Dat was mijn idee eigenlijk ook, maar ik had zo iets van "Ach, dat is me ook al sinds m'n 11e niet gebeurt, dus wel geil." Ohja, en was dus midden in stadcentrum.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef Piye het volgende:
Je hebt nog geluk gehad. Voor hetzelfde geld was het een truc, om een homo in elkaar te slaan. Dat zou ik hebben gedaan.
Dat was ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Oke, ik had weinig zin om dit eerder te melden, maar het zit dus zo. Gisteren (vrijdag), had ik afgesproken met een FOK!er, na 2 daagjes geile berichtjes uitwisselen (en foto's). In ieder geval, het kwam er opneer dat die allochtoon berichtjes naar mij had gestuurd (PM) en tja, na wat praten, hadden we uiteindelijk afgesproken (om te neuken).
Persoon in kwestie was duidelijk een homo in de kast, dus ik had geen moeite om daar gebruik van te gaan maken. In ieder geval, uiteindelijk om afgesproken tijd staan wachten, maar ach, er was een cafe/restaurant tegenover, dus ik ga lekker binnen een kopje koffie drinken (oke, irish coffee) en ik wacht.
Komt ie GVD niet opdagen... Moest ik nog 5 uur wachten voor seks met m'n ex.
Klacht: FOK!er die geil loopt te doen en vervolgens niet op durft te komen dagen.
Jullie zouden een leuk stelletje zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
demonwat een leuke gast
helemaal fan
Kloon account? Kut Mocroquote:
In België krjg je heel zware straffen als je een homo in elkaar slaatquote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat was mijn idee eigenlijk ook, maar ik had zo iets van "Ach, dat is me ook al sinds m'n 11e niet gebeurt, dus wel geil." Ohja, en was dus midden in stadcentrum.
en dan zeker na 1 jaar klooster in mogenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België krjg je heel zware straffen als je een homo in elkaar slaat
Er staan straffen van 20 jaar als je ereen ineen trapt
Ben jij ook van de mannenliefde capuchon?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga een Belgische homo worden!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef Piye het volgende:
Je hebt nog geluk gehad. Voor hetzelfde geld was het een truc, om een homo in elkaar te slaan. Dat zou ik hebben gedaan.
Vrouwen zijn moeilijk, staat in elk boekquote:Op zondag 10 februari 2013 02:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus? Wow. Als ik al die verhalen over vrouwen hier op FOK! lees begin ik me echt af te vragen of ik in het verkeerde lichaam geboren ben ofzo
Tevens wacht ik nog steeds op pics. Of moet ik je daar wat voor DMen?
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Monopoly.
DjKoelkast doet zulke dingen niet
en wat is de straf als je een hetero gast in elkaar schopt?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 uurtjes schoffelen op het binnenplein van de basisschool.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
en wat is de straf als je een hetero gast in elkaar schopt?
Welke meet?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]Was jij in Utrecht op die meet ?
40 uur taakstraf, daar hebben ze er toch genoeg van.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Twee keer de helft.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
2 uurtjes schoffelen op het binnenplein van de basisschool.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
40 uur taakstraf, daar hebben ze er toch genoeg van.
Daarom komt het merendeel van Fok! ook niet, niemand wilt daar dood gevonden wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Welke meet?
Elke meet van Fok! is in Utrecht...
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Daarom komt het merendeel van Fok! ook niet, niemand wilt daar dood gevonden worden
normale strafquote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niets mis met Utrechtquote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Daarom komt het merendeel van Fok! ook niet, niemand wilt daar dood gevonden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |