ban in gevangenis jaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu krijg ik vast een heel lange ban.
Dan weet jij niet de betekenis van het woord trollen...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even voor de duidelijk:
Dat van die pedo's gedoe is een vette troll. Ik heb gvd geen crack in me kop
heb gemeld misdaad anononiem hahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dan weet jij niet de betekenis van het woord trollen...
Jij bent stoer demon, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik hossel waarschijnlijk ook meer vrouwen dan jou, overigens zijn mannen helemaal niet zo extreem makkelijk, want 90% is toch echt wel hetero![]()
Niet dat ik daar niet het een en ander van heb geneukt/door ben geneukt.
Beloof je dat?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik langer dan een week krijg ga ik mezelf iets aandoen
Ik ben getuige.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb gemeld misdaad anononiem hahaha
Stuur dan even m'n e-mail, dan help ik je wel een handje in die duistere periodequote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik langer dan een week krijg ga ik mezelf iets aandoen
Jij niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij bent stoer demon, mag ik je aanraken?
had gezegdquote:
Maar ik welquote:
Ik ben omkoopbaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had gezegd
getuigen:
monopoly
insomnia_
demon_from_heaven
zal lachen zijn he
Pfff.... wat voor kerel ben je nou.... doe ik eens een keertje hard-to-get, is het weer niet goed. Waar zijn je ballen? Moet ik ff voelen of ze er nog zitten?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Minpunten demon... minpunten...
Wow, wow, what happend?quote:
Een kerel met een grote mond en een klein hartje. Als bewijs claim ik dat ik 3 jaar geleden voor t laatst seks heb gehad.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pfff.... wat voor kerel ben je nou.... doe ik eens een keertje hard-to-get, is het weer niet goed. Waar zijn je ballen? Moet ik ff voelen of ze er nog zitten?
gevangenis sukkelquote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar ik ben wel wat bang. Krijg ik nu een ban van die pedo getroll![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |