Huh ??quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij iig niet met je zonnebank kleurtje
Dat is ook meteen de enige keer, volgens mij?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef Salatrel het volgende:
Goeie film man Flight... Gelijk al tieten bij het begin
o dus ik kan hem wel weer afzetten nu?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook meteen de enige keer, volgens mij?
Nee man, goede film.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
o dus ik kan hem wel weer afzetten nu?
OK dan kijk ik verder... Wel beetje onrealistisch dat de captain een neger is maar OK ik hou een open mindquote:
Ik ben zoals dit meisje (Shaniqua)quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Is er ook nog iemand blank in dit topic?
Jij bent bezet dus dan maakt het niet meer uit.quote:
Mevrouw, niet juf.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
OK dan kijk ik verder... Wel beetje onrealistisch dat de captain een neger is maar OK ik hou een open mind
Je hebt de pijpderby gewonnen?quote:
Open relatie.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij bent bezet dus dan maakt het niet meer uit.
Welcome back.quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Open relatie.
Over 6 weken met 5 jongens 4 dagen op educatieve vakantie ergens in het buitenland.
Nee dat nog niet, maar heb er wel de vaardigheden voor in huisquote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt de pijpderby gewonnen?
I'll wait and bleeeeeeeeedquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vas hou je bek en stop met bloeden
Als dat geen neuken wordt.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en nog 1 internationale studente.
Ga jij die jongens wat leren of zij jou?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Open relatie.
Over 6 weken met 5 jongens 4 dagen op educatieve vakantie ergens in het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |