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja you owe me baby. Krijg sowieso 1 liksessie van je nu.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Haha fuck.quote:
K, bye.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Wel kindertjes pappa gaat slapen.
Het is papa. En niemand cared.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Wel kindertjes pappa gaat slapen.
quote:1.Bill Gates earns $ 250 every second, that is 20 million dollars a day and 7.8 billion dollars a year!
Deze mod.quote:
Lolwat.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And not a single dollar was shared
Die kerel is te krentig om zn kinderen money te geven hij zegt dat ze moeten werken ervoor. Overigens vind ik het ook heel merkwaardig dat hij nooit een mooi pak heeft.quote:
En toch hebben zijn kinderen het allemaal goed voor elkaar, los daarvan geeft hij miljoenen per jaar uit aan goede doelen?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kerel is te krentig om zn kinderen money te geven hij zegt dat ze moeten werken ervoor. Overigens vind ik het ook heel merkwaardig dat hij nooit een mooi pak heeft.
Hoor het al die volgende ban komt er binnenkort weer aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is papa. En niemand cared.
Ik ben ook goed doel heb never geld gekregen van hem.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
En toch hebben zijn kinderen het allemaal goed voor elkaar, los daarvan geeft hij miljoenen per jaar uit aan goede doelen?
Jij verdient het niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben ook goed doel heb never geld gekregen van hem.
was jij maar een keer gebanned, til infinity and beyond bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 februari 2013 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoor het al die volgende ban komt er binnenkort weer aan.
Doe eens een kunstje dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet ik ben high entertainment hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |