jean.vandendrische@hotmail.comquote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
PM ff je nummer dan, of e-mail
Als dit echt je email is: not a smart move.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jean.vandendrische@hotmail.com
Wurg seks dus.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wel, op een voorwaarde hij moet aan mijn capuchon trekken
hoezo is het dan kansloos als anderen daar geen zin in hebben?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kansloos wel, alle FOK!kers die ik tot nu toe heb gemeet (in niet seksueel verband trouwens) zijn erg toffe mensen eigenlijk.
Hij steekt dat misvormde ding in elk gat geloof ik ooit gelezen te hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef CristinaYang het volgende:
Maar TS, ben je echt 100% homo, of vind je meisjes stiekem ook wel interessant?
Oh tevens: pics! Ik ben ondertussen best wel nieuwsgierig met alle boys die jij regelt
neen random naam. Wie heet er nauw jean als 21 jarigequote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als dit echt je email is: not a smart move.
vast niet, hij zal toch zelf ook wel begrijpen dat ie zijn email hier niet midden op het forum moet gooienquote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als dit echt je email is: not a smart move.
Heb dan geen commentaar op mensen die wél zin hebben om te meeten, maar val lekker je moeder er mee lastig ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo is het dan kansloos als anderen daar geen zin in hebben?
best veel belgen heten zo toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
neen random naam. Wie heet er nauw jean als 21 jarige
Ik heb geloof ik ooit een jean gedate....quote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
neen random naam. Wie heet er nauw jean als 21 jarige
Pics van mij of de boys, lol. Overigens zijn het niet alleen maar boys.... gewoon maar voor 90%quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef CristinaYang het volgende:
Maar TS, ben je echt 100% homo, of vind je meisjes stiekem ook wel interessant?
Oh tevens: pics! Ik ben ondertussen best wel nieuwsgierig met alle boys die jij regelt
ik heb helemaal nergens commentaar erop gehadquote:Op zondag 10 februari 2013 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb dan geen commentaar op mensen die wél zin hebben om te meeten, maar val lekker je moeder er mee lastig ofzo.
je krijgt die email wel hoor. maar eerst pic via dmquote:Op zondag 10 februari 2013 02:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pics van mij of de boys, lol.
Leer begrijpend lezen, in zinsverband, jeweetwel. Ik vind het kansloos dat men TS loopt uit te kafferen vanwege het feit dat hij wel de kloten heeft om z'n gezicht te laten zien, terwijl de mensen die lopen te kutten naar TS dat lang van hun leven niet eens durven.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb helemaal nergens commentaar erop gehad
ik zeg alleen dat ik daar geen behoefte aan heb en dan ben ik kansloos?
Je bent sowieso wel kansloos.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb helemaal nergens commentaar erop gehad
ik zeg alleen dat ik daar geen behoefte aan heb en dan ben ik kansloos?
Dude, serieusquote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je krijgt die email wel hoor. maar eerst pic via dm![]()
opdracht: hang met je capuchon aan de deurklink en zit op je knieën
Ga jij maar je moeder in de zeik nemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je krijgt die email wel hoor. maar eerst pic via dm![]()
opdracht: hang met je capuchon aan de deurklink en zit op je knieën
Nee, dat is een Übertroll.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef Aukje83 het volgende:
misschien ligt het aan mij maar ik begin bang te worden dat die capuchon jongen serieus is over capuchons
en hij mag wel nonstop een grote bek trekken tegen iedereen?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen, in zinsverband, jeweetwel. Ik vind het kansloos dat men TS loopt uit te kafferen vanwege het feit dat hij wel de kloten heeft om z'n gezicht te laten zien, terwijl de mensen die lopen te kutten naar TS dat lang van hun leven niet eens durven.
Het is geen persoonlijk aanval.
Welnee.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hij mag wel nonstop een grote bek trekken tegen iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |