Welke forum is TOR?quote:
Uhh, nee, ik ga niet naar Zeeland verhuizen.... tenzij het jou huis is, want heb nu toch niet echt geld voor een eigen woningquote:Op zondag 10 februari 2013 02:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus demon, dat afspraakje staat vast. En verhuis eens naar Zeeland
Tor is die browser waar je je JB mee binnenhaalt.quote:
sowiesoquote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Lollertrolle het volgende:
Maar dat is toch best knap van demon dat hij zoveel hosselt. Kudo's
Hij is een man, dus hij geeft je vast wel 30 euro voor de ritquote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, nee, ik ga niet naar Zeeland verhuizen.... tenzij het jou huis is, want heb nu toch niet echt geld voor een eigen woning
Ik krijg 30 euro vaak genoeg om de bus te pakkenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij is een man, dus hij geeft je vast wel 30 euro voor de rit
Mannen tellen niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Lollertrolle het volgende:
Maar dat is toch best knap van demon dat hij zoveel hosselt. Kudo's
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tor is die browser waar je je JB mee binnenhaalt.
mannen hosselen kan iedereenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom niet? zaadlozing is zaadlozing.
Ik probeer het in bejaarde pedo taal te zetten, anders begrijpt hij er helemaal niets van.quote:
je kan het wel als een browserpack downloaden, dus hij heeft geen ongelijk.quote:
heb aan gegeven bij politiequote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even voor de duidelijk:
Dat van die pedo's gedoe is een vette troll. Ik heb gvd geen crack in me kop
Dat verklaart het succes van demonquote:Op zondag 10 februari 2013 02:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mannen hosselen kan iedereenkijk hoe makkelijk fokkers alleen al zijn.
Zou ik ook zeggen, achteraf is makkelijk praten.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even voor de duidelijk:
Dat van die pedo's gedoe is een vette troll. Ik heb gvd geen crack in me kop
Omdat mannen te makkelijk zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom niet? zaadlozing is zaadlozing.
Het zal in ieder geval wel wat makkelijker zijn dan vrouwen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mannen hosselen kan iedereenkijk hoe makkelijk fokkers alleen al zijn.
Ik hossel waarschijnlijk ook meer vrouwen dan jou, overigens zijn mannen helemaal niet zo extreem makkelijk, want 90% is toch echt wel heteroquote:
nou ja, succesquote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat verklaart het succes van demon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |