ok danquote:
Hij wel, jij niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hij mag wel nonstop een grote bek trekken tegen iedereen?
Ik ben meestal wel lief tochquote:
volgens mij had niemand jou iets gevraagdquote:
Als je nou gewoon slim bent, drop je nu je informatie in m'n PM, zoals al 4 andere hebben gedaanquote:
Heeft er weer geen kut mee te maken, moet wel tussen de uhh (jongste afgelopen jaar was 14 en oudste 32) zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alles van embryo tot schijndood.
Niemand hoeft mij iets te vragen, als ik commentaar geef.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij had niemand jou iets gevraagd
Wat voor informatie?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als je nou gewoon slim bent, drop je nu je informatie in m'n PM, zoals al 4 andere hebben gedaan
Zolang je niet loopt te kankerkachelen gaat het allemaal prima, maar je kunt ook proberen een positieve insteek naar negatief commentaar te hebben, dat irriteert ze alleen maar verder en geeft wat minder rommelquote:Op zondag 10 februari 2013 02:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel lief toch
Te skaffa zijn om google te gebruikenquote:
Wie van de drie heeft je verkracht dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Eigenlijk 3 want Myraela was toen ook nog mod
Dus binnen die categorie...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heeft er weer geen kut mee te maken, moet wel tussen de uhh (jongste afgelopen jaar was 14 en oudste 32) zijn.
hoe neuk je een pan danquote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heeft er weer geen kut mee te maken, moet wel tussen de uhh (jongste afgelopen jaar was 14 en oudste 32) zijn.
ga weg met je skaffa wannabekonkermocroquote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Te skaffa zijn om google te gebruiken
Ja, maar het is wel opwindend al dat dirty talking, hihi. Daarom heb ik ook goed contact met een paar modsquote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang je niet loopt te kankerkachelen gaat het allemaal prima, maar je kunt ook proberen een positieve insteek naar negatief commentaar te hebben, dat irriteert ze alleen maar verder en geeft wat minder rommel
Monopoly.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie van de drie heeft je verkracht dan?
ga anders eens in dat almere topic kijken, dan kun je zien wie hier het negatieve commentaar geeftquote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang je niet loopt te kankerkachelen gaat het allemaal prima, maar je kunt ook proberen een positieve insteek naar negatief commentaar te hebben, dat irriteert ze alleen maar verder en geeft wat minder rommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |