pas op jonge dan wordt ie boos als je zegt dat ie een gothic isquote:Op zondag 10 februari 2013 01:55 schreef Trebo het volgende:
Alsof iemand een gothic wil neuken.. enge mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ben geen homoquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je mag mij eens neuken hoor, geile sloebert.Ik draag nu ook een capuchonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het je al wel eerder aangeboden, maar toen wilde je niet, mooi dat je nu toch wel wil, scheelt me weer een paar nachtjes cel
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Gast, leuk voor je dat je homo bent, maar het boeit niemand. Kan je het wel elke keer expliciet gaan lopen roepen, zo fuckong triest.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Niet zo kanker mieterig doen, kut autist.
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Trebo het volgende:
Kan er niet een censuur op het woordje k*nker?
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je mag mij eens neuken hoor, geile sloebert.bekhouden vetklepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wel. TS heeft tenminste het lef om een FOK!ker te meeten, kan ik van de rest niet zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Aukje83 het volgende:
al die lui hier die TS niet kunnen handelen
Dankje! Idd, wat een mietjes.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Aukje83 het volgende:
al die lui hier die TS niet kunnen handelen
de meeste mensen hebben denk ik gewoon niet de behoefte om met mensen van FOK! te meetenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel. TS heeft tenminste het lef om een FOK!ker te meeten, kan ik van de rest niet zeggen
quote:
pics plzzzzzquote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik draag nu ook een capuchon![]()
Ik had het je al wel eerder aangeboden, maar toen wilde je niet, mooi dat je nu toch wel wil, scheelt me weer een paar nachtjes cel
De meeste FOK!ers kennen sowieso niemand buiten de chicks van de 0906 lijnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben denk ik gewoon niet de behoefte om met mensen van FOK! te meeten
Toch wel gek, dat de meeste mensen niet zitten te wachten op een lul in hun reet van een random FOK!ker.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben denk ik gewoon niet de behoefte om met mensen van FOK! te meeten
Kansloos wel, alle FOK!kers die ik tot nu toe heb gemeet (in niet seksueel verband trouwensquote:Op zondag 10 februari 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
PM ff je nummer dan, of e-mailquote:
Ik wel, op een voorwaarde hij moet aan mijn capuchon trekkenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch wel gek, dat de meeste mensen niet zitten te wachten op een lul in hun reet van een random FOK!ker.
jean.vandendrische@hotmail.comquote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
PM ff je nummer dan, of e-mail
Als dit echt je email is: not a smart move.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jean.vandendrische@hotmail.com
Wurg seks dus.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wel, op een voorwaarde hij moet aan mijn capuchon trekken
hoezo is het dan kansloos als anderen daar geen zin in hebben?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kansloos wel, alle FOK!kers die ik tot nu toe heb gemeet (in niet seksueel verband trouwens) zijn erg toffe mensen eigenlijk.
Hij steekt dat misvormde ding in elk gat geloof ik ooit gelezen te hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef CristinaYang het volgende:
Maar TS, ben je echt 100% homo, of vind je meisjes stiekem ook wel interessant?
Oh tevens: pics! Ik ben ondertussen best wel nieuwsgierig met alle boys die jij regelt
neen random naam. Wie heet er nauw jean als 21 jarigequote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als dit echt je email is: not a smart move.
vast niet, hij zal toch zelf ook wel begrijpen dat ie zijn email hier niet midden op het forum moet gooienquote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als dit echt je email is: not a smart move.
Heb dan geen commentaar op mensen die wél zin hebben om te meeten, maar val lekker je moeder er mee lastig ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo is het dan kansloos als anderen daar geen zin in hebben?
best veel belgen heten zo toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
neen random naam. Wie heet er nauw jean als 21 jarige
Ik heb geloof ik ooit een jean gedate....quote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
neen random naam. Wie heet er nauw jean als 21 jarige
Pics van mij of de boys, lol. Overigens zijn het niet alleen maar boys.... gewoon maar voor 90%quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef CristinaYang het volgende:
Maar TS, ben je echt 100% homo, of vind je meisjes stiekem ook wel interessant?
Oh tevens: pics! Ik ben ondertussen best wel nieuwsgierig met alle boys die jij regelt
ik heb helemaal nergens commentaar erop gehadquote:Op zondag 10 februari 2013 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb dan geen commentaar op mensen die wél zin hebben om te meeten, maar val lekker je moeder er mee lastig ofzo.
je krijgt die email wel hoor. maar eerst pic via dmquote:Op zondag 10 februari 2013 02:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pics van mij of de boys, lol.
Leer begrijpend lezen, in zinsverband, jeweetwel. Ik vind het kansloos dat men TS loopt uit te kafferen vanwege het feit dat hij wel de kloten heeft om z'n gezicht te laten zien, terwijl de mensen die lopen te kutten naar TS dat lang van hun leven niet eens durven.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb helemaal nergens commentaar erop gehad
ik zeg alleen dat ik daar geen behoefte aan heb en dan ben ik kansloos?
Je bent sowieso wel kansloos.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb helemaal nergens commentaar erop gehad
ik zeg alleen dat ik daar geen behoefte aan heb en dan ben ik kansloos?
Dude, serieusquote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je krijgt die email wel hoor. maar eerst pic via dm![]()
opdracht: hang met je capuchon aan de deurklink en zit op je knieën
Ga jij maar je moeder in de zeik nemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je krijgt die email wel hoor. maar eerst pic via dm![]()
opdracht: hang met je capuchon aan de deurklink en zit op je knieën
Nee, dat is een Übertroll.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef Aukje83 het volgende:
misschien ligt het aan mij maar ik begin bang te worden dat die capuchon jongen serieus is over capuchons
en hij mag wel nonstop een grote bek trekken tegen iedereen?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen, in zinsverband, jeweetwel. Ik vind het kansloos dat men TS loopt uit te kafferen vanwege het feit dat hij wel de kloten heeft om z'n gezicht te laten zien, terwijl de mensen die lopen te kutten naar TS dat lang van hun leven niet eens durven.
Het is geen persoonlijk aanval.
Welnee.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hij mag wel nonstop een grote bek trekken tegen iedereen?
ok danquote:
Hij wel, jij niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hij mag wel nonstop een grote bek trekken tegen iedereen?
Ik ben meestal wel lief tochquote:
volgens mij had niemand jou iets gevraagdquote:
Als je nou gewoon slim bent, drop je nu je informatie in m'n PM, zoals al 4 andere hebben gedaanquote:
Heeft er weer geen kut mee te maken, moet wel tussen de uhh (jongste afgelopen jaar was 14 en oudste 32) zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alles van embryo tot schijndood.
Niemand hoeft mij iets te vragen, als ik commentaar geef.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij had niemand jou iets gevraagd
Wat voor informatie?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als je nou gewoon slim bent, drop je nu je informatie in m'n PM, zoals al 4 andere hebben gedaan
Zolang je niet loopt te kankerkachelen gaat het allemaal prima, maar je kunt ook proberen een positieve insteek naar negatief commentaar te hebben, dat irriteert ze alleen maar verder en geeft wat minder rommelquote:Op zondag 10 februari 2013 02:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel lief toch
Te skaffa zijn om google te gebruikenquote:
Wie van de drie heeft je verkracht dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Eigenlijk 3 want Myraela was toen ook nog mod
Dus binnen die categorie...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heeft er weer geen kut mee te maken, moet wel tussen de uhh (jongste afgelopen jaar was 14 en oudste 32) zijn.
hoe neuk je een pan danquote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heeft er weer geen kut mee te maken, moet wel tussen de uhh (jongste afgelopen jaar was 14 en oudste 32) zijn.
ga weg met je skaffa wannabekonkermocroquote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Te skaffa zijn om google te gebruiken
Ja, maar het is wel opwindend al dat dirty talking, hihi. Daarom heb ik ook goed contact met een paar modsquote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang je niet loopt te kankerkachelen gaat het allemaal prima, maar je kunt ook proberen een positieve insteek naar negatief commentaar te hebben, dat irriteert ze alleen maar verder en geeft wat minder rommel
Monopoly.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie van de drie heeft je verkracht dan?
ga anders eens in dat almere topic kijken, dan kun je zien wie hier het negatieve commentaar geeftquote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang je niet loopt te kankerkachelen gaat het allemaal prima, maar je kunt ook proberen een positieve insteek naar negatief commentaar te hebben, dat irriteert ze alleen maar verder en geeft wat minder rommel
Nou als je toch bezig bent het liefst beiden. Dus vrouwen alleen als ze van hele goede huize komen ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pics van mij of de boys, lol. Overigens zijn het niet alleen maar boys.... gewoon maar voor 90%
Ik had het over jou schat, maar ik zal het even voor je uitleggen, omdat je altijd zo lief bent:quote:Op zondag 10 februari 2013 02:14 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ga weg met je skaffa wannabekonkermocro
Wat probeer je met je geduw te bereiken? Helpt niet echt hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga anders eens in dat almere topic kijken, dan kun je zien wie hier het negatieve commentaar geeft
niks mis mee (no homo)quote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik had het over jou schat, maar ik zal het even voor je uitleggen, omdat je altijd zo lief bent:
Panseksueel is de seksuele aantrekking tot mensen van elk geslacht en elk gender.
isgoed isgoed w8 maarquote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik had het over jou schat, maar ik zal het even voor je uitleggen, omdat je altijd zo lief bent:
Panseksueel is de seksuele aantrekking tot mensen van elk geslacht en elk gender.
Nee, vrouwen zijn gewoon moeilijker en die accepteren het niet als je zegt "Sorry, ik heb even geen geld om te komen" en dudes zeggen dan gewoon "Oh, hier heb je 30 euro"quote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou als je toch bezig bent het liefst beiden. Dus vrouwen alleen als ze van hele goede huize komen ofzo?
Serieus? Wow. Als ik al die verhalen over vrouwen hier op FOK! lees begin ik me echt af te vragen of ik in het verkeerde lichaam geboren ben ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 02:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, vrouwen zijn gewoon moeilijker en die accepteren het niet als je zegt "Sorry, ik heb even geen geld om te komen" en dudes zeggen dan gewoon "Oh, hier heb je 30 euro"
gooi foto xxquote:Op zondag 10 februari 2013 02:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus? Wow. Als ik al die verhalen over vrouwen hier op FOK! lees begin ik me echt af te vragen of ik in het verkeerde lichaam geboren ben ofzo
Tevens wacht ik nog steeds op pics. Of moet ik je daar wat voor DMen?
Amai....quote:Op zondag 10 februari 2013 02:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
http://www.psycholoog.net(...)b75d1fcba6af2379673c
http://www.topgeheimen.nl(...)m=Verslaving&uid=580
Dat kwam van mij, amai al 3 jaar een ubertroll volhouden
2M, 23CM, 76KG, wat meer?quote:
beetje skinnyquote:Op zondag 10 februari 2013 02:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
2M, 23CM, 76KG, wat meer?
Skinny geef ik toe, maar plank is overdrevenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 meter en 76kg
lijkt eerder op een plank
Wel 23 cm om je capuchon aan op te hangen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 meter en 76kg
lijkt eerder op een plank
Ik heb echt geen moeite met hosselen, don't worryquote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
als je beetje bulk gaat zetten kun je betere chimis en mooiboys en pannen hustlen
wrmquote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef Piye het volgende:
Je hebt nog geluk gehad. Voor hetzelfde geld was het een truc, om een homo in elkaar te slaan. Dat zou ik hebben gedaan.
Had dan eerst afgesproken en daarna de grap pas verklapt.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef Piye het volgende:
Je hebt nog geluk gehad. Voor hetzelfde geld was het een truc om een homo in elkaar te slaan. Dat zou ik hebben gedaan.
ahahah goeie hustlerquote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb echt geen moeite met hosselen, don't worry
Dat was mijn idee eigenlijk ook, maar ik had zo iets van "Ach, dat is me ook al sinds m'n 11e niet gebeurt, dus wel geil." Ohja, en was dus midden in stadcentrum.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef Piye het volgende:
Je hebt nog geluk gehad. Voor hetzelfde geld was het een truc, om een homo in elkaar te slaan. Dat zou ik hebben gedaan.
Dat was ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Oke, ik had weinig zin om dit eerder te melden, maar het zit dus zo. Gisteren (vrijdag), had ik afgesproken met een FOK!er, na 2 daagjes geile berichtjes uitwisselen (en foto's). In ieder geval, het kwam er opneer dat die allochtoon berichtjes naar mij had gestuurd (PM) en tja, na wat praten, hadden we uiteindelijk afgesproken (om te neuken).
Persoon in kwestie was duidelijk een homo in de kast, dus ik had geen moeite om daar gebruik van te gaan maken. In ieder geval, uiteindelijk om afgesproken tijd staan wachten, maar ach, er was een cafe/restaurant tegenover, dus ik ga lekker binnen een kopje koffie drinken (oke, irish coffee) en ik wacht.
Komt ie GVD niet opdagen... Moest ik nog 5 uur wachten voor seks met m'n ex.
Klacht: FOK!er die geil loopt te doen en vervolgens niet op durft te komen dagen.
Jullie zouden een leuk stelletje zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
demonwat een leuke gast
helemaal fan
Kloon account? Kut Mocroquote:
In België krjg je heel zware straffen als je een homo in elkaar slaatquote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat was mijn idee eigenlijk ook, maar ik had zo iets van "Ach, dat is me ook al sinds m'n 11e niet gebeurt, dus wel geil." Ohja, en was dus midden in stadcentrum.
en dan zeker na 1 jaar klooster in mogenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België krjg je heel zware straffen als je een homo in elkaar slaat
Er staan straffen van 20 jaar als je ereen ineen trapt
Ben jij ook van de mannenliefde capuchon?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga een Belgische homo worden!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef Piye het volgende:
Vrouwen zijn moeilijk, staat in elk boekquote:Op zondag 10 februari 2013 02:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus? Wow. Als ik al die verhalen over vrouwen hier op FOK! lees begin ik me echt af te vragen of ik in het verkeerde lichaam geboren ben ofzo
Tevens wacht ik nog steeds op pics. Of moet ik je daar wat voor DMen?
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Monopoly.
DjKoelkast doet zulke dingen niet
en wat is de straf als je een hetero gast in elkaar schopt?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 uurtjes schoffelen op het binnenplein van de basisschool.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
en wat is de straf als je een hetero gast in elkaar schopt?
Welke meet?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]Was jij in Utrecht op die meet ?
40 uur taakstraf, daar hebben ze er toch genoeg van.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Twee keer de helft.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
2 uurtjes schoffelen op het binnenplein van de basisschool.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
40 uur taakstraf, daar hebben ze er toch genoeg van.
Daarom komt het merendeel van Fok! ook niet, niemand wilt daar dood gevonden wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Welke meet?
Elke meet van Fok! is in Utrecht...
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Daarom komt het merendeel van Fok! ook niet, niemand wilt daar dood gevonden worden
normale strafquote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niets mis met Utrechtquote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Daarom komt het merendeel van Fok! ook niet, niemand wilt daar dood gevonden worden
Leg die eens uit.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik prefereer de park meets in Rotterdam. Daar maak je pas het echte hardcore leven mee.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik prefereer de park meets in Rotterdam. Daar maak je pas het echte hardcore leven mee.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Welke meet?
Elke meet van Fok! is in Utrecht...
Heb je een enge ziekte soms?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Niets mis met UtrechtAlhoewel... Oh wacht, laatmaar, UMC.
Godver, geen seks dusquote:Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
gadver315km van demon woon ik
Je spreekt af met een groep toffe lui van FOK! op het station.quote:
Was de psychiatrische afdeling, dus niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je een enge ziekte soms?
En dan zit ik daar forever alone als Belg met alle moeite om het hollands te verstaanquote:Op zondag 10 februari 2013 02:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je spreekt af met een groep toffe lui van FOK! op het station.
Je haalt de benodigdheden voor een mooie avond bij de lokale supermarkt (drank en shit)
Coffeeshop bezoeken voor een beetje chille wiet.
Plek opzoeken in een afgelegen parkje, kampvuurtje maken, drank en wietje erbij, top avond.
Ok!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je spreekt af met een groep toffe lui van FOK! op het station.
Je haalt de benodigdheden voor een mooie avond bij de lokale supermarkt (drank en shit)
Coffeeshop bezoeken voor een beetje chille wiet.
Plek opzoeken in een afgelegen parkje, kampvuurtje maken, drank en wietje erbij, top avond.
Het ergste is dat ik dus niet weet of dit serieus is of niet....quote:
Welnee, ik kan me prima verstaanbaar maken naar Belgen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En dan zit ik daar forever alone als Belg met alle moeite om het hollands te verstaan
Het erge is dat het serieus is.....quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik dus niet weet of dit serieus is of niet....
dat kan toch nietquote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Alles wat op het internet staat is sowieso waar.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
In dit geval wel ja..quote:Op zondag 10 februari 2013 02:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles wat op het internet staat is sowieso waar.
Bij deze ga ik niet naar Fok! meets, ik heb nog een klein restantje zelfrespect en dat wil ik behouden ookquote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Het erge is dat het serieus is.....
wou m ping laten gooien en aangeven bij popoquote:
Inderdaad, dat doen ze maar lekker op TOR.quote:
TORquote:Op zondag 10 februari 2013 02:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doen ze maar lekker op TOR.
Welke forum is TOR?quote:
Uhh, nee, ik ga niet naar Zeeland verhuizen.... tenzij het jou huis is, want heb nu toch niet echt geld voor een eigen woningquote:Op zondag 10 februari 2013 02:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus demon, dat afspraakje staat vast. En verhuis eens naar Zeeland
Tor is die browser waar je je JB mee binnenhaalt.quote:
sowiesoquote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Lollertrolle het volgende:
Maar dat is toch best knap van demon dat hij zoveel hosselt. Kudo's
Hij is een man, dus hij geeft je vast wel 30 euro voor de ritquote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, nee, ik ga niet naar Zeeland verhuizen.... tenzij het jou huis is, want heb nu toch niet echt geld voor een eigen woning
Ik krijg 30 euro vaak genoeg om de bus te pakkenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij is een man, dus hij geeft je vast wel 30 euro voor de rit
Mannen tellen niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Lollertrolle het volgende:
Maar dat is toch best knap van demon dat hij zoveel hosselt. Kudo's
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tor is die browser waar je je JB mee binnenhaalt.
mannen hosselen kan iedereenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom niet? zaadlozing is zaadlozing.
Ik probeer het in bejaarde pedo taal te zetten, anders begrijpt hij er helemaal niets van.quote:
je kan het wel als een browserpack downloaden, dus hij heeft geen ongelijk.quote:
heb aan gegeven bij politiequote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even voor de duidelijk:
Dat van die pedo's gedoe is een vette troll. Ik heb gvd geen crack in me kop
Dat verklaart het succes van demonquote:Op zondag 10 februari 2013 02:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mannen hosselen kan iedereenkijk hoe makkelijk fokkers alleen al zijn.
Zou ik ook zeggen, achteraf is makkelijk praten.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even voor de duidelijk:
Omdat mannen te makkelijk zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom niet? zaadlozing is zaadlozing.
Het zal in ieder geval wel wat makkelijker zijn dan vrouwen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mannen hosselen kan iedereenkijk hoe makkelijk fokkers alleen al zijn.
Ik hossel waarschijnlijk ook meer vrouwen dan jou, overigens zijn mannen helemaal niet zo extreem makkelijk, want 90% is toch echt wel heteroquote:
nou ja, succesquote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat verklaart het succes van demon
ban in gevangenis jaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu krijg ik vast een heel lange ban.
Dan weet jij niet de betekenis van het woord trollen...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even voor de duidelijk:
heb gemeld misdaad anononiem hahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dan weet jij niet de betekenis van het woord trollen...
Jij bent stoer demon, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik hossel waarschijnlijk ook meer vrouwen dan jou, overigens zijn mannen helemaal niet zo extreem makkelijk, want 90% is toch echt wel hetero![]()
Niet dat ik daar niet het een en ander van heb geneukt/door ben geneukt.
Beloof je dat?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik langer dan een week krijg ga ik mezelf iets aandoen
Ik ben getuige.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb gemeld misdaad anononiem hahaha
Stuur dan even m'n e-mail, dan help ik je wel een handje in die duistere periodequote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik langer dan een week krijg ga ik mezelf iets aandoen
Jij niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij bent stoer demon, mag ik je aanraken?
had gezegdquote:
Maar ik welquote:
Ik ben omkoopbaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had gezegd
getuigen:
monopoly
insomnia_
demon_from_heaven
zal lachen zijn he
Pfff.... wat voor kerel ben je nou.... doe ik eens een keertje hard-to-get, is het weer niet goed. Waar zijn je ballen? Moet ik ff voelen of ze er nog zitten?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Minpunten demon... minpunten...
Wow, wow, what happend?quote:
Een kerel met een grote mond en een klein hartje. Als bewijs claim ik dat ik 3 jaar geleden voor t laatst seks heb gehad.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pfff.... wat voor kerel ben je nou.... doe ik eens een keertje hard-to-get, is het weer niet goed. Waar zijn je ballen? Moet ik ff voelen of ze er nog zitten?
gevangenis sukkelquote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar ik ben wel wat bang. Krijg ik nu een ban van die pedo getroll![]()
Kan best, ik hossel alleen meisjes. Vrouwen haat ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik hossel waarschijnlijk ook meer vrouwen dan jou, overigens zijn mannen helemaal niet zo extreem makkelijk, want 90% is toch echt wel hetero![]()
Niet dat ik daar niet het een en ander van heb geneukt/door ben geneukt.
Mijn pc mogen ze onderzoeken, ze mogen heel mijn huis omkeren. Ze mogen alles doen, vinden zullen ze niet.quote:
geen internet in gevangenisquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar zelfs daar hebben ze internet. Die capuchon blijft niet weg.
Die grote mond heb ik regelmatig ook nodig. En wow.... medelijden... strugles.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Een kerel met een grote mond en een klein hartje. Als bewijs claim ik dat ik 3 jaar geleden voor t laatst seks heb gehad.
In België internet in de gevangenisquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar zelfs daar hebben ze internet. Die capuchon blijft niet weg.
nee denk het nietquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
BTW, is Capuchon jongen Argo?
Gij hebde zeker den Nederlandse gevangenissen nie meer gezien de laatste tijd zenne.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen internet in gevangenis
alleen als je mobiel smokkelt
nee geen internetquote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Gij hebde zeker den Nederlandse gevangenissen nie meer gezien de laatste tijd zenne.
Computers, televisies en playstations
Hmmp, ik vind ze beide op de zelfde manier opwindend....quote:
uhmmm neen man, zeker niet. ik ken die gast niet eens mag zelf IP check worden gedaanquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
BTW, is Capuchon jongen Argo?
Des te meer reden om jou stoer te vinden met meerdere zwarte boekjes gevuld in je nachtkastjequote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die grote mond heb ik regelmatig ook nodig. En wow.... medelijden... strugles.
Nee, ok, ok, ik geloof je, Argo kreeg ik ook niet gehosseltquote:Op zondag 10 februari 2013 02:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
uhmmm neen man, zeker niet. ik ken die gast niet eens mag zelf IP check worden gedaan
homo is haramquote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ok, ok, ik geloof je, Argo kreeg ik ook niet gehosselt
Ey, niks mis met de GC, bazenconsole.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee geen internet
mag wel pc
maar ook niet playstation alleen gamecube fucked up g
altijd mario party en mario football als kleine jongen met bradasquote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ey, niks mis met de GC, bazenconsole.
super smash spelen in je celquote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Echte bazen, hebben alleen een piemel als joystick nodig.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mag ik de beul zijn? Niet gemeen bedoelt, amar lijkt me wel geilquote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet wss in de gevangenis. Heb liever de doodstraf
Met me capuchon aan een heel hoge kapstok
Gamen met je leuter in je handquote:Op zondag 10 februari 2013 02:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Echte bazen, hebben alleen een piemel als joystick nodig.
Ik had 'm in gedachte jaquote:
Wil ook wel aan iets anders trekkenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
wie wil er aan me capuchon trekken
voor 100 euroquote:Op zondag 10 februari 2013 02:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
wie wil er aan me capuchon trekken
Beter ben je dan echt een kk geile boyquote:
Ik ga mezelf aan een haakje hangen met me capuchon en dan mag je aan me *** trekken, okay?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wil ook wel aan iets anders trekken
GVD! Heb je m'n conversatie met Tong gelezen ofzoquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga mezelf aan een haakje hangen met me capuchon en dan mag je aan me *** trekken, okay?
wie niet springt en zulksquote:
Dan deel 2quote:Op zondag 10 februari 2013 02:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog 2 paginas, effe volhouden joenges
Feyenoordquote:
Sjoelenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Feyenoord
PSV
FC Utrecht
FC Flevoland
NAC
Eredivisie
Uefa
FIFA
Voetbal![]()
Lolquote:Op zondag 10 februari 2013 02:54 schreef Lollertrolle het volgende:
Dan ga ik toch echt naar bed. Morgen weer vroeg op zodat ik verder kan Fokken.
Ik vind hem onreageerbaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat vinden jullie overigens hier van; KLB / Apart gevoel
kom x rotterdam de kuip en zeg dat eerste dan eensquote:Op zondag 10 februari 2013 02:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Feyenoord
PSV
FC Utrecht
FC Flevoland
NAC
Eredivisie
Uefa
FIFA
Voetbal![]()
ik had het net uit mijn geheugen gebanned godverdommequote:Op zondag 10 februari 2013 02:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat vinden jullie overigens hier van; KLB / Apart gevoel
Je mag er hier wel over doorpraten, heb vandaag nog zoiets gedaanquote:
ik ben geen pedoquote:Op zondag 10 februari 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom x rotterdam de kuip en zeg dat eerste dan eens
sowieso dat je gaat rennen vieze pedo
Ik weet het, maar sowieso, verstikking enzo >.<quote:Op zondag 10 februari 2013 02:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
jongens je moet eens aan een kapstok/deurklink/haakje hangen met je capuchon
Dat heeft echt een leuk gevoel
Gewoon proberen aub
Koop je daar speciale capuchons voor of kan het met een willekeurige huis tuin en keuken capuchon?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
jongens je moet eens aan een kapstok/deurklink/haakje hangen met je capuchon
Dat heeft echt een leuk gevoel
Gewoon proberen aub
wedden dat jezelf pedo bent, echt vieze dikke pedo, hoe durf je je bent erger dan dutrouxquote:Op zondag 10 februari 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom x rotterdam de kuip en zeg dat eerste dan eens
sowieso dat je gaat rennen vieze pedo
shit just got realquote:Op zondag 10 februari 2013 02:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wedden dat jezelf pedo bent, echt vieze dikke pedo, hoe durf je je bent erger dan dutroux
ahahhahhahahha wat zeg jijquote:Op zondag 10 februari 2013 02:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wedden dat jezelf pedo bent, echt vieze dikke pedo, hoe durf je je bent erger dan dutroux
Neen aan een deurklink verstik je niet het is ''het vast zitten'' dat me geiltquote:Op zondag 10 februari 2013 02:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik weet het, maar sowieso, verstikking enzo >.<
Ik ben geen fan van sounding, lijkt me erg pijnlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je mag er hier wel over doorpraten, heb vandaag nog zoiets gedaan
Uhh, dat heb ik al wel vaker gehad, is ook leuk jaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen aan een deurklink verstik je niet het is ''het vast zitten'' dat me geilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |