Leg die eens uit.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik prefereer de park meets in Rotterdam. Daar maak je pas het echte hardcore leven mee.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik prefereer de park meets in Rotterdam. Daar maak je pas het echte hardcore leven mee.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Welke meet?
Elke meet van Fok! is in Utrecht...
Heb je een enge ziekte soms?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Niets mis met UtrechtAlhoewel... Oh wacht, laatmaar, UMC.
Godver, geen seks dusquote:Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
gadver315km van demon woon ik
Je spreekt af met een groep toffe lui van FOK! op het station.quote:
Was de psychiatrische afdeling, dus niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je een enge ziekte soms?
En dan zit ik daar forever alone als Belg met alle moeite om het hollands te verstaanquote:Op zondag 10 februari 2013 02:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je spreekt af met een groep toffe lui van FOK! op het station.
Je haalt de benodigdheden voor een mooie avond bij de lokale supermarkt (drank en shit)
Coffeeshop bezoeken voor een beetje chille wiet.
Plek opzoeken in een afgelegen parkje, kampvuurtje maken, drank en wietje erbij, top avond.
Ok!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je spreekt af met een groep toffe lui van FOK! op het station.
Je haalt de benodigdheden voor een mooie avond bij de lokale supermarkt (drank en shit)
Coffeeshop bezoeken voor een beetje chille wiet.
Plek opzoeken in een afgelegen parkje, kampvuurtje maken, drank en wietje erbij, top avond.
Het ergste is dat ik dus niet weet of dit serieus is of niet....quote:
Welnee, ik kan me prima verstaanbaar maken naar Belgen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En dan zit ik daar forever alone als Belg met alle moeite om het hollands te verstaan
Het erge is dat het serieus is.....quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik dus niet weet of dit serieus is of niet....
dat kan toch nietquote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Alles wat op het internet staat is sowieso waar.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
In dit geval wel ja..quote:Op zondag 10 februari 2013 02:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles wat op het internet staat is sowieso waar.
Bij deze ga ik niet naar Fok! meets, ik heb nog een klein restantje zelfrespect en dat wil ik behouden ookquote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Het erge is dat het serieus is.....
wou m ping laten gooien en aangeven bij popoquote:
Inderdaad, dat doen ze maar lekker op TOR.quote:
TORquote:Op zondag 10 februari 2013 02:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doen ze maar lekker op TOR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |